Maanantai-iltana saunan jälkeen tilasin kolme olutlaatikkoa saksasta tarjouksesta, lähetti toi juuri ovelle; hinta ovelle tuotuna 9.67 euroa laatikko!
Tekosyysi mikset tilaa saksalaista herkkukaljaa?
Hyvää vahvaa olutta onkin, lämpiminä jo avasin yhden.
Puhelimeen voi asentaa sovellutuksen joka etsii tarjouksia saksalaisista verkkokaupoista
Kommentit (21)
Miten tämä homma toimii?
Tilaan heti.
Edullista. Uskaltaiskohan kokaista.
Voitko myydä mulle eteenpäin laatikon? Ootko pk seudulla?
Paljonko oli toimitusmaksu? Kuka toimittaja? Pakettipojat?
Minua kiinnostaa tuo "sovellutus", en ole ennen sellaisesta kuullutkaan. Kerro lisää.
Legginsit ,t-paita vans kengät N59
Ei muuten tule kahdessa päivässä 😂
Ap itse kirjoittaa vastauksia. Kukaan ei muka kysy minkä kokoinen laatikko tuo 10 laatikko on ja oliko kolmosta vai pilsneriä.
Ykköstä tilasit, eikä tule noin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tule kahdessa päivässä 😂
Joskus mahdollista jos suomen "salaisessa" varastossa on valmiiksi vastaavia tuotteita
Nuo halvimmat toimii nykyään siten että varastot on ruotsissa, suomessa eivät saa pitää varastoa. Kaveri tilas ouluun ja seuraavana iltana vaikka yritys oli merkitty Berliiniin, myönsivät että keskusvarasto pohjoisruotsissa. Näinkin sitä alkoholilaeilla suomea köyhdytetään. Enn ole ap mutta oisin laittanut linkin lankaan mistä voi tilata vielä halvemmalla mut erorerror- ei linkkejä voi liittää tähän lankaan, oisko ap jo pitkässä bannissa...
Ei tarvetta laatikollisille olutta. Sen minkä juo raskin kyllä ostaa suomestakin.
Saksasta saa ihan kivoja ruokaviinejä parilla eurolla litra. Raaskii tuohon hintaan käyttää ruoanlaittoonkin, vaikka nuuka olenkin. 😁
Paljon halvemmaksi ja terveellisemmäksi tulee olla juomatta lainkaan olutta tai muita alkoholijuomia.
Se mistä meinasin tilata rahti oli 25 e per laatikko. Neloskaljaa ovelle tuotuna olisi maksanut 35 euroa per laatikko. Itse kalja on halpaa mutta kuljetus maksaa enemmän kuin tuote. Silti halvempaa kuin suomessa kaupasta.
Muistapa olla käyttämättä lapsilisiä, ilmaista koulutusta, julkista terveydenhuoltoa, työttömyysturvaa, infraa jne samalla innokkuudella :)
Vierailija kirjoitti:
Muistapa olla käyttämättä lapsilisiä, ilmaista koulutusta, julkista terveydenhuoltoa, työttömyysturvaa, infraa jne samalla innokkuudella :)
Verojen kierto on rikkaiden harrastus suomessa. Niin ei ole paha kun köyhä ostaa juomansa ihan laillisesti halvemmasta eu maasta.
Mistä tilasit!?