Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saitte rahaa kun täytitte 18 vuotta?

Vierailija
24.06.2020 |

Itse tässä kävin läpi vanhoja papereita ja huomasin että olin vuonna 2013 laskenut saaneeni yhteensä noin 2700 euroa. Tämän lisäksi vanhemmat maksoivat minulle ajokortin ja ostivat auton.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Äiti manipuloi mut ottamaan heti kymppitonnin (markkojen) opintolainan, jonka ryyppäsi. Makselin sitä sitten aika kauan. Äiti on edesmennyt, ei ole ikävä.

Vierailija
42/46 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että sain 3500 markkaa kattamaan osaa ajokortin kuluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotis lahjaksi sain siskolta korkokengät ( uudet) että pääsen hänen kanssa baariin. Rahaa en ole koskaan saanut mistään sukulaisilta, rippijuhlissa kun kummitkin loisti poissaolollaan.

Vierailija
44/46 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ajokortin maksoin itse n 8000 markkaa kun sain ensimmäisen työni.

Vierailija
45/46 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wimola kirjoitti:

En saanut mitään, olin nuorin, neljästä. Vanhemmat siskot saivat. No, ehkä sain jotain korvien väliin, nyt saan lähes kaksisataa tonttua vuodessa.

Onpa kurjaa. Toisaalta tuo kuulostaa erikoiseltakin, koska useimmiten kuopus saa juuri eniten.

Vierailija
46/46 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä mitään sen kummempaa saanut. Parin kaverin kanssa mentiin baariin ja ne osti mulle juomista.

Toki samana vuonna äiti maksoi ajokortista 1/3, mutta ei se mikään 18-vuotis lahja ollut. Lisäksi sain lainata meidän kakkosautoa, joka oli nipin napin katsastuksesta läpi päässyt ruostekasa. Mikä tosin ei minua yhtään haitannut, sillä ei mulla omaan autoon olisi ollut varaa ja ei tarvinnut maksaa vakuutuksia tms. Olin aika kiintynyt siihen ruosteläjään.

Ylioppilaslahjaksi sain sitten ihan käteistä sukulaisilta yhteensä pari tonttua ja pois muuttaessa käytettyjä kalusteita ja astioita kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi