Olisin nyt terassilla jos mulla ei olisi perhettä
Eikä miestä kieltämässä kaikka hauskanpitoa. Olisipa rahaa haistattaa putkät miehelle ja perheelle
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Senkun menet, niin molemmat toiveesi toteutuvat.
Jossain pitää asua niin ei voi
Missä pakko liitossa sä Ap oikein elät? - Kyllä minä olen pärjännyt, vaikka olen sinkku ja ikää on jo yli 40 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Ota siideri ja mene parvekkeelle😂
Ei ole parveketta. On vain kotipiha ja mökin piha mutta tarkoitinkin ravintolan terassia.
Ja mikä autuus siellä terassilla repeää?
Ei alkkikseksi ryhtyminen ole kiellettyä, senkun menet terassille niinkuin muutkin juopot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä kotonakaan aina on?
Vierailija kirjoitti:
Ei alkkikseksi ryhtyminen ole kiellettyä, senkun menet terassille niinkuin muutkin juopot.
Rahastahan se on kiinni.
Eihän sun sille miehelle tarvitse sanoa, että menet terassille. Meillä mies on raivoraitis ja yhdenkin siiderin juominen on kuulemma rappiokulttuurin ihannointia. Käyn silti max. kaksi kertaa viikossa terassilla, juon yhden tai kaksi samalla kun luen kirjaa tai selailen nettiä puhelimella. Kotiin palattaessa purkka suuhun niin ei äijä huomaa mitään ja säästyn moraalisaarnoilta. Uskottavimmat tekosyyt kotoa poistumiselle ovat olleet mm. kasvitieteellisellä puutarhalla, kirjastossa tai puistossa käynti.
Sulla on se 40 kiloa ylipainoa ja luottotiedot menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä kotonakaan aina on?
Ja siinä kaikki vaihtoehdot, koti tai terassi.
Itse olen elänyt melkein 60 vuotta käymättä terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se 40 kiloa ylipainoa ja luottotiedot menneet.
Ihan kunnossa mun luottotiedot on.
Mitä hittoa, meet baariin jos mieli tekee, puoliso hoitaa kakarat. Niin ne miehetkin tekee.
Senkun menet, niin molemmat toiveesi toteutuvat.