oletteko auringoineet tänään?
Kommentit (20)
Altistuin auringolle pariksi minuutiksi, kun kävelin kaupasta kotiin ja varjoa ei ollut koko matkalla.
En harrasta auringointia, se on iholle haitallista.
Tarkoitit kai auringon ottoa?
Siinä tapauksessa en ole. Istun nyt varjossa ja olin töissä hallissa.
Ei tulisi mieleenkään mennä auringoimaan ja polttamaan ihoaan. Sisällä olen verhot tiukasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Vältän auringossa liikkumista päivisin. Ilta-aurinko on kiva ja turvallinen :)
Jotan 3 tuntin otin aurinkoa. Huomenna taas oon joka pävä ollut mä en oikein pala mun iho ja otan aina kun se vahva kun sillon se tarttuu. 11.30 ja 3.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään mennä auringoimaan ja polttamaan ihoaan. Sisällä olen verhot tiukasti kiinni.
Täällä kanssa lymyilen pimeässä asunnossa jossa ilmastointilaite pitää kuumuuden poissa 😍
En ole. Vietän aikaa kotosalla, etten sairastuisi koronaan.
Mun mielestä helle on yli 30 joku snoo 40. En osaa sanoa tarkkaa ehkä 33? Tosta aka paljon puhutaanja jokanen oma
Kävin lyhyesti pyöräilemässä ja uimassa. Jos huomenna on niin lämmintä kuin luvataan olen puolet päivästä rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Vältän auringossa liikkumista päivisin. Ilta-aurinko on kiva ja turvallinen :)
Päinvastoin. Päivällä eli klo 12 aikoihin saa d-vitamiinia parhaiten.
Illalla taas saat vain auringon haitalliset säteet.
Joten onnea, teet oikean galaksiaivo peliliikkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Vietän aikaa kotosalla, etten sairastuisi koronaan.
Lut sä että ulkona aurinko ja sisällä ei ja saa sen korona?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä helle on yli 30 joku snoo 40. En osaa sanoa tarkkaa ehkä 33? Tosta aka paljon puhutaanja jokanen oma
Ei se ole mielipidekysymys. On olemassa ihan viralliset rajat eri maissa. Pohjoismaissa helleraja on +25
Kävin vain lyhyellä kävelyllä aamupäivästä. Ärsyttää, kun epidemia on hellittänyt mutta on niin kova auringonpaiste ja helle, että on järkevintä vain olla sisällä. Eikä iltaviileällä huvita mennä ulos, kun kaikki muutkin lähtee ja täällä pääkaupunkiseudulla on edelleen todettu kahden viime viikon aikana jotain 70 uutta tartuntaa. Tuli tänään jo mietittyä ensi talvea ja miten sitten on taas epidemia.
Muuten on ollut hyvä kesä, mutta noin 30 asteen helteellä ei kannata ulkoilla. En halua polttaa ihoa enkä saada lämpöhalvausta. Toivottavasti loppukesän ajan olisi vaihtelevaa säätä.
En, koska aurinko vanhentaa. Käytän spf 50 ja olen auringossa vain jos se on pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Päivällä eli klo 12 aikoihin saa d-vitamiinia parhaiten.
Illalla taas saat vain auringon haitalliset säteet.
Joten onnea, teet oikean galaksiaivo peliliikkeen.
Mitkä haitalliset säteet? Aurinko vissiin paahtanut aivosi.
Aamulla loikoilin terassilla, kävin uimassa ja touhusin puutarhassa. Päivällä kävin meren rannalla jätskillä. Ip kuuntelin äänikirjaa taas terassilla. Söimme ulkona ja kävin uudelleen uimassa. Nyt olen ollut 30 min sisällä mutta lähden kastelemaan kasvit ja nauttimaan illan lämmöstä.
06 ja 18 välillä olen ollut sisällä max 2h
Anteeksi mitä?