Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt miten ryppyisiä jo nuoret ihmiset voivat olla

Vierailija
24.06.2020 |

Liikaa aurinkoa? Tupakkaa? Näin tuttavani kasvot somessa ja kylläpäs oli ryppyiset silmien ympärykset ja muutenkin ja vasta reilusti alle 40-vuotias. Hankkikaa kunnon ihonhoitotuotteet ja peskää meikit ennen nukkumaanmenoa, sekin vanhentaa jos jättää maskin yön ajaksi naamalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka näkyy naamassa. Eipä taida voiteet auttaa. 🚬

Vierailija
2/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko myös ihon laatu? Minulla ollut aina rasvainen iho ja nyt 45 vuotiaana ei yhtään ryppyjä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut huomattua että nykyään moni edustaa kahta ääripäätä, ovat joko ennenaikaisesti vanhentuneita tai pitkään hyvässä kunnossa olevia. Äitini sanoi että nykyään moni nelikymppinen näyttää siltä miltä ennen näytti kolmikymppiset. Sitten on kolmikymppisiä jotka näyttävät nelikymppisiltä. Elämäntavat vaikuttavat.

Minä olen nyt 38-vuotias ja minulla on lähes rypytön iho ilman pigmenttiläiskiä. Olen suojannut ihoni huolella jo parikymppisestä lähtien, keväästä syksyyn suojakerroin 50 kasvoilla, kaulalla ja dekolteella. Samoin kämmenselässä. Ihoa suojaan vaatteilla, kuten maxi hellemekolla. Iso hellehattu päässä, isot aurinkolasit.

Terveellinen ruokavalio, paljon kasviksia, marjoja, kalaa, oliiviöljyä.

Äitini taas kuuluu niihin jotka ovat ottaneet aurinkoa, ei aurinkorasvan käyttöä. Ei suojata ihoa vaatteilla, ei hellehattua. Ruokavaliossa kasviksia ja kalaa näkyy vain satunnaisesti. Marjoja kerran viikossa rahkan muodossa. Kun katsoo kuvia äidistä minun ikäisenä niin kesällä naama oli ihan ruskean läiskikäs, isot rypyt silmäkulmissa. Ei voi olla vertaamatta itseäni häneen samassa iässä, aivan eri kunnossa oleva iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä