Pitäisikö tää palsta olla vain rekisteröityneille
Kommentit (15)
Kärsivällisyyttä. Kesän jälkeen tämä palsta menee kokonaan kiinni.
(ja mo_det saa monoa)
Ai kuten esim Silppu/Varjossa??? Hän onkin varsin terveen oloinen keskustelija.
Oli kyllä kuollutta silloin kun oli rekkauspakko. Eihän kukaan edes halunnut kertoa mitään oikeita asioita elämästään, siinä vaan juteltiin ihan yhdentekevää diipadaapaa.
Ei silloin saa niskaansa aina jonkun ittuilevan perässähiihtäjän joka arkistoi jokaisen viestin ja vetää niitä esiin vaikka eivät liity aiheeseen mitenkään.
Ei rekisteröinti mitään muuttaisi. Se saattaisi muuttaa jos olisi pakko käyttää omaa nimeään ja kasvokuvaa.
Mutta sekin on vähän kaksiteräinen miekka, joskus totuudet on helpompi sanoa anonyyminä ja jos olisi nimet ja kuvat niin keskustelusta tulisi tylsää ja epätotuudenmukaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin saa niskaansa aina jonkun ittuilevan perässähiihtäjän joka arkistoi jokaisen viestin ja vetää niitä esiin vaikka eivät liity aiheeseen mitenkään.
Minä keskustelin aikoinaan Ellit-palstalla, meillä oli ahkera porukka, mutta sitten ilmestyivät nämä huutelijat, ja hetken päästä ei tehnyt mieli enää keskustella, ei minulla eikä ilmeisesti muillakaan tuosta porukasta, kun joskus käväisin katsomassa.
Joskus kävin myös kaksplussalla pyörähtämässä, mutten jaksanut katsella sitä suunsoittoa, jos joku kirjoitti vaikka ampiaisista niin kohta oli täys sota päällä kyseisen nikin uskonnosta yms., mitä nyt aiemmista palstailuista oli "tiimarivihkoon" kertynyt.
Nythän plussa on täysin kuollut, miksiköhän.
Minun mielestäni ne kaikkein kaheleimmat täällä on juuri niitä rekisteröityneitä.