Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
861/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, kukaan nainen ei ole vongannut minulta. 

Vierailija
862/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on Euroopan paras perce., juu ei, koska peppuni on maailman paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: Ei nuo ällöttäneet vaan hiukan hymyilyttivät.

Vierailija
864/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.

Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

Kerran käytin tätä ja toimi ihan oikeasti! Kävelin daamin luo ja kysyin haluaako se lähtä meille panemaan. Halusihan se! Ei meinannut vaan tajuta lähteä seuraavana päivänä millään enkä yhtä suoraan poistumista kehdannut ehdottaa.

Vierailija
865/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.

Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

Kerran käytin tätä ja toimi ihan oikeasti! Kävelin daamin luo ja kysyin haluaako se lähtä meille panemaan. Halusihan se! Ei meinannut vaan tajuta lähteä seuraavana päivänä millään enkä yhtä suoraan poistumista kehdannut ehdottaa.

Suora lähestyminen toimii niihin naisiin, jotka hakee sieltä itsekin keksiä. Jos siis olet edes tavallisen näköinen etkä liian kännissä.

Vierailija
866/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyrnäväläistä (kyllä, itse kertoivat olevansa sieltä) miestä istui pöytään ja keskustelussa toistui kaksi lausetta: "Mitäpä tytöt? Äläkää nyt ujostelko. Kovia ujostelleen. Mitäpä tytöt?" ...

Vierailija
867/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pervo mieli ja huono huumorintaju. Mikään vonkausrepla ei ole ällö jos tyyppi on itsessään vetävä. Sitten jos tyyppi on ällö, niin fiksuimmatkin lähestymiset on ällöjä.

Vierailija
868/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen treffipalvelun kautta. Tapaamisen jälkeen mies totesi, että muita ei sitten tarvitsekaan tavata, olen varmaan hänelle se oikea.

Vierailija
869/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tarjota minulle jotain juotavaa? ( Kehopositiivinen Karen)

Vierailija
870/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa että minkälainen alipainemäntä AP:n lantio on, jos hän saa pimpukkansa suorastaan hörppäämään nakin sisäänsä. Vaimomatskua yhtä kaikki.

Vierailija
871/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa reikään ja kontalleen.

Vierailija
872/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kiinni rintoihin ja toinen hameen alle ja samalla: "mennään mun luo kun asun aivan kulmilla" kun olin ravintolassa. Pokaaja oli nainen ettei pelkästään miehet härskejä.

Vierailija
873/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun jörnin isoa osaa kotikaupunkini naisista, niin tuli usein viestiä tai naamatusten baarissa kyselyjä, että jos en tänään köyri naista x tai y niin voinko siementää kyseisen kyselijän. Ei tuo sinänsä ollut ällöttävää, mutta kovasti joutui painamaan hommia. Nykyään kun olen jo vanhempi herrasmies ja pitkässä parisuhteessa, niin paukutan enää vain ammattilaisia vaihtelun vuoksi. Pettämistä en ole koskaan harrastanut. T. Rauno 53v

Vierailija
874/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitsä ostaa mulle drinkin vai ootsä joku homo

Vierailija
875/962 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on ikää ja kokemusta, että käytän ainoastaan maksullisia, ei tarvitse esitelmöidä, eikä tule turhia jälkiseurauksia.

Vierailija
876/962 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka monta kertaa haluaisit tulla tänään?"

Vierailija
877/962 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis suu makeaksi?

Vierailija
878/962 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitäppä persettä muija.

Vierailija
879/962 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemen ehdotukset, että hän tarjoaa kokaiinia samalla kun harrastat seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
880/962 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa (mieheltä) noin kysytty, ensin muija katto päästä varpaisiin, kysy suoraan. Katoin takas, ja ei ku taksi alle. Vähän pitempi touhusuhde oli. :)