Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko seurustellut kuivilla olevan päihderiippuvaisen tai addiktin kanssa?

Vierailija
23.06.2020 |

Kuulisin mielelläni nyt ihan oikeita kokemuksia siitä, millaista on elää alkoholiriippuvaisen tai huumeriippuvaisen kanssa. Oon melko ihastunut yhteen tyyppiin, joka on nyt ollut kuivilla jokusen vuoden. Mua arveluttaa kuitenkin vähän, koska itse olen aina ollut kohtuukäyttäjä, ja huumeisiin en ole koskenutkaan.. Melko hurja menneisyys hänellä, mutta en ihan nykymenon osalta pysty edes kuvittelemaan.

Pohdin siis sitä, että lähdenkö tähän kelkkaan, vai pitäiskö nyt vielä valita toisin. Kyseessä on mitä ihanin, fiksuin ja rakastettavan ihminen, ja hän tekee mut onnelliseksi, mutta jotenkin mua pelottaa, että entäs jos hän repsahtaakin.. Syyllistän itseäni tosi paljon tästä, että ajattelen näin, mutta kai se riippuvuus ei mihinkään häviä, vaikka ei käyttäisikään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis, josko tähän aikaan useampi lukis..

Vierailija
2/4 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä! Siis oikeasti älä edes harkitse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toipuva raitis alkoholisti on kumppanina ihan kelpo, ainoa ”vika” on se ettei hän juo kanssasi edes lasillista. Jos tämä haittaa niin sitten ei ole varmaan sopiva kumppaniksi.

Mun läheinen ystävä ollut 15 suhteessa ihanan miehen kanssa. Mies ei juo eikä tule juomaan ja en näe sitä kyllä ihmisessä minkäänlaisena vikana koska itse juon humalahakuisesti tuskin koskaan.

Vierailija
4/4 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta kuivilla on melko lyhyt aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän