Miehen raivokohtaukset
Meillä on takana vuoden mittainen parisuhde. Mies on viime aikoina saanut raivokohtauksia ilman mitään kunnon syytä. Mies raivoaa jos tavarat on hukassa tai jos minun äänensävyni tai naamani "vituttaa" häntä. Raivokohtauksien aikana mies alkaa huutamaan, on heittämässä minut autosta ulos, tai käskee keräämään tavarani ja käskee lähteä pois meidän yhteisestä kodista, tai hän haluaa erota ja peruu yhteiset suunnitelmat (sovitut sukuloinnit, ulkomaanmatkat tai mökkireissut) päivän varoitusajalla. Tänään mies raivostui taas nollasta sataan enkä tiedä edes miksi. Sanoi että ei halua lähteä kanssani mökille, minne meidän piti lähteä huomenna. Olemme eronneet jo
2 kertaa ja mies alkaa lähes heti eron jälkeen itkien pahoittelemaan käytöstään ja sanomaan ettei halua erota ja rakastaan minua yms. Rakastan miestä todella paljon, mutta alkaa olla mitta täynnä. 2kk aikana mies on saanut noin 10 kertaa tälläisiä kohtauksia, joista 2 päättyi eroon.
Kommentit (37)
Tee mitä teet, mutta ottakaa eri asunnot, se jo helpottaa sinua. En suosittele seurustelemaan raivoavan ihmisen kanssa, ettet joudu vaaraan. Ehkä hän saa kriisipuhelimesta apua jos hänellä on joku minkä vuoksi itkee tai raivoaa. Onko hänellä kaveria joka tukee.
Sähän annat sille luvan kiukutella, kun jatkat vaan. Sä olet mahdollistaja.
Minä lähdin kerrasta, ei auttanut ruikutukset eikä katuminen. Tuosta ei ole pitkä matka, kun nyrkki heilahtaa.
Tiedät varmaan itsekin, kumpaan suuntaan se tuosta ajan mittaan muuttuu. Voit valita vain sen mitä haluat oman elämäsi sisältävän.
Mulla on kaks exää alkanut käyttäytymään noin kun on pettäneet.
Ei haluta ottaa vastuuta ja syytä erosta itselleen, niin niitä raivoamisen aiheita keksitään tikusta, että nainen tajuaisi pistä pellolle ja sais juosta rakastajansa luo hyvällä omallatunnolla itkemään.
Mahdollistaja.
Nyt sitten vaan ihan oikeasti lähdet. Mies tekee ihan kaiken työn ja vaikeimman kautta, jos haluaa pitää sinut. Sinä palaat vasta kun on jotenkin todistanut saaneensa asioita haltuunsa. Jos palaat sittenkään, up to you.
Mies on perheen pää, eli jos hän ei ole tyytyväinen vaimon käytökseen niin vaimon tehtävä on muuttaa käytöstään.
Koulutat siitä kiltin antamalla kostean suuhoidon aina kun alkaa kiukutella, laantuu sitten suikkisi ansiosta, tsemppiä.
Kuulostaa bipolaarilta. Oli alkuun kiva ja normaali? tavoitteli sinua kiihkeästi? tekniikka on nimeltään hajoita ja hallitse, tarkoitus onkin saada sinut epävarmuuden tilaan kun et koskaan tiedä mistä raivo alkaa. Vetääkö mukaan huutoonsa kaikki vanhatkin jutut? bipolaarit harrastavat ns.siltojen polttoa eli ihan sama mitä menee, suhde/suunnitelmat/tavaratkin, ja sitten esittävät että kaikki on normaalisti ja suunnitelmat ovat taas voimassa, ikään kuin eivät muistaisi sanomisiaan ja tekemisiään. Kuulostaako tutulta?
Nyt sinun pitää vain ymmärtää, alistua ja halata seuraavat 50v.🙄