Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli tänään synttärit eikä kukaan onnitellut

Vierailija
23.06.2020 |

Kiva katsoa kun facebookissa muut samana päivänä syntyneet saa onnitteluja, mutta mua ei muista yhtään kukaan. Oon kait sitten niin hirveä ihminen, että kukaan ei jaksa kahta sanaa kirjottaa. Kiva käyttää taas synttärit itkiessä. Olishan se kiva jos edes joku perheestä tai ns. ystävistä olis muistanu, ei olisi ihan näin hyljeksitty tai yksinäinen olo.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Onko sinulla perhettä tai muita läheisiä jitka muistavat sinua?

Vierailija
2/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on joku bugi ettei sulle viestit perille, tai olet esim. estänyt asetuksissa seinällesi kirjoittamisen?

Oikein paljon onnea sinulle ja toivottavasti joku sinun läheisesi havahtuu pian, että on unohtanut onnittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta. Toivotan entistä parempaa tulevaa vuotta.

Vierailija
4/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea syntymäpäivänä 💐

Vierailija
5/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensi vuonna pidät juhlat ja kutsut jokusen juhliin.

Vierailija
6/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea ja halauksia❣️

Vierailija
7/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!

Vierailija
8/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen estänyt seinälleni kirjoittelun, ettei tule liikaa kytättyä kuka onnittelee ja kuka ei. Tulee vain paha mieli.

Hyvää syntymäpäivää kaikesta huolimatta 😌🌸✨

Vierailija
9/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämelliset onnittelut Sinulle, tuntematon Ystäväni!

Terveyttä ja hyvää mieltä :)

Vierailija
10/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
11/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Onko sinulla perhettä tai muita läheisiä jitka muistavat sinua?

Sisko on edellisinä vuosina muistanu, mutta nyt ei ole kuulunut mitään. Siskolla  on ensi kuussa synttärit ja ajattelin Whatsappilla onnitella, vaikkei mua nyt muistanutkaan. 

Ap

Vierailija
12/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli synttärit just, mutta tieto ei näy FB:ssä kenellekään. Muutama kaveri onnitteli, koska muistivat päivän muuten vain. Äiti soitti aamulla ja tytär taas kinusi kakkua. Siinäpä ne minunkin onnitteluni. :) ihan riittävästi.

Vierailija
13/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä fb kaverisi ovat? Alle 35-vuotiaat eivät postaile sinne. Eikä ne synttärit tule edes vastaan puhelimella selatessa.

Vierailija
14/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on huomenna synttärit enkä edes kaipaa onnitteluja.

Vierailija
15/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap! Mitä täytit?

Syntymäaikasi ei ehkä näy fb:ssa. Mulla oli se pitkään piilossa, koska pelkäsin, että kukaan ei onnittele ja se olisi ollut minusta noloa. Mutta sitten rohkaistuin.

Itse huomaan onnitella ihmisiä vasta, kun joku oma fb-kaveri on onnitellut ensin. Ei välttämättä näy mulle muuten.

Jos haluat, että sinut huomataan, laita sinne päivitys "Taas tuli vuosi lisää" tms. Varmasti joku onnittelee!

Vierailija
16/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
17/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun synttäreitäni ei ole kukaan muistanut sen jälkeen, kun äitini kuoli 10v. sitten. Isääni ei kiinnosta ja ystäviä ei ole.

Vierailija
18/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea ap! Mitä täytit?

Syntymäaikasi ei ehkä näy fb:ssa. Mulla oli se pitkään piilossa, koska pelkäsin, että kukaan ei onnittele ja se olisi ollut minusta noloa. Mutta sitten rohkaistuin.

Itse huomaan onnitella ihmisiä vasta, kun joku oma fb-kaveri on onnitellut ensin. Ei välttämättä näy mulle muuten.

Jos haluat, että sinut huomataan, laita sinne päivitys "Taas tuli vuosi lisää" tms. Varmasti joku onnittelee!

Kiitos! Täytin 30 -vee ja siksi tämä onkin vähän outoa ,että moni tietää että nyt tulee pyöreät ja tästä on ollut puhettakin ja tosiaan muutamalla kaverilla on samana päivänä synttärit ja heitä on kyllä onniteltu. Jos edes yksi olisi muistanu, whatsapp viestikin olisi kelvannut :( Päivitystä en tee, en halua alkaa kerjäämään.

Vierailija
19/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun synttäreitäni ei ole kukaan muistanut sen jälkeen, kun äitini kuoli 10v. sitten. Isääni ei kiinnosta ja ystäviä ei ole.

Otan osaa

Vierailija
20/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa syntymäpäivän iltaa sinulle ap :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän