Vaimo teki päivälliseksi makarooni, jauheliha, sulatejuusto,sieni-mössöä:(
Kysyin että kun hänkään ei ojaa kaiva työkseen, niin eikö olisi mitään muuta voinut keksiä? Sitten sanoin että oli tyypillinen metsäreissuateria armeijassa ja arvostusasteikolla sielä asteikon alapäässä.
Voi miksi minä olen niin kiltti että saan pahoja fiboja kun kieltäydyn syömästä ko.ruokaa:(
Melkein tulee itku kun mietin että mitä joudun kokemaan:(
Ottaa ihan rinnasta kun mielessä myllertää että olenko kuinkakin kiittämätön kun en ahda tuota moskaa suuhuni.
Sanoin jo 2 päivää sitten etten aio syödä tätä ruokaa.
Mitä mietteitä herättää?
Kommentit (51)
Teillä mitään sieniä ja sulatejuustoa siinä armeijamössössä ollu mukana. Hyvää varmasti, mjamm!
Onneksi et ole mieheni. Kyllä ottaisi rinnasta moinen kitisijä.
Niin, siis saathan sinä jättää syömättä ja tehdä itse omat pöperösi. Mikäs ihmeen kapina se on? Ketä se muka haittaa, jos sinä kokkaat itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein vihaksi pistää muka-miesten valitus valmiista ruuasta.
Kyllä ihan Jumalaani kiitän tuosta miehestäni, joka parataikaa värkkää keittiössä minulle soppaa. Tapanaan on laittaa siihen kaikkea, mitä löytyy ja jaksaa pilkkoa.
- Ei ole pienintäkään aikomusta valittaa tuloksesta vaan syön iloisena mitä ikinä pöytään ilmestyykään :D
Mitä kiittämistä siinä on jos puoliso valmistaa epäterveellistä ruokaa, jossa kaloreja on reippaasti yläkanttiin?
Kehoitan kaikkia terveydestään huolta pitäviä kapinaan "pääkokkien" reseptejä kohtaan? Ei ihme että ylipanoiset lisääntyy kun tyrkytettään raskasta ruokaa.
ap
Okei, eli olet joku ruokavammainen yleisen nirsouden lisäksi. Kerron sulle salaisuuden. Se, että välillä syö raskaammin, ei näy painossasi mitenkään. Lisäksi raskaampaa ruokaa voi syödä vähemmän. Ei luulisi olevan vaikeaa.
Tosin tuo hiilarikammoisuutesi ehkä selittää epänormaalin käytöksesi, nimittäin aivot tarvitsevat hiilareita ravinnokseen. Muuten ne ei toimi. Ja sinun aivosi eivät tunnu toimivan, kun kuvittelet lihovasi jos syöt kerran makaronia, jossa on juustoa. Tai sitten olet muuten vain vasemman jalan saapas, mutta sitäkään tilannetta tuskin auttaa se, että hiilarivajeessa käyt entistäkin hitaammalla.
Terveellisesti syöminen on ihan ok, suotavaakin. Tuo sinun pakkomielteesi jankata ruuista ja kielletyistä ruoka-aineista kuten pastasta ei ole enää tervettä. Terveelliseen suhtautumiseen ruokaan kuuluu myös joustavuus. Jos et pysty joustamaan, paista ja punnitse itse kanasi ja pilko ne vihannekset.
Paras tapa näyttää miehelle kaapin paikka on tehdä ruokaa, jota hän ei suostu syömään. Se toimii hyvänä rangaistuksen, jos mies alkaa liian koppavaksi.
Kehtaatkin valittaa kun kaikilla ei ole vaimoa. Saati sieniä.
Minusta se oli kuin piste iin päälle hyvän seksin jälkeen. T: naapuri
Nainen on viisaasti tarkkaillut miesten keinoja luistaa kotihommista. Yksi kuuluisimmista on juuri se että tekee itselleen epämieluisan työn niin huonosti että saa hommasta "potkut" ja toinen tekee sen itse.
Mössö on naisesi tapa kertoa sinulle että inhoaa kokkaamista. Joten uros keittiöön siitä, mars!
Yksi päivä tein makaroni-kanapala-pekoni-chilisulatejuustokastikkeen ja tuo oli kyllä pitkän työpäivän jälkeisessä väsykiukussa ja kurkkuun kaatuneen kokkausvalkkarin kanssa ihan kolmentuhannen michelintähden ja taustalla laulavan enkelikuoron arvoista :D
Mitä hittoa. Kiittämätön äidin lellipentu. Toihan on just oikein hyvää. Oletpas nirppanokka. Pidä vaan pikkusormea pystyssä kun mamman kanssa kahvittelet.