Vaimo teki päivälliseksi makarooni, jauheliha, sulatejuusto,sieni-mössöä:(
Kysyin että kun hänkään ei ojaa kaiva työkseen, niin eikö olisi mitään muuta voinut keksiä? Sitten sanoin että oli tyypillinen metsäreissuateria armeijassa ja arvostusasteikolla sielä asteikon alapäässä.
Voi miksi minä olen niin kiltti että saan pahoja fiboja kun kieltäydyn syömästä ko.ruokaa:(
Melkein tulee itku kun mietin että mitä joudun kokemaan:(
Ottaa ihan rinnasta kun mielessä myllertää että olenko kuinkakin kiittämätön kun en ahda tuota moskaa suuhuni.
Sanoin jo 2 päivää sitten etten aio syödä tätä ruokaa.
Mitä mietteitä herättää?
Kommentit (51)
Ei ole makaroonia, ei ole hormoonia, eikä ole mormoonia. Sellaisia mietteitä herättää.
Koska ap luulee puolisoaan äidikseen, jolle voi lapsellisesti kitistä ruuista, joutaisi hän palata takaisin sinne mamin helmoihin kasvamaan ja kehittymään. Sille tasolle kuin se nyt noilla resursseilla on mahdollista.
Luultavasti maistuu hyvälle, vaikkei ehkä siltä näytä. Tosimies pystyy kyllä syömään itkemättä normaalia ruokaa. Onneksi mulla on sellainen. (kerran kyllä parsakaalikeitto vähän tökki...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, mutta en minäkään tuota mössöä söisi.
Minä söisin ilolla. Minut on kasvatettu arvostamaan ruokaa.
Minut on kasvatettu syömään terveellistä ja hyvää ruokaa.
Sinähän teet teidän perheen ruuat, eikö niin?
Siis yritätkö kertoa, että olet kolmatta päivää nälässä kun et itse saa kokatuksi?
Periaatteen mies.
Hieno mies.
Tee itse omat ruokasi senkin aikuisvauva.
Vierailija kirjoitti:
Keitä itse ruokasi.
Parisuhteessa varmaan voisi kokata vuorotellen ja yhdessä. Kumpikin ottaa osaa suunnitteluun ja vaikuttaa mitä tarjolla. Samalla tulee laajemmin syötyä erilaisia ruokia. Välilä omia suosikkeja, välillä toisen suosikkeja ja välillä uusien raaka-aineiden kokeiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin tuollaisen naisen.
Hänen päätehtävä on kuitenkin hoitaa kotia ja laittaa perheelle ruokaa. Jos nuo tehtävät ei onnistu, on asiat auttamatta huonosti.
Aloittaja ei kyllä kertonut, onko vaimo töissä vai ei. Jos ei ole, niin ehkä miehen antama ruokaraha on liian pieni. Sitä voisi korottaa, niin riittäisi kunnon aineksiin.
Pystyvä vaimo on tietenkin ennakolta suunnitellut ateriat, ja pyytänyt mieheltään tarvittavan määrän rahaa tarvikkeiden ostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokkaan päivittäin enkä todellakaan tee ap:n kaltaisia mössöjä.
Menee ihan sanattomaksi kun lukee kommenttejanne.
Olen kuitenkin oikeassa. Minulla on täysi oikeus kieltäytyä hiilarimätöstä jota minulle tarjottiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään Jussi Halla-ahon poistetun kiveksen kohtaloa, testamenttasiko sen tieteelle, vai menikö ihan biojätteenä eteenpäin?
Siitä tehtiin iltapalaa koko perheelle. Viipaloitiin, pannulle paistumaan metsäsienien ja valkosipulin kera. Hieman suolaa, pippuria ja kermaa. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: Ikioma äiti opetti ja kertoi samalla, että vain häneltä tämä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: Ikioma äiti opetti ja kertoi samalla, että vain häneltä tämä onnistuu.
Arvasit väärin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein vihaksi pistää muka-miesten valitus valmiista ruuasta.
Kyllä ihan Jumalaani kiitän tuosta miehestäni, joka parataikaa värkkää keittiössä minulle soppaa. Tapanaan on laittaa siihen kaikkea, mitä löytyy ja jaksaa pilkkoa.
- Ei ole pienintäkään aikomusta valittaa tuloksesta vaan syön iloisena mitä ikinä pöytään ilmestyykään :D
Mitä kiittämistä siinä on jos puoliso valmistaa epäterveellistä ruokaa, jossa kaloreja on reippaasti yläkanttiin?
Kehoitan kaikkia terveydestään huolta pitäviä kapinaan "pääkokkien" reseptejä kohtaan? Ei ihme että ylipanoiset lisääntyy kun tyrkytettään raskasta ruokaa.
ap
Mitäkö mietteitä herättää? No lähinnä semmoisia, että jankutat ja toistat kauheasti itseäsi. Rasittava olet. Vaimosi ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokkaan päivittäin enkä todellakaan tee ap:n kaltaisia mössöjä.
Minä haluan sinut miehekseni. Mennäänkö naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin tuollaisen naisen.
Hänen päätehtävä on kuitenkin hoitaa kotia ja laittaa perheelle ruokaa. Jos nuo tehtävät ei onnistu, on asiat auttamatta huonosti.
Aloittaja ei kyllä kertonut, onko vaimo töissä vai ei. Jos ei ole, niin ehkä miehen antama ruokaraha on liian pieni. Sitä voisi korottaa, niin riittäisi kunnon aineksiin.
Pystyvä vaimo on tietenkin ennakolta suunnitellut ateriat, ja pyytänyt mieheltään tarvittavan määrän rahaa tarvikkeiden ostamiseen.
Aloittaja ei ole käynyt kaupassa aikoihin ja hän luulee, että vaimo taikoo mitä tahansa herkkuja 200 euron kuukausibudjetilla.
No mun vaimo laittoi pakkasesta jauhelihan kokonaisena mönttinä veteen kiehumaan keitoksi. Sit olisi laittanut perunaa kaveriksi mutta ei meillä ollut kuin salaattitarpeita. Niin laittoi sitten tomaattia ja kurkkua kuutioina sinne keiton sekaan. Juomaksi oli jussina ylijääneitä kaljoja, jotka oli jääneet pöydälle lämpimään.
Minä sitte kostoksi katkaisin imurin johdon ja lähetin vaimon kännykästä viestin sen parhaalle kaverille "en tiedä miten sanoisin tän sulle, mutta onko kaikki ok? Oot ollu lähiaikoina niin rupsahtanut ja näytät lihavalta ja vanhalta..".
Oppiipahan tekemään ruokaa!
Jäisi syömättä, kun en syö makaroonia ja juustoa. Sen takia kokkaan itse ettei tarvitse syödä tuollaisia sekoituksia.