Lue keskustelun säännöt.
Jees!! Vihdoin osuin maaliin ja musta tulee isä! Kaikki hyvät vinkit kehiin tulevalle isälle?
23.06.2020 |
Vauvaa syntyy heinäkuussa. Perheessä tulee olemaan kaksi rapua - isä ja vauva. Lapsenhoidossa aiotaan noudattaa 50/50 ja vaimo haluaa imettää tai ainakin yrittää imettää. Olen lukenut kaikki mahdolliset kirjat vauvoista suomeksi ja englanniksi. Parhaani mukaan olen auttanut ja tukenut vaimoa raskausaikana. Sairaalakassi on pakattu yhdessä ja vauvansängyn kokosin itse. Pyytäisin käytännön neuvoja vauva-arkeen ja perhe-elämään, kiitos. Tuleva isä 33.
Kommentit (42)
Onnea! Mä haluan muistuttaa, että kaikilla vauvoilla ei ole helposti kylmä, vaikka synnärillä niin neuvotaankin. Eli jos kasvot punottaa ja joku ärsyttää vauvaa niin syynä voi kuumuus. Aina ei tarvi laittaa pitkähihaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suojeluvaisto tulee olemaan eläimellinen niinä ensimmäisinä päivinä, mutta huoli lapsesta kulkee mukana hamaan tappiin asti. Mitä isommaksi tulee, sitä suuremmat huolet. Lopulta murehdit myös lapsenlapsistasi ja siitä, saako lapsesi pitää työpaikan ja toimeentulonsa.
Onhan se kuluttavaa, mutta sitä se aito rakkaus on.