Tyttöystävä haluaa asua kaupassa
Kauppareissut tyttöystävän kanssa on ihan liian raskaita. Itse olen sellainen, että etukäteen mietin mitä tarvitsen, otan ne ja häivyn. Hän taas miettii ja pähkäilee ja vertailee kaikkea aivan helvetin kauan ja muuttaa suunnitelmiaan lennosta jolloin meidän peruskauppareissu saattaa kestää 45-60 min.
Monet riidat tämän takia riidelty kun mulla ei ymmärrys riitä tuollaiseen turhaan pyörimiseen ja ajan hukkaamiseen. Muilla tällaista?
Kommentit (14)
Vaihda shoppari-idiootti parempaan.
Me ei käydä miehen kanssa yhdessä kaupassa edes kahden kuukauden välein. Ei sen tartte olla joku sosiaalinen tapahtuma tai treffit. Mä haluan kans kierrellä, katsella ja suunnitelma. Joku hyvä tarjoustuote voi muuttaa mun ruokasuunnitelmat. Ja mies taas haluaa käydä aina useammassa kaupassa samalla kertaa, sitä en ite jaksa. Tehdään siis yleensä erikseen reissut ja arki on sujuvaa tältä osin.
Miksi tunget mukaan tyttöystävän kauppareissulle? Miksi otat tyttöystävän mukaan omalle kauppareissulle? Riitelyn ilosta?
Jätä se. Ei tuollaista käytöstä tarvitse sietää.
Naisilla on tapana olla ikuisuuksia kaupoissa. Varsinkin vaatekaupoissa. Ei apua mikä erehdys jos joutuu mukaan.
Vanhoista kyläkaupoista voi saada ihan viihtyisiä asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tapana olla ikuisuuksia kaupoissa. Varsinkin vaatekaupoissa. Ei apua mikä erehdys jos joutuu mukaan.
Älä yleistä. Mä oon nopea ja tehokas päivittäistavarakaupassa ja kaiken muun tilaan netistä. Inhoan rättikaupoissa pyörimistä sekä isoja kauppakeskuksia.
Jos tietää, että yhteiset kauppareissut aiheuttaa riitaa, niin eikö kannattaisi vältellä sellaisia? Harvoin kai sitä semmosta ostettavaa on, että molemmat tarvis olla paikalla.
Meillä sama toisinpäin, mies valitsee ja valitsee ja vertailee ja vertailee. Minä ostan listan mukaan. Ei käydä yhdessä. Turha riidellä tuollaisesta.
Tilataan kaikki ruoka- ja päivittäistavaraostokset kotitoimituksena niin ei tarvitse käyttää minuuttiakaan kassajonossa seisomiseen ja muuhun turhaan. Suosittelen.
Älkää menkö yhdessä kauppaan. Problem solved.