Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taaperon saa syömään kotiruokaa?

Vierailija
23.06.2020 |

Meidän poika on 1 v 3 kk, ja syö vieläkin piltin vauvapuuroa sekä 5 kuukauden ikäisille tarkoitettuja lihapilttejä, eikä suostu syömään niitä isompien lasten pilttejä, koska hän tykkää mahdollisimman sileää... Hän kyllä maistelee esim. meidän makaronilaatikkoa, mutta miten hänet saa siirrettyä kokonaan syömään samaa kotiruokaa kanssamme? Tai syömään tavallista kaurapuuroa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei pidä tuputtaa. Siitä voi jäädä elinikäinen kammo päälle.

Vierailija
22/23 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään olet aloittanut kiinteät jollain purkkiruualla? Tottahan se sitä syö kun on siihen tottunut.

Mikai et höyryttänyt esim. Porkkanaa, parsakaalia, kukkakaalia, bataattia, perunaa, omenaa? Muussannut vähän haarukalla että jää vähän palojakin? Miksi et keittänyt itse iltapuuroa vaan ostit kalliita purkkivellejä?

No, sillä tiellä olet. Joten älä valita.

Kyllä. Oikea Äiti tekee kaiken itse eikä erehdy tai väsy ikinä. Vihannekset on kasvatettu omalla maalla ja keitelty kypsäksi puuhellalla, haarukan isäntä tosin takoi. Ap:n lapsi on jo peruuttamattomasti hunningolla ja hänestä tulee yhteiskunnan elätti. Enää ei kannata taistella vääjäämätöntä vastaan eli syökööt 6 kk sosetta vielä parikymppisenä.

Ai kyllä nauratti, kiitos! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olet itse opettanut sen niille pilteille. Muista tämä myös muissa asioissa - sitä kylvät mitä niität.

Oisko kuitenkin sitä niität mitä kylvät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi