Nainen haluaa haukuttavan huoraksi ja lutkaksi kun nussin?
Onko muita naisia jotka pitävät tällaisesta retoriikasta. Hänen pyynnöstään kun aloin häntä näin nimittämään hänestä tuli oikea "peto". Vikisee ja voihkii samalla kun haukun häntä huoraksi ja lutkaksi. Aikaisemmin ei pitänyt juuri mitään ääntä. Onko muita naisia jotka pitävät tästä ja mikäköhän tässä on se juttu joka kiihottaa....hyväksikäyttökö? Vähän nolostuttaa laukoa tuollaisia....ainakin näin aluksi. Ei kiihota itseäni yhtään....pikemminkin päin vastoin. Nainen kertoi saaneensa tällä tavalla elämänsä ekan orkun itse yhdynnässä???
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei kiihota minkäänlainen verbal abuse. Sillä naisella lienee ongelma omanarvontunteen kanssa. N
Aina on seksileikeissä kyse ongelmasta joo.
Tottakai, kaikki jotka harrastaa syntiä muuten kuin pimeässä peiton alla hiljaa on vähintäänkin mielenterveyspotilaita
T: pikkulutka
Olen nainen, enkä todellakaan halua mieheni haukkuvan minua huoraksi tms. seksin aikana, enkä myöskään halua, että hän sylkee minun päälleni.
Mutta: kun olen todella kiihottunut, niin haluan mieheni ottavan minut luolamiehen elkein. Kovakouraisesti. Minua kiihottaa, että hän on minua fyysisesti vahvempi ja että olen täysin hänen armoillaan. Haluaisin olla hänen avuton leikkikalunsa, jota hän voi heitellä sängylle ja kääntää ja vääntää haluamaansa asentoon. Olen mielelläni polvillani hänen edessään ja otan spermat suuhun tai kasvoilleni. Kiinnipitäminen, hiuksista tukitseminen ja läimäytykset takapuolelle kiinnostaa myös.
Osa viehätystä on ajatus, että minä saan miehen niin hulluksi kiihkosta, että hän muuttuu villipedoksi minun kanssani.
Kaiken edellytys on kuitenkin, että kyseessä on tuttu ja turvallinen mieheni, johon luotan täysin. Tiedän, että hän arvostaa minua, joten voin turvallisin mielin antaa hänen raadella minua.
Olen yrittänyt herätellä luolamiestä puolisossani, mutta hän vähän oudoksuu asiaa. Hän on sängyssä melkein yhtä kohtelias kuin arjessakin. Mikä siis on tosi kultaista, mutta välillä haaveilen luolamiehestä.
Ehkä ap:n tilanteessa on kyse jostain samantapaisesta.
Juu ja meillä pitää haukkua sen tekemiä ruokia ja siivousjälkeä. Joskus jopa pyytää haukkumaan kävelytyyliä ja kampaustakin. Se on rankkaa jo mullekkin.
Mä deittailen nuorempia naisia. En puhu tuhmia, päinvastoin. Yleensä käytän ihan sellaisia sopivan miehisiä ja varmoja otteita, mutta samalla puhun naiselle juttuja, kuten "hyvä tyttö, kiihottaako kun vanhempi mies haluaa sua niin paljon" tai sit jotain geneeristä, kuten "sulla on ihana p*llu ja haluan tuntea kun laukeat". Yleensä sängyssä tytöttely kiihottaa juuri nuoria naisia, kun kumppani on selkeästi vanhempi.
Itseäni ei kiihota minkäänlainen verbal abuse. Sillä naisella lienee ongelma omanarvontunteen kanssa. N