Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa haukuttavan huoraksi ja lutkaksi kun nussin?

Vierailija
23.06.2020 |

Onko muita naisia jotka pitävät tällaisesta retoriikasta. Hänen pyynnöstään kun aloin häntä näin nimittämään hänestä tuli oikea "peto". Vikisee ja voihkii samalla kun haukun häntä huoraksi ja lutkaksi. Aikaisemmin ei pitänyt juuri mitään ääntä. Onko muita naisia jotka pitävät tästä ja mikäköhän tässä on se juttu joka kiihottaa....hyväksikäyttökö? Vähän nolostuttaa laukoa tuollaisia....ainakin näin aluksi. Ei kiihota itseäni yhtään....pikemminkin päin vastoin. Nainen kertoi saaneensa tällä tavalla elämänsä ekan orkun itse yhdynnässä???

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olisi kyllä kamalaa olla mies ja joutua sanomaan tuollaisia asioita.

Voin kuvitella miten epämiellyttävää se on.

En syty itse ollenkaan tuollaisesta enkä osaa sanoa mikä tuossa on taustalla.

Ehkä nainen pitää seksiä jotenkin syntisenä asiana joka kuuluu vain huorillé, ja osaa nauttia siitä vasta kun eläytyy johonkin huoraŋ rooliin?

Joillain naisillahan on itselläkin jonkinlainen huorã-Madonna-kompleksi itseään ja toisia naisia kohtaan...

Vierailija
2/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiatasolla kiihottaa kovasti, että minua kutsuttaisiin lutkaksi, jolla on himokas märkä pillu yms samalla kun mies panee kovaa. Mutta ei käytännön tasolla sit kuitenkaan... kuten monen muunkin fantasian kohdalla ne on livenä vähän latteita tai noloja, en tiedä miksi.

Ja miksi kiihottaa olla tuhma lunttu? En oikein tiedä. Mielikuva on sellainen, että olen kiltti, ujo ja viaton, mutta mies on päällekäyvä ja itsevarma ja kostun tahtomattani. Ja mies sitten panee himokkaasti ja tuo minusta esiin yllätäen että olenkin munannälkäinen lunttu, joka haluaa imeä ja panna ja lopulta kerjää mällejä suuhunsa. Mutta edelleen, tää ei omalla kohdalla toimi kuin ajatuksissa, tositilanteessa tunnelma ei oo koskaan juuri oikea, siinä on jotain teennäistä ja vaivaannuttavaa esiintymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään että miuta haukutaan lutkanartuksi takkoopäin pannessa. Saan orgasmin alta aikayksikön. Vielä kun revitään hiuksista ja pannoon oikein lujjaa niin avot.

Vierailija
4/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliahan tuo on. :) Seksissä monet saa twistiä asioista, jotka on ns. tosielämän kanssa ristiriidassa. Huoraksi haukkuminen on juuri tällainen asia. Mieheni nauttii myös kun häntä oikein alentaa ja nöyryyttää sanallisesti seksin aikana.

Vierailija
5/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaliahan tuo on. :) Seksissä monet saa twistiä asioista, jotka on ns. tosielämän kanssa ristiriidassa. Huoraksi haukkuminen on juuri tällainen asia. Mieheni nauttii myös kun häntä oikein alentaa ja nöyryyttää sanallisesti seksin aikana.

Onko esimerkkiä miten miestä voisi nöyryyttää sanallisestia? En oikeasti keksi mitään järkevää.

Vierailija
6/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko esimerkkiä miten miestä voisi nöyryyttää sanallisestia? En oikeasti keksi mitään järkevää.

No mistä kukakin tykkää. Kysy mieheltä, mikä häntä kiihottaa? Minun mieheeni puree esim. vähättely (surkimus, turha pillunnuolija jne)

Vierailija
7/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nöyryyttänyt miestä sanallisesti mm. kertomalla ylimielisellä kylmällä äänellä miten surkea alemman tason mies hän on eikä hänestä ole mihinkään, käyn nussimassa kaupungilla oikeiden miehekkäiden miesten kanssa joihin verrattuna hän, kurja surkimus tuppikulli ei ole yhtään mitään vaan nolo aisuri yms.

Olen siis laittanut miehen siveysvyöhön polvilleni eteeni, ja sitten kertonut noita juttuja ja läpsinyt välillä poskille, ottanut leuan alta kiinni ja katsonut ylempää halveksivasti kun kerron miten surkea hän on, sylkäissyt hitaasti naamalle jne.

Mies siis itse halusi tuollaista ja kyse oli leikistä.

Itse en kiihotu siitä kun minua nöyryytetään, eli homma ei ole koskaan ollut toisinpäin.

Vierailija
8/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo tykkää kanssa kun seksin aikana puhun sille rumia ja nimittelen. Aivan parasta on kun läpsin sitä pyllylle samalla hiuksista tukistaen joskus kun saan vielä kakkosta niin aivan PARHAUTTA.

Vierailija
9/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Vaimo tykkää että häntä vedetään tukasta, läpsitään, sanotaan lutkaksi ja pannaan peppuun. Aluksi en meinannut millään taipua tuollaiseen rooliin, koska tuollainen on todella kaukana siitä millainen ihminen oikeasti olen. Vaimon suostuttelun ja harjoittelun jälkeen alkoi onnistumaan.

Vierailija
10/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykätään alistamisesta molemmin päin. Kiihottavinta on ollut se, kun mies on laittanut minut nuolemaan lattialta omia pillumehujani ja ruoskinut samalla peppua ja pillua. Sitten jalat auki ja kankea perseeseen. Ooh...

Vierailija
11/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varmaan suostuisi kutsumaan mua pikkulutkaksi, vaikka se ois kivaa ja kiihottavaa. Luulen että hänelle se ois päinvastoin ahdistavaa.

Vierailija
12/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran muuten ihana mies ja aivan loistava rakastelija. Huomaavainen ja sanaakaan sanomatta osasi lukea minua kuin avointa kirjaa rakastellessamme. Ainoa huono puoli oli siinä, kun hän tuli sisääni niin ei äännellyt millään tavalla, tuskin edes hengsätyi. Otin tämän kerran puheeksi ja hän kertoi että jollain tapaa häpeää ääntelyään. Noh pienessä hiprakassa sitten hän sitten kai oli "oma itsensä" ja vapautui. Ei hän mitään sanoja suustaan päästänyt mutta äänteli siihen malliin, että tunsin olevani haluttu ja että hän nautti jokaisesta työnnöstään suunnattomasti. En tiedä oliko feikkiä mutta tuntui niin mahtavalta. Mitä mieltä muut naiset ovat miehen ääntelystä ja juuri yhdynnän aikana? Millaisia he ovat?

Vierailija
13/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32 kirjoitti:

Mulla oli kerran muuten ihana mies ja aivan loistava rakastelija. Huomaavainen ja sanaakaan sanomatta osasi lukea minua kuin avointa kirjaa rakastellessamme. Ainoa huono puoli oli siinä, kun hän tuli sisääni niin ei äännellyt millään tavalla, tuskin edes hengsätyi. Otin tämän kerran puheeksi ja hän kertoi että jollain tapaa häpeää ääntelyään. Noh pienessä hiprakassa sitten hän sitten kai oli "oma itsensä" ja vapautui. Ei hän mitään sanoja suustaan päästänyt mutta äänteli siihen malliin, että tunsin olevani haluttu ja että hän nautti jokaisesta työnnöstään suunnattomasti. En tiedä oliko feikkiä mutta tuntui niin mahtavalta. Mitä mieltä muut naiset ovat miehen ääntelystä ja juuri yhdynnän aikana? Millaisia he ovat?

Joo kyllä ääntä pitää olla! Rakastan miehen hengitystä, murinaa, muminaa... hahaha en osaa kuvata sitä ääntä, kirjoitettuna näyttää urpolta. Mutta me pidetään molemmat jotain ääntä melkein koko ajan seksin aikana, ihan hiljaisia hetkiä on aika vähän. Olin itse ennen tosi hiljainen ja just häpesin sellaista voihkintaa ja yritin aina hillitä kaikki äänet. Mieheni kanssa oon kuitenkin vapautunut olemaan just niin äänekäs kuin miltä tuntuu. Ainoa mitä en tee ikinä on puhe seksin aikana. Tai no voin sanoa että "tuu mun taakse/pysy siinä mä tulen sun päälle" tms, mutten ikinä kommentoi seksiä aktin aikana. Eikä mieskään yleensä. Meillä on vaan sellasta yleisempää ääntelyä :D

Vierailija
14/26 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo aika normaalia on, en tiedä miksi se kiihottaa.

Mä ainakin meinaan laueta ihan siitä kun mies puhuu tuhmia, sitä pitää vaan aina pyytää erikseen.

Vierailija
15/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin meinaan laueta ihan siitä kun mies puhuu tuhmia, sitä pitää vaan aina pyytää erikseen.

Millasista tuhimista puheista pidät? Kerro ihmeessä!

16/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasista tuhimista puheista pidät? Kerro ihmeessä!

Sieltä se kiintiörunkkari löytyi, joko käsi käy?

Vierailija
17/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG LG LG ry ry DJ RK

Vierailija
18/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun luona jatkoilla tullut pikkuhiprakassa kylpytakkia raottaen todettua miehelle "et tällainen hupakko, oonko ihana?" N29

Vierailija
19/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukut pieni munaiseksi runkkariksi, nylkyttäjäksi, löysä munaiseksi latte pojuksi.

Vierailija
20/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie tykkään että miuta haukutaan lutkanartuksi takkoopäin pannessa. Saan orgasmin alta aikayksikön. Vielä kun revitään hiuksista ja pannoon oikein lujjaa niin avot.

Mä en pane ketään, joka puhuu tollaista murretta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi