Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti tahallaan tavallista maitoa vaikka vieressä oli Pirkan halpamaito

Vierailija
23.06.2020 |

Ihan tahallaan teki tuon. Tunnen kyllä sen. Halusi ärsyttää minua ostamalla kallista tavallista maitoa vaikka Pirkka-maito on halpaa ja silti yhtä hyvää. Ihan tahallaan teki tuon. Mutta minä kostan tämän vielä. Siitä voitte olla varmoja! 🧐

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
2/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat tänne moista moskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat tälläiseen moskaan?

Vierailija
4/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa!

Kostosta on kyse. Ei ole koskaan moskaa.

Ohis

Vierailija
5/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että ne jotka ostavat Valion maitoa muiden halvempien merkkien sijaan ostavat koska haluavat tukea maajusseja.

Vierailija
6/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ostat miehelle Lidlin halpaolutta, etkä mitään laadukasta, kuten Karhua tai Olvia. Siitä saa.

Vierailija
7/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sianjättötoimenpiteen suorittamista välittömästi.

Vierailija
8/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että ne jotka ostavat Valion maitoa muiden halvempien merkkien sijaan ostavat koska haluavat tukea maajusseja.

Suomalaisten pitäisi ostaa suomalaisia tuotteita ja elintarvikkeita. Kuka muukaan niitä ostaisi, elleivät suomalaiset?

Vierailija
9/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-maito on pahaa. Ainoa oikea maito on Valion luomu kevytmaito.

Vierailija
10/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tulee parempaan kuntoon, käsipainot kouraan ja kunnon proteiiniamaitoa joka päivä. =)

siitähän ne lihakset kasvavat, itse en pysty siihen olen liian laiska siihen, mutta joka päivä kun jaksaa ahertaa 30 minuuttia, siitä se lähtee, hyvin käyntiin. =)

Vierailija
11/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun mies tulee parempaan kuntoon, käsipainot kouraan ja kunnon proteiiniamaitoa joka päivä. =)

siitähän ne lihakset kasvavat, itse en pysty siihen olen liian laiska siihen, mutta joka päivä kun jaksaa ahertaa 30 minuuttia, siitä se lähtee, hyvin käyntiin. =)

Ex-mieheni on juonut lapsesta asti kolme raakaa kanamunaa joka aamu kello viisi. Sen jälkeen alkoi treenaamaan. On tosi terve ja vahva.

Vierailija
12/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekiks MIES tommosen katalan tempun! Joko se on vankittu?

Vierailija
13/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta piimää ja kaada se maitopurkkiin.

Vierailija
14/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttitreeniin tulee oikein himo. Aloitin muuta kuukausi sitten ja nyt on päästävä vähintään neljä kertaa viikossa.

Itseäni puolta nuoremmat miehet ovat innostuneet minusta. Eilenkin höngittiin yhden nuoren kundin kanssa samaa tahtia vapaapainosalilla. Valaistuskin oli hämärä. Oli seksikästä, kahdestaan siellä, molemmat ihan hiestä märkänä ja hengitys rytmittyi. Ah! Mies olisi selkeästi halunnut tutustua, tuli juttelemaan.

Vierailija
15/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta erokin oli varmaan sentin 😂

Vierailija
16/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sitten raakaa kananmunaa, maitoa ja treeniä vapaapainoilla vielä tänään tiedossa. Ei välii, onko Pirkka-maitoa vai Valion.

Vierailija
17/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olis sitten raakaa kananmunaa, maitoa ja treeniä vapaapainoilla vielä tänään tiedossa. Ei välii, onko Pirkka-maitoa vai Valion.

Laitan toiseen juomapulloon raakaa munaa ja toiseen maitoa. Tai ehkä sekoitan ne.

Vierailija
18/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punttitreeniin tulee oikein himo. Aloitin muuta kuukausi sitten ja nyt on päästävä vähintään neljä kertaa viikossa.

Itseäni puolta nuoremmat miehet ovat innostuneet minusta. Eilenkin höngittiin yhden nuoren kundin kanssa samaa tahtia vapaapainosalilla. Valaistuskin oli hämärä. Oli seksikästä, kahdestaan siellä, molemmat ihan hiestä märkänä ja hengitys rytmittyi. Ah! Mies olisi selkeästi halunnut tutustua, tuli juttelemaan.

Miksi salasit sen, että olet itsekin mies?

Vierailija
19/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää sua. Yritti hyvitellä sua, kun osti varmaan Valion maitoa.

Vierailija
20/21 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi salasit sen, että olet itsekin mies?

Mitä vielä. Olen tosi naisellinen. Saan punttien nostelusta kicksejä. Olen yleensä ihan hiestä märkä, se on seksikästä. Yleensä hyväkroppaiset treenaavat nuoret kundit ovat yhtä märkiä hiestä. Voihkiminen on seksikästä, varsinkin kun se rytmittyy toisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän