Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava ukko, prk..

Vierailija
09.07.2006 |

Mieheni on raivostuttava koska ei koskaan kuuntele kunnolla mitä sille sanotaan tai siis ainakaan mitä minä sille sanon. Olen aivan ärsyyntynyt koko äijään syystä että olimme tänään kirpputorilla myymässä tavaroita ja mukana myytävissä tavaroissa oli myös edesmenneen äitini tavaroita joista joistakin olin valmis luopumaan. Sanoin kuitenkin että käyn tavarat ensin läpi ennen kuin laitan myyntiin. Äijähyväkäs meni edeltä myymään ja oli myynyt äitini kaulakorut jollekin pilkkahintaan ennen kuin kerkesin 2-vuotiaan lapsen kanssa paikan päälle. Ja juuri ne korut jotka olisin itse halunnut pitää :-( Ei olleet mitään arvokkaita rahallisesti mutta tunnearvo suuri.

Sain raivarin ja mies oli vaan että eikös ne pitänyt myydä. Ei ollut taaskaan kuunnelut vaan oli vaan kahmaissut pussin missä nuo korut olivat varastosta mukaansa ja myynyt ne.

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti ja olen raivonnut kuin leijona. Taitaa hellekin tehdä tehtävänsä. Mies on tosi pahoillaan nyt ja mietinkin että olenko hiukan ylireagoinut? Äidin kuolemasta on jo pari vuotta mutta siltikin tunteet on vielä pinnalla:-(

Olenko ylitunteellinen sekopää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenäsi olisin ajatellut ihan samoin, eli ne eivät voi olla tärkeitä jos kerta et ole jo ottanut erilleen johonkin parempaan paikkaan.

Rauhoitu nyt, onhan sulla muitakin muistoja kun ne helmet.

Vierailija
2/3 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne olivat siellä rojujen joukossa. Mutta korosten että olin sanonut mehelleni että haluan ottaa sietä ne muutamat korut. Mutta eipä ukkeli kuunnelut, ei..No kaipa sitä voi pahempaakin sattua, onhan mulla tosiaan uistot tallella, niitä ei voi myydä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kuuntele, omani ei ainakaan. Vastaa kaikkeen joo. Muuten on kyllä hyvä mies, toivottavasti ajattelet omastasikin näin.