Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan asioita, mitä on liian myöhäistä aloittaa yli 30 vuotiaana

Vierailija
23.06.2020 |

Peukkua jos samaa mieltä, alapeukkua jos eri mieltä.

Minä aloitan: ammattiurheilija

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä.

Vierailija
22/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asepalvelus puolustusvoimissa taikka siviilipalvelus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksielämä.

Voi onnistua ehkä vielä naisella, mutta miehellä best before-aika on jo mennyt. Omaan käteen tottunut vehje ei enää vaan saa riittävästi kiihoketta oikeasta seksistä ja vaikka sen saisi lääkityksellä pystyyn, voi laukeaminen tuottaa ylipääsemättömiä vaikeuksia siitä syystä.

Vierailija
24/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskari, piereminen

Vierailija
25/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksielämä.

Voi onnistua ehkä vielä naisella, mutta miehellä best before-aika on jo mennyt. Omaan käteen tottunut vehje ei enää vaan saa riittävästi kiihoketta oikeasta seksistä ja vaikka sen saisi lääkityksellä pystyyn, voi laukeaminen tuottaa ylipääsemättömiä vaikeuksia siitä syystä.

Mihin arvio perustuu? Omiin empiirisiin tutkimuksiinko?

Vierailija
26/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksielämä.

Miksi ihmeessä olisi liian myöhäistä? Itse olen vielä koskematon koska en ole löytänyt parisuhdetta ja seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Kun kahdella ihmisellä klikkaa oikeasti, niin kyllä silloin seksi sujuu. Ei se ole ydinfysiikkaa.

Hassua ajatellakaan, että jokin luonnollinen toiminto pitäisi opetella tai että siihen tarvitaan jonkinlaisia erityistaitoja. Ehkä olen autistinen/spektrumilla mutta en ymmärrä normi-ihmisen tapaa ajatella seksistä, että sille pitäisi olla jokin ns. oikea ajankohta ja tämä vain siksi, koska muutkin tekevät niin. Missä on määrätty, että seksielämä pitäisi aloittaa teininä? Minusta sen ikäinen on kaikilla tavoin henkisesti kypsymätön eikä tiedä mitä haluaa. Vain aikuinen osaa ottaa oikeanlaista vastuuta tekemisistään.

Olen välttynyt haitallisilta sukupuolitaudeilta ja vahinkoraskauksilta sekä henkiseltä hyväksikäytöltä välttelemällä tätä vallalla olevaa irtosuhde/ihmisten pitämistä kertakäyttötavarana-kulttuuria.

Nuoria ei tulisi painostaa seksiin eikä seksin aloittamista myöhemmäksi siirtäviä tulisi pilkata sen asian vuoksi. Jännä kuinka kokemattomia saa mollata, mutta annapa olla jos kritisoit päinvastaista käyttäytymistä niin johan tulee kitkerää palautetta.

Minun keho, minä päätän. Miksi se olisi kenellekään ongelma?

Vierailija
27/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyys huipussaan kirjoitti:

Ei siinä muuten olisi mitään ongelmaa, paitsi että fysiologiset esteet voivat tehdä sen aloittamisesta mahdotonta "liian myöhään". Ongelma koskee kuitenkin ehkä pääasiassa miehiä, jotka on pahimmassa tapauksessa onnistuneet sooloilullaan turruttamaan oman peniksensä 15 vuoden aikana siihen pisteeseen ettei seksi naisen (taikka sitten toisen miehen) kanssa enää onnistu, koska se ei tuota riittävää stimulaatiota omaan käteen ja mielikuviin verrattuna.

Vierailija
28/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin arvio perustuu? Omiin empiirisiin tutkimuksiinko?

Kuultuihin kokemuksiin, ns. kaveri kertoi.

Vierailija
29/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilussa riippuu ihan täysin lajista. Ja omasta fysiikkasta sekä taustasta.

Jos on lajitaustaa niin huippu-urheilijaksi voi lähteä yrittämään varmasti aika monessa lajissa, ainakin niissä, joissa fysiikka tulee vastaan hitaammin esim. golf, keilaus, ammunta, jousiammunta, ratsastus ja myös kestävyyslajeissa esim. maraton huiput on paljon vanhempia kuin nopeutta ja räjähtävyyttä vaativissa lajeissa.

Muistaakseni Geena Davis aloitti jousiammunnan noin 40-vuotiaana ja jossain vaiheessa hän oli Yhdysvalloissa jousiammunnan huippua. Oli vissiin lähellä, että hän olisi päässyt olympialaisiin.

Vierailija
30/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhyys huipussaan kirjoitti:

Ei siinä muuten olisi mitään ongelmaa, paitsi että fysiologiset esteet voivat tehdä sen aloittamisesta mahdotonta "liian myöhään". Ongelma koskee kuitenkin ehkä pääasiassa miehiä, jotka on pahimmassa tapauksessa onnistuneet sooloilullaan turruttamaan oman peniksensä 15 vuoden aikana siihen pisteeseen ettei seksi naisen (taikka sitten toisen miehen) kanssa enää onnistu, koska se ei tuota riittävää stimulaatiota omaan käteen ja mielikuviin verrattuna.

Vaikka näin olisikin, niin miksei siitä muka voisi palautua? Aivot ovat todella herkkiä oppimaan ja tottuvat muutokseen. Mikään ei ole lopullista, eikä peruuttamatonta.

Vierailija
31/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvauinti.

Vierailija
32/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näin olisikin, niin miksei siitä muka voisi palautua? Aivot ovat todella herkkiä oppimaan ja tottuvat muutokseen. Mikään ei ole lopullista, eikä peruuttamatonta.

Aivot varmasti, mutta miten itse elin? Jos tuntumaa ei ole, niin sitä ei ole. Harva mies saa pelkällä korvien välillä värkin toimimaan loppuun asti.

Vierailija
33/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala- ja yläaste. :D

Vierailija
34/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulla valituksi opiskelemaan näyttelijäntyötä korkeakoulutasolla.

Vierailija
35/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivot varmasti, mutta miten itse elin? Jos tuntumaa ei ole, niin sitä ei ole. Harva mies saa pelkällä korvien välillä värkin toimimaan loppuun asti.

Aivot on se tärkein seksuaali-elin. Erektiovaivat erikseen, mutta en ymmärrä mitä haet, jos miehellä seisoo ja kumppani miellyttää, niin kyllä se laukeaminenkin on ihan yhtä mahdollista, vaikka olisi tiukempaan otteeseen tottunutkin. Voihan se alkuun totuttelua vaatia, mutta ei sitä vehjettään pilalle tai tunnottomaksi voi masturboinnilla saada. Kaikki miehet runkkaa. Tuo kuulostaa ihan joltain 1800-luvun pelottelulta. Taidat olla nainen, vai oletko itse saanut peniksesi korjauskelvottomaksi?

Vierailija
36/36 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän montaa oikeaa ehdotusta tullut, niinkuin arvata saattaa. Toki ikä estää joitain asioita, koska niin on säädetty, esim. varusmiespalvelus, mutta omaa elämäänsä ja ajattelua ei kannata kahlita tuollaisilla keinotekoisilla rajoitteilla, vaan pikemminkin kannustaa itseään elinikäiseen oppimiseen ja kehittymiseen. Tätä mieltä oli myös viisas ja kokenut jalkaväenkenraali Adolf Ehrnrooth, joka tuskin olisi satavuotiaaksi elänyt, jos olisi aika ajoin miettinyt mihin kaikkeen mahtaa olla jo liian vanha.