Naisystävä ei syö uutta perunaa
Minusta on todella omituista, että naisystäväni ei syö uutta perunaa. Vain vanha peruna kelpaa. Väittää, että uusi peruna maistuu liian makealta. Todella erikoinen makuaisti. En ole törmännyt vielä ihmiseen jolle uusi peruna ei maistuisi, paitsi nyt tuo naisystäväni.
Kommentit (28)
Se taitaa olla nyt eron paikka.
Noh, tosissaan kirjoitettuna: on kai sinullakin aloittaja joitain ruokia tai ruoka-aineita, joista et pahemmin perusta tai joita jopa inhoat? Ei tämä ole sen kummempi juttu. Tyttöystäväsi ei pidä uusista perunoista ja se on ihan ok.
Tarjositko uusia perunoita kuorittuina vai kuorineen? Siinä selitys.
Aika moni saa vatsavaivoja uusista perunoista .
Voi olla fyysinen tai psyykkinen syy. Mun miehellä ei maha kestä uusia perunoita. Itse olen traumatisoitunut, kun lapsena mut pakotettiin syömään muka hyviä uusiaperunoita KUORINEEN, kuoret juuttuivat aina kurkkuun, luulin tukehtuvani ja oksensin.Ajatuskin kuorimattomista uusista perunoista ällöttää edekleen. Sitäpaitsi eletään 2020-lukua, kuka muka edes syö nykyään perunaa kun on keksitty riisit, pastat ja couscousit?
Perunat ova huonoa ihmiselle. Näin on.
Meilöä ei syödä lainkaan perunaa
Riisi, pasta, maissi ja nuudelit on hyviä. Suurin osa maapallon väestöstä ei ole koskaan edes nähnyt perunaa.
Ymmärrän ap:n morsmaikkua. En tykkää minäkään makeista perunoista, hyi. Vanhat kelpaavat mutta peruna nyt kaikkineen on jotenkin tympeää ruokaa. Lapsuudessa tätä syötiin jatkuvasti, nykyään kerran pari kuukaudessa.
Juuri niin.