Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ei syö uutta perunaa

Vierailija
23.06.2020 |

Minusta on todella omituista, että naisystäväni ei syö uutta perunaa. Vain vanha peruna kelpaa. Väittää, että uusi peruna maistuu liian makealta. Todella erikoinen makuaisti. En ole törmännyt vielä ihmiseen jolle uusi peruna ei maistuisi, paitsi nyt tuo naisystäväni.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää hienostella, olla parempi kuin on

Juuri niin.

Vierailija
22/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla nyt eron paikka.

Noh, tosissaan kirjoitettuna: on kai sinullakin aloittaja joitain ruokia tai ruoka-aineita, joista et pahemmin perusta tai joita jopa inhoat? Ei tämä ole sen kummempi juttu. Tyttöystäväsi ei pidä uusista perunoista ja se on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjositko uusia perunoita kuorittuina vai kuorineen? Siinä selitys.

Vierailija
24/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni saa vatsavaivoja uusista perunoista .

Vierailija
25/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla fyysinen tai psyykkinen syy. Mun miehellä ei maha kestä uusia perunoita. Itse olen traumatisoitunut, kun lapsena mut pakotettiin syömään muka hyviä uusiaperunoita KUORINEEN, kuoret juuttuivat aina kurkkuun, luulin tukehtuvani ja oksensin.Ajatuskin kuorimattomista uusista perunoista ällöttää edekleen. Sitäpaitsi eletään 2020-lukua, kuka muka edes syö nykyään perunaa kun on keksitty riisit, pastat ja couscousit?

Vierailija
26/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat ova huonoa ihmiselle. Näin on.

Vierailija
27/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilöä ei syödä lainkaan perunaa

Riisi, pasta, maissi ja nuudelit on hyviä. Suurin osa maapallon väestöstä ei ole koskaan edes nähnyt perunaa.

Vierailija
28/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n morsmaikkua. En tykkää minäkään makeista perunoista, hyi. Vanhat kelpaavat mutta peruna nyt kaikkineen on jotenkin tympeää ruokaa. Lapsuudessa tätä syötiin jatkuvasti, nykyään kerran pari kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan