Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä kertoo kaveristani?

Vierailija
23.06.2020 |

Olin muuttanut ulkomaille ja soitin ikävissäni ja innoissani kaverille jonkun aikaa maassa oltuani. Kun soitin, kaveri totesi että olen juuri syömässä. Sitten sanoin että ei minulla ihmeempiä ja lopetin puhelin. Enkä kuullut hänestä enää niin että olisi soittanut itse takaisin. Ei ilmeisesti kiinnostanut kuulumiseni yhtään? Oli jotenkin ikävä tajuta, kun itse ikävöi ja välitti yhä vaikka olinkin kaukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saita?

Vierailija
2/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti nolo tunne, kuin kasvonsa menettäneenä, jos toinen pitää syömistä tärkeämpänä kuin sinun elämäsi parasta aikaa ja miten haluat jakaa kokemaasi. Kun ei tiedä oliko se syy oikeasti ateria vai vaan haluttomuus jutella kanssasi? Älä jää arvailemaan. Sinulla on asiat nyt hyvin, joten keskity siihen. Laita kaverillesi viestiä etukäteen koska voisitte jutella. 

Kateus voi olla yksi syy kaverisi käytökseen, joten sitäkin suuremmalla syyllä laita viestiin miten ikävöit häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo on se kateellinen

Vierailija
4/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyysuhteet syntyy aina tiettyyn elämän tilanteeseen ja vaiheeseen. Teidän ystävyyden motiivit ei  nyt täyty, kun tilanteesi on muuttunut. Esim. et voi lähteä spontaanisti muistelemaan pussikalja-aikoja.

Vierailija
5/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina kateellisia jos ei jokin asia kiinnosta. VÄÄRIN.

Joitakin ihmisiä ei vain oikeasti kiinnosta.

Vierailija
6/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on aina kateellisia jos ei jokin asia kiinnosta. VÄÄRIN.

Joitakin ihmisiä ei vain oikeasti kiinnosta.

Tämäkin on hyvä syy sanoa toiselle kiitos yhteisistä ajoista, mutta nyt näkemiin. Jos mikään toisessa ei kiinnosta enää, niin on parempi lähteä erilleen. Kaikki ystävyydet ei ole elämänmittaisia. Kuten tuolla mainittiinkin, että jotkut syntyy vain tiettyyn tarpeeseen ja kun tarve on täytetty tai tarvetta ei enää ole, ei ole syytä jatkaa ystävyyttäkään.

Vierailija
7/7 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuulumiset kiinnostaisi, niin olisin kyllä kysellyt.

Mitäs läksi?

Riippuisko kaverista, joltain kysynkin.

- Vastaava pahantekijä itsekin