Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään sen tajusin. Saisin enemmän seksiä sinkkuna kuin tässä parisuhteessa.

Vierailija
23.06.2020 |

Eikä edes tarvitsisi olla mikään kylän hutsu ja jakorasia, vaan tarkoitan tavallista deittailua jossa seksiä kokeillaan kolmansilla treffeillä.

Mies on niin haluton, että alkaa jo tuntua. Kannattaako lähteä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kyllä säälittää ihmiset, jotka juoksevat halujensa perässä, hinkuttamassa kusivärkkiään ties mihin :D

ja tässä toinen jonka seksipalstalla oloa ja vielä kirjoittamista ei ymmärrä : (

Vierailija
22/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan halut kohtaa ja suhde kuolee siihen. Eihän se kenenkään syy ole, mutta jos parisuhteesta ei saa asioita joita tarvitsee, on parempi erota.

Meilläkin puhutaan tästä aika usein, mies kun ei halua seksiä kovin usein ja itse haluan melkein joka päivä.. vuodessa ehkä 8-15 kertaa seksiä :( Erosta on nyt puhuttu, mutta tällä hetkellä vielä yritetään niin että seksiä on useammin (joka viikko). Kokeillaan pari kuukautta ja sitten puhutaan uudestaan että jatketaanko vai erotaanko. Ei tämä helppoa ole..

Niin paljon helpompaa olisi jos halut olisi molemmilla samalla tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ovat niin yksilöllisiä, että jos ne ei kohtaa, niin sille ei oikein voi mitään. Joillain myös menee halut samaan kumppaniin jonkun ajan jälkeen. Tai suhteesta saattaa puuttua jokin olennainen kipinä, joka voisi olla jonkun muun kanssa.

Minulla on ollut useampi avoliitto ja niissä on jommalla kummalla mennyt halut jossain vaiheessa, eikä niitä enää saatu takaisin. Toki muitakin ongelmia oli, mutta oma haluttomuus liittyi ensisijaisesti huonoon seksiin heti suhteen alusta alkaen. Miehen haluttomuuden syitä en arvaile, mutta useampi miestuttava on kertonut, että halut vain vähenee suhteessa ilman syytä.

Vierailija
24/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se seksi on tärkeintä kaikessa niin hittoako seurustelet...?

Mistä sinä tiedät mikä on minulle tärkeintä kaikessa?

Kysymys on, että kannattaako parisuhteesta lähteä jos halut eivät kohtaa.

Ap

Itsehän täällä kovaan ääneen asiaa mietit. Jos olet valmis jättämään kokonaisen parisuhteen vain seksin takia niin kyllä kai se silloin on tärkeintä. Vai oletko jotenkin vajaa etkä ymmärrä edes mitä kysyt?

"Vain seksin takia" ??? Aika tärkeä elämänalue!

Vierailija
25/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan saa aina seksiä, kun haluaa. Mitä tajuamista tuossa on?

Vierailija
26/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ensimmäist

kertaa parisuhde jossa seksiä on tarpeeksi. Kaikissa muissa kokeiluissa on käynyt niin että muutaman kuukauden jälkeen mies on sitä mieltä ettei enää tarvitgse semmoista, että nyt voi juoda kaljaa tai nettipokeria pelata, ja nainen käyköön kaupassa ja tehköön ruokaa.

Eli kyllä mulla on vaihtamalla parantunut :)

Vierailija
27/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hämmentävältä lukea näitä tarinoita näin päin kun itse miehenä olen vastaavassa tilanteessa kun vaimoa ei kiinnosta niin usein kun itseä. Oman kaveripiirin miehilläkin monella tilanne on vastaava.

Totuushan on, ettei kukaan voi tuohon kysymykseen vastata puolestasi vaan itse sinun on valintasi tehtävä. Jos sinulla on lapsia niin sekin tuo vaakakuppiin lisää painoa.

Voisit toki harkita avoimen suhteen ehdottamista. Naisille ulkopuolisen seuran etsiminen ei tule olemaan kovin suuri ongelma. Itse en miehenä vastaavaa järjestelyä viitsi ehdottaa sillä vaimon halut varmaan vaan vähenisi, jos samaa seksi määrää vielä jaettaisiin muiden kanssa. Miehillehän avoimessa suhteessa ulkopuolisen seuran saaminen ei ole mikään automaatio.

Omalla kohdalla kyse on siitä kauanko kestän tässä tilanteessa.

Vierailija
28/34 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se aina miehen vika jos seksi on jäänyt suhteessa, pystyykö naiset katsomaan peiliin että miksi ei.. 

Vierailija
29/34 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin että sitä ei voi poikamies ymmärtää miten vähällä seksillä ukkomiehen pitää tulla toimeen. Nykyään taitaa olla sukupuolten erot tasoittuneet niinkuin muissakin asioissa.

Syitä on varmaan monia. Mutta kyllä sen ilmiön silti huomaa vaikka ei edes haluaisi huomata. Omalla kohdalla puhuminen auttoi kun ei jäänyt pelkästään puhumisen tasolle vaan myös toimittiin. Aika nopeaa lähes seksittömästä suhteesta tuli hyvin aktiivinen suhde, jossa alunperin haluton osapuoli on nyt se halukkaampi osapuoli.

Vierailija
30/34 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan saa aina seksiä, kun haluaa. Mitä tajuamista tuossa on?

Totta. Saa olla r*nkkupatjana ihan milloin haluaa ja jäädä ilman O:ta. Parhaassa tapauksessa mies vielä vinkuu, ettei kumin kanssa tunnu miltään.

Miksi ihmeessä naiset ei harrasta enemmän irtoseksiä? / End irony

Vierailija
31/34 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva suuttui kun sanoin ääneen että poikamiehenä sain useammin. Ja kun kysyin että onko normaalia 6-8 krt vuodessa ja miksi on kanssani jos en kiinnosta. Eipä osannut vastata. Minä kyllä arvaan, että ns keskiluokka+ elintaso kiinnostaa kummasti...

En kyllä minäkään haluaisi tuommoista miestä. Kannattaisko katsoa peiliin?

Vierailija
32/34 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hämmentävältä lukea näitä tarinoita näin päin kun itse miehenä olen vastaavassa tilanteessa kun vaimoa ei kiinnosta niin usein kun itseä. Oman kaveripiirin miehilläkin monella tilanne on vastaava.

Totuushan on, ettei kukaan voi tuohon kysymykseen vastata puolestasi vaan itse sinun on valintasi tehtävä. Jos sinulla on lapsia niin sekin tuo vaakakuppiin lisää painoa.

Voisit toki harkita avoimen suhteen ehdottamista. Naisille ulkopuolisen seuran etsiminen ei tule olemaan kovin suuri ongelma. Itse en miehenä vastaavaa järjestelyä viitsi ehdottaa sillä vaimon halut varmaan vaan vähenisi, jos samaa seksi määrää vielä jaettaisiin muiden kanssa. Miehillehän avoimessa suhteessa ulkopuolisen seuran saaminen ei ole mikään automaatio.

Omalla kohdalla kyse on siitä kauanko kestän tässä tilanteessa.

Taas tätä miehen logiikkaa eli ei mitåän logiikkaa. Aina kun nainen ns saa seksiä mieheltå niin silloin saa myös mies. Miten sitä ei voi tajuta?

Ja kun ja jos haluaa seksiä niin silloin toisen pitää olla puoleensa vetävä. Et sinä mieskään jonkun 200kg naisen kanssa halua seksiä.

Vierailija
33/34 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se seksi on tärkeintä kaikessa niin hittoako seurustelet...?

Varmaan typerin tältä palstalta lukemani kysymys. Jos seksi on ihmiselle hyvin tärkeä asia (niin kuin se on minulle), nimenomaan seurustelu on se tapa, jolla seksuaalisiin tarpeisiin voi saada täyden tyydytyksen. Ei sinkkuna saa niin paljon ja niin hyvää seksiä kuin tarvitsee, ellei ole erittäin tavoiteltu kumppani.

Vierailija
34/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ei vaan halut kohtaa ja suhde kuolee siihen. Eihän se kenenkään syy ole, mutta jos parisuhteesta ei saa asioita joita tarvitsee, on parempi erota.

Meilläkin puhutaan tästä aika usein, mies kun ei halua seksiä kovin usein ja itse haluan melkein joka päivä.. vuodessa ehkä 8-15 kertaa seksiä :( Erosta on nyt puhuttu, mutta tällä hetkellä vielä yritetään niin että seksiä on useammin (joka viikko). Kokeillaan pari kuukautta ja sitten puhutaan uudestaan että jatketaanko vai erotaanko. Ei tämä helppoa ole..

Niin paljon helpompaa olisi jos halut olisi molemmilla samalla tasolla.

Tämä olisi naisten hyvä muistaa myös silloin kun itse on se haluttomampi osapuoli. Niin monta kertaa on nähty se, että 20-35..40 vuotiaina mies on se, joka haluaa enemmän ja nainen mollaa miksi toinen ajattelee (vain) alapäällään. Kun nainen 35-45 vuotiaana rohkaistuu ja innostuu seksistä, niin mies on jo intonsa menettänyt. Siinä kohtaa ei naisella riitäkään huumori, jos mies erehtyy kommentoimaan jotain alapäällä ajattelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä