Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa olla entinen paras ystäväni: ei edes vastaa eikä soita takaisin...

Vierailija
23.06.2020 |

Olen tässä toista viikkoa ollut luuri kädessä että koska ehtisi soittaa takaisinpäin.
On jo lomalla, ja somessa päätellen rentouttavaa on. Että niistä kiireistä. Ja työkiireistä on turha puhua.
Kumma että tekee näin minulle. Yli 10 vuotta olen ollut paikalla AINA kun sielläpäin on draamaa ollut. Lainannut jopa omaa asuntoani.
Ja turha vastata tähän että mun pitäisi katsoa peiliin ha mitä onen tehnyt. En ole muuttunut mitenkään.
En vaan tajua.
Yritän olla takertumatta, enkä käy kyttäämässä missään missä minusta jää jälki. Odotan vaan että minulle sentään soitetaan takaisin kun viikko sitten yritin soittaa ja kysellä kuulumisia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olla soittamatta kenellekään. Itse ainakin haluan olla ihan rauhassa. Yhtäkään naista en tunne (poislukien itseni), joka ei juoruaisi tai puhuisi muuten pahaa toisen selän takana.

Vierailija
2/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soitit kerran viikko sitten, eikä vastannut, ja nyt odotat, josko soittaisi takaisin?

Jospa kokeilisit itse soittaa uudelleen sinne päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi soitto riittää. Jos ei soita takaisin, niin siinä on vastaus. Luultavasti olet liian raskas ja tungetteleva ihminen.

Vierailija
4/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee paljon puheluita, yksi tai kaksi saattaa jäädä huomaamatta.

Vierailija
5/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari.

Vierailija
6/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen kaveri. Soittaa kun haluaa multa jotakin. Muuten ei kiinnosta vastata puheluihini, tekstareihini tai muuhunkaan. En ota enää yhteyttä.

Vierailija
7/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ole ystäviä. Ehkä jotain kavereita vain. Sinulle on syntynyt harhakäsitys ystävyydestä varmasti ihan perusteltu käsitys, mutta toinen osapuoli ei kuitenkaan ole samalla linjalla. Ikivä juttu.

Vierailija
8/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne! Ymmärrän että on hetkiä, jolloin ei vaan voi vastata, mutta se että ei ollenkaan kiinnosta miksi toinen soittanut, on melko kylmää. Tämä kun toistuu tarpeeksi usein, niin ei viitsi enää edes vaivautua. Kohta 8 vk odottanut sovittua puhelua ja tuskinpa sitä lähiaikoinakaan on tulossa.

Vierailija
9/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minulla viimeinen kerta kun soitin kaverille oli, että yritin kahtena iltana peräkkäin. Ei kiinnostanut vastata. Kiitos kuulemiin. En auta sitä enää koskaan. #6

Vierailija
10/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudelleen. On lukemattomia syitä, miksei soita takaisin yhdestä puhelusta. Kuten ihan vaan unohtaa asian, kun ei ollut sopivaa hetkeä heti soittaa takaisin.

Mulla on ystävä, joka saattaa soittaa takaisin kolmen viikon päästä. Ei voi koskaan tietää, soittaako takaisin samana päivänä tai seuraavana tai seuraavalla viikolla :) Ei se meidän ystävyyttä lopeta, ettei ehditä viikkoihin soitella saati nähdä. Iso perhe, monenlaista säätöä, milloin remonttia, milloin sairauksia perheessä, milloin lomareissua. Kyllä me sitten taas joskus soitellaan puolin tai toisin.

Vierailija
11/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette ole ystäviä. Ehkä jotain kavereita vain. Sinulle on syntynyt harhakäsitys ystävyydestä varmasti ihan perusteltu käsitys, mutta toinen osapuoli ei kuitenkaan ole samalla linjalla. Ikivä juttu.

Etkö lukenut ap:n viestiä? 10 vuotta ollut paikalla ja tukenut ystäväänsä aina kun on tarvittu. Kuka lainaa kriisissä omaa asuntoaan jollekin satunnaiselle tuttavalle??

Sylettää tuommoiset ihmiset ja sylettää ihan -itusti ihmiset jotka vaan heivaa ystävänsä!!

Vierailija
12/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ylentänyt hänet tasolle paras kaveri. Miksei aikuisella voi olla monta kaveria, eikö tuo ole vähän lapsellista

Vierailija
13/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käytä whatsappia tai tekstaria? Ei kukaan enää soittele.

Vierailija
14/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaaminen ole viestintäkanavasta kiinni. Kaveri olisi itse voinut laittaa viestin, että sori en ehtinyt vastata, mitäs sulle. Vai luuletteko te, että jos joku hoito ei vastaa, se johtuu siitä kun yritti ottaa yhteyttä väärällä tavalla...

Vierailija
15/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö lukenut ap:n viestiä? 10 vuotta ollut paikalla ja tukenut ystäväänsä aina kun on tarvittu. Kuka lainaa kriisissä omaa asuntoaan jollekin satunnaiselle tuttavalle??

Sylettää tuommoiset ihmiset ja sylettää ihan -itusti ihmiset jotka vaan heivaa ystävänsä!!

Joo siis luin ap:n viestin. Ja vastasin, koska olen kokenut saman. Minä luulin, että ollaan hyviä ja läheisiä ystäviä ja uskottuja. Vuosia elettiin jakaen vaikeita asioita ja minä juoksin ystävän kämpille auttamaan ja tukemaan, jos hänellä oli ahdistus pahana.

Kunnes lopulta selvisi, että ystävyys oli yksipuolista, toinen ei kokenut sitä ystävyydeksi ollenkaan. Ap:n tavoin ei vastannut puheluihin tai viesteihin. Saattoi mennä kuukausia, että sain hänet kiinni.

Jotenkin tuo ihminen oli saanut hämättyä niin, että luulin ystävyydeksi, kun se siltä vaikutti. Kun asiasta juteltiin, niin toisen mielestä kaveruuskin oli vähän liioiteltu määritelmä.

Oli tosi kova kolaus. Mutta minkäs teet. Ei toista saa pakotettua ystäväksi.

Vierailija
16/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Olen iältäni taatusti palstalaisten keski-ikää reippaasti vanhempi, mutta oppinut miten paras tapa pitää yhteyttä on yleensä wa. 

Ystäväni ovat nyt lomalla, eivätkä taatusti ehdi perheittensä ja lastenlastensa keskeltä lärpättelemään puhelimessa. Tai ylipäätään eivät ehkä halua muuta kuin nauttia omasta lomarauhasta. 

Viestit ovat kivoja saada  ja niistä ilahtuvat ystävät kuin puolestani minäkin. Jaetaan kuvia ja ajatuksia ja sovitaan viestein koska ehditään varaamaan omaa jutturauhaa puhelimitsekin. 

Voisiko ap ajatella samalla tavalla? 

Olen muutenkin ilahtunut nuorempien ihmisten kohteliaasta tavasta kysellä viestein voiko soitella ja koska. Inhoan yllätyssoittoja, koska en oikein aina itsekään jaksaisi jutustella milloin tahansa.

Vierailija
17/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olla soittamatta kenellekään. Itse ainakin haluan olla ihan rauhassa. Yhtäkään naista en tunne (poislukien itseni), joka ei juoruaisi tai puhuisi muuten pahaa toisen selän takana.

Juuri näin ja varsinkin naisvaltaisissa työpaikoissa. Aina kun joku poistui kahvitauolta niin jo alkoi kalkatus ja sen henkilön moittiminen. Näkeehän sen tälläkin palstalla, miten ilkeitä naiset on.

Vierailija
18/24 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään mitään viestiä. Ja näen että minun lähettämäni on nähty.

Ei voi niin kiire olla ettei ehdi edes vastaamaan että hyvää kesää tai jotain.

En todellakaan tajua tätä.

Vierailija
19/24 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi samoin. Jo aikaisemminkin oli jo sellaista ettei viestiin aina vastannut, mikä on inhottavaa, kun itse aina yritän vähintään laittaa hymiön tai kirjoittaa ok ihan sen vuoksi, että on kohteliasta vastata.

Viime vuonna sitten jätti vastaamatta kahteen puheluun ja yhteen viestiin. Sitten toiseen viestiin vastasi ympäripyöreää. Kun soitin kolmannen kerran niin tuli viesti, jossa pahoitteli kiirettä ja kirjoitti soittavansa lähipäivinä. Soitti kolmen kuukauden kuluttua.

En tiedä mitä tapahtui. Kaipa hällä on parempaa seuraa. Tiedän kuitenkin, että on ollut yhteydessä ja tavannut muita kavereita. Vahingossa sen lipsautti. No tarkoitus ei ole enää olla yhteydessä. Hän on viimeksi soittanut. Oli sellainen puhelu, että en oikein ymmärrä miksi edes soitti.

Vierailija
20/24 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi.