Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen hellekesä

Vierailija
23.06.2020 |

Onko muita jotka viettävät kesänsä yksin sisällä?
Ei ole ketään kenen kanssa lähteä mihinkään ja jo niin masentunut että oottaa vaan syksyä.
Joo, tiedän että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja ikääkin on yli 50 vuotta, kavereilla omien ystäviensä ja lastenlastensa kanssa menot. Mulla kun ei niitä ole.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vietän kesäni, mutta en sisällä. Lähde ulos, se piristää kummasti. Jos hellesäällä tuntuu liian kuumalta, niin lähden aikaisin aamulla tai vasta illalla. Minne vaan haluat, kävelemään, pyöräilemään, rannalle.. Ota eväät mukaan ja syö jossain kivassa paikassa.

Vierailija
2/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. 13:sta kesä yksin. Uimaan olis kiva mennä mutta en kehtaa/halua yksin. Aikanaan kun oli nuorena kavereita, oltiin lähes joka päivä uimassa. Eipä oo tollaseen luksukseen enää mahdollisuutta yksinäisenä. N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että saan olla kodissani yksin. Nyt v#tuttaa niin paljon, kun olen täällä jumissa kaverin muuton takia hänen kotonaan (nukkuu tuolla perse homeessa) eikä ole pyörä mukana, että pääsisin täältä pois.

Vierailija
4/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan. 13:sta kesä yksin. Uimaan olis kiva mennä mutta en kehtaa/halua yksin. Aikanaan kun oli nuorena kavereita, oltiin lähes joka päivä uimassa. Eipä oo tollaseen luksukseen enää mahdollisuutta yksinäisenä. N31

Sama täällä, viimeks 15 vuotta sitten uimassa käynyt, ei ole enää kavereita, muuttaneet muualle tai ovat jo mullan alla.

Vierailija
5/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksin ollut jo vuosikausia, mutta tälläkin hetkellä rannalla ja uimassa. Nautin kesästä ja luonnosta todella paljon _ ei siihen yksinäisyys vaikuta. Joten asenteenmuutosta vaan yksinäiset, ollaan yhdessä yksin!☺

Vierailija
6/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yksin ollut jo vuosikausia, mutta tälläkin hetkellä rannalla ja uimassa. Nautin kesästä ja luonnosta todella paljon _ ei siihen yksinäisyys vaikuta. Joten asenteenmuutosta vaan yksinäiset, ollaan yhdessä yksin!☺

Kun kaikki ihmiset eivät ole sitä tyyppiä että haluavat yksin lähteä mihinkään katsomaan kateellisena pariskuntien onnea, se vielä enemmän alkaa masentamaan ainakin minua. Tunnen itseni ulkopuoliseksi joukoissa ollessani yksin.

Vierailija
7/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen, että saan olla kodissani yksin. Nyt v#tuttaa niin paljon, kun olen täällä jumissa kaverin muuton takia hänen kotonaan (nukkuu tuolla perse homeessa) eikä ole pyörä mukana, että pääsisin täältä pois.

Kotona, ai että! 😊

Suihkussa käyty ja valmista herkkuruokaakin on. Nyt sohvalle ja hyvä elokuva.

Vierailija
8/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan rohkeesti. Pari kertaa kun on käynyt niin ei tunnu enää edes oudolta.

Vierailija
9/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki ihmiset eivät ole sitä tyyppiä että haluavat yksin lähteä mihinkään katsomaan kateellisena pariskuntien onnea, se vielä enemmän alkaa masentamaan ainakin minua. Tunnen itseni ulkopuoliseksi joukoissa ollessani yksin.

Katso rannalta joku toinen yksinäinen ja kysy voiko tulla seuraksi.

Vierailija
10/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös yksinäinen mutta kesällä käyn rannoilla ja maauimalassa ahkerasti. On sentään kiva kun on joku paikka missä käydä, talvella ei tule oltua näin paljon ulkona.

Vierailija
11/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös yksinäinen mutta kesällä käyn rannoilla ja maauimalassa ahkerasti. On sentään kiva kun on joku paikka missä käydä, talvella ei tule oltua näin paljon ulkona.

Samoin. Mä olen siellä rannalla yksin, mutta en yksinäinen. Se ihmisten keskellä oleminen lievittää yksinäisyyttä.

Vierailija
12/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tilanne jotenkin muuttumassa syksyllä, vai miksi sitä pitää odottaa sen sijaan että nauttisi kesästä?

Vierailija
13/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollisuutta käydä yksin uimassa?

Voi jeesus että masentuneen elämä on vaikeaa, kaikki on mahdotonta.

Vierailija
14/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin vietän kesäni, mutta en sisällä. Lähde ulos, se piristää kummasti. Jos hellesäällä tuntuu liian kuumalta, niin lähden aikaisin aamulla tai vasta illalla. Minne vaan haluat, kävelemään, pyöräilemään, rannalle.. Ota eväät mukaan ja syö jossain kivassa paikassa.

En ole ap, mutta yksinäinen minäkin ja itse kyllä liikun paljon ulkona, mutta onhan se yksikseen vaan pirun tylsää pidemmän päälle. Joo, kirjaa on kivempi lukea yksin ja miksei ratkoa ristikkoakin, mutta kyllä sitä kaipaisi ihan vaan juttuseuraa ja ihan edes yhtä ihmistä jonka kanssa kokea asioita yhdessä.

N40+

Vierailija
15/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Mä olen siellä rannalla yksin, mutta en yksinäinen. Se ihmisten keskellä oleminen lievittää yksinäisyyttä.

Mulla taas on just päinvastoin ja ihmisten keskellä alkaa vaan ärsyttää se, ettei itsellä ole seuraa.. Toisaalta en olekaan mikään supersuulas ekstrovertti ja ihmispaljoudet on aina jotenkin ahdistavia ja raskaita. Minulle on jotenkin helpompaa olla yksinäni yksinäinen vaikka seurassa viihdynkin.

Vierailija
16/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin pataan, jos joku tulisi rauhaani häiritsemään! Tosin en sitä rauhaa etsikään yleisiltä uimarannoilta.

Vierailija
17/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin pataan, jos joku tulisi rauhaani häiritsemään! Tosin en sitä rauhaa etsikään yleisiltä uimarannoilta.

No haloo. Sen takia pitääkin kysyä sen sijaan että laitetaan rätti veireen ja aletaan pölisemään.

Vierailija
18/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on Ympäristökeskuksen luontoretkiä, joihin voi osallistua yksin.

Vierailija
19/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan rohkeesti. Pari kertaa kun on käynyt niin ei tunnu enää edes oudolta.

Ouolta tuntuu....

sanovat mainoksessa 😊

Vierailija
20/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, milloin minulla olisi ollut kesällä seuraa sen jälkeen, kun lähdin kotoa opiskelemaan. Lähdin opiskelemaan vuonna 1984.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan