Nauttikaa nyt siellä kerrostaloissa kun teillä on parvekkeella melkein niin kuin ulkosauna
Onnekaimmilla tulee naapurista mukava savuntuoksu, HUUTONAURUA
Kommentit (12)
Ei mulla ainakaan ole kuuma parvekkeella. MInulla on todella iso parveke mistä kaikki lasit saa auki. Asun järven rannassa, järvi on 20 metrin päässä. Sieltä tulee kivat tuulet ............buahhaaahaa vaan sulle, köyhä.
Njaah..ei tuo 20m2 lasitettu terde nyt niin paha ole ja jos on niin avaan jonkun lasituksista tai lattiasta kattoon olevan lasioven ja astahdan omalle pihalleni.
T. Omistusasuja pienkerrostalossa huikkaa vielä ennen saunaan menoa, alkaa nimittäin olla sauna kuumana🙂
Ei meidän parvekkeella ole yhtään liian kuuma! Just ihanaa kun luonnon niittylle näkymät ja linnut laulaa. Ihan sopiva istuskella näin kesäiltana lasillisesta viiniä nautiskellen. En kaipaa yhtään pihatöitä nurmikon leikkuineen ja istutuksista huolehtimisineen. Jos kaipaisin, en asuisi kerrostalossa. Olen pata-laiska elämästä nautiskelija, sopii mulle!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole kuuma parvekkeella. MInulla on todella iso parveke mistä kaikki lasit saa auki. Asun järven rannassa, järvi on 20 metrin päässä. Sieltä tulee kivat tuulet ............buahhaaahaa vaan sulle, köyhä.
Missäpäin jakista on järvi?
Meillä lämpötila nousee 40 asteeseen. Kaikki lasit auki. Täysin turha tila helteellä😡
Miks mun tarttis olla parvekkeella kun tien toisella puolella on ranta, jossa nauttia kesästä?
Mistä ap.n paha olo kumpuaa? eikö omakotielämä siten sovikaan sulle, kun noin ilkeänä ihmistä pitää?
Parveke on melkeinpä ainoa paikka omassa asunnossa, missä voi helteellä olla...
Minusta ulkona on oikein mukavaa. Minulla oli tänään farkut päällä, eikä ollut edes kuuma vaikka pyöräilin 26km.
Myös kerrostaloasuntomme parvekkeella on tällä hetkellä mukavan viileää.
??
Espoossa asutaan, en ollenkaan ymmärrä teitä kesän vihaajia. Ulkona on ihanaa!
Susta en tiedä, mutta mulla on piha.