Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten narkit ja umpijuopotkin saavat tasoisensa puolison, mutta minä en?

Vierailija
22.06.2020 |

En siis sano, että haluaisin jonkun narkin tai pultsarin puolisokseni, mutta suren kohtaloani.
Olen liikunnallinen, kaikin puolin kunnollinen tavis, mutta minua lähestyy vain reilusti ylipainoiset naiset. Mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa jota en halua. Vaatimustasoni on hyvin matala. Normaalipainoinen kunnollinen tavis.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä narkeilla ja umpijuopoilla nyt niinkään "tasoisensa" puolisot?? Ehkä niillä on just ne puolisot jotka he ovat ansainneet.

Kuunnelkaas nyt läheisriippuvaiset vastuunkantajauhrautujanaiset tarkkaan! Jospa laittaisitkin kaiken sen tarmon ja energian OMAN elämäsi kuntoonlaittamiseen? (Onneksi moni niin jo tekeekin)

Vierailija
22/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et etsi tasoistasi naista.

Mietipä sitä.

Mikähän tasosi oikeasti on?

En etsi mitään. Haluaisin silti ulkoisestikin tasoiseni naisen. Normaalipainoinen taviksen näköinen riittää. Ulkoinen tasoni ei ole runsaasti ylipainoinen, vaikka sitä ehkä vihjailet. Miksi muuten oletat, että se runsaasti ylipainoinen olisi tasoiseni? Hänhän voi olla reilusti yli minun tasoni muuten, paitsi ulkoisesti.

Puhuinkin henkisestä tasosta, en ulkoisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän juoppous tai narkomaanius ole ennenkään estänyt ketään menestymästä elämässään tai saamaan puolison sekä lapsia. Näitähän on maailmanhistoria pullollaan.

Ap:n nyt kannattaisi muuttaa asennettaan ja aloittaa aluksi edes polttamaan röökiä sivistyneen ja viileän oloisesti.

Oma vikasi jos haluat olla nörväke, joka yskii savua ja ei osaa ottaa ylevää nojaa lyhtypylväästä ja puhallella kevytsavukkeita kuten keskieurooppalainen.

Vierailija
24/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy löytyy tuosta käyttämästäsi sanasta "tasoisesta". Vain pellet ja urpot ajattelee tasoja. Ne ovat tunteita ja ihmisiä!

Vai eikö sinulla ole sellaista asiaa kuin tunteet?

Jokainen ihminen ajattelee tasoja, vaikkei sitä sanaa käyttäisikään... varmasti itsekin olet ajatellut, että tuo nainen/mies ei ole tarpeeksi hyvä sinulle, tai että, saisit varmaan ”paremmankin” tms. Tuossa on kyse ihan samasta, jotkut vaan käyttävät tasosanaa kuvaamaan ilmiötä.

Vierailija
25/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vilpittömästi sitä mieltä, että KAIKKI ansaitsevat tasoisensa kumppanin. Ja se taso sisältää myös saman tasoisen ulkonäön. Eli ymmärrän sinua ap. Todellisuus ei valitettavasti toimi näin.

Mä taas en ymmärrä tuollaista, että mietitään vaan jotain tasoja ja ansaitsemisia. Minulle tärkeintä on löytää sellainen mies joka ymmärtää minua edes jollain tasolla. Mitään täydellistä ymmärrystä, onnea ja auvoa ei tietenkään ole olemassakaan. Mutta tarkoitan että miestä ylipäätään kiinnostaa juuri minä ja ymmärtää mitä tarkoitan. Ilman että jokaista asiaa pitää erikseen rautalangasta vääntää ja riidellä jatkuvasti.

Jos jonkun miehen kanssa kunnolla synkkaa, olen valmis antamaan hyvinkin paljon anteeksi ulkonäössä, koska en ole etsimässä mitään objektia itselleni vaan ihmistä.

Ja ne juopot ja nistit ovat muuten hekin ihmisiä, jotka myös kaipaavat sellaista seuraa joka heitä ymmärtää. Eikä tietenkään muut ymmärrä kuin samoista ongelmista kärsivät.

Kyllä monilla (varsinkin miehillä) on todella kylmä ja analyyttinen ajattelutapa siitä mitä parisuhde on. Olen hyvin pettynyt miehiin.

Vierailija
26/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin sormien läpi ylipainoa, ja sain hyvän naisen. Näkisin että olemme samaa tasoa vaikka hoikka olenkin.

Vierailija
27/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä narkeilla ja umpijuopoilla nyt niinkään "tasoisensa" puolisot?? Ehkä niillä on just ne puolisot jotka he ovat ansainneet.

Mä näin tänään sellasella hyvin paljon viinaan menevällä miehellä joka oli jo klo 10.00 aikaan vahvassa humalassa tosi hyvännäköisen kurvikkaan naisen. Tämä nainen ei näyttänyt siltä että olisi itse käyttänyt niin paljon alkoholia. Meillä itseasiassa katseet kohtasi tuon naisen kanssa. Sen ymmärrän että Venäjällä on suuren sodan takia vieläkin miehistä pulaa ja että siellä naiset on pultsarien kanssa, mutta että Suomessa missä on tällä hetkellä 80 000 miestä enemmän kuin naisia 18-40v ikäluokassa? Halooo... te naiset rakastatte miseryä.

Tyhmien kommenttien kirjoittamisen sijaan sun kannattaisi ehkä lainata kirjastosta historian kirja. Suuri isänmaallinen sota, Suomessa tutumpi ehkä toisena maailmansotana, päättyi jo aika monta kymmentä vuotta sitten. Useimpien niihin aikoihin pariutumisiässä olleiden pariutumiset ois joka tapauksessa jo takana päin. Aika kuluu hei Venäjälläkin ihan normaalisti, ei sielläkään Stalin ole enää vallassa.

Vierailija
28/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ennakkoluuloja päihdeongelmaisista,olen miettinyt tätä ja olen melko varma,että ennakkoluulot,joiden takia palstoilla haukutaan,on itse asiassa yksi kiusaamisen muoto.ei mikään epävarmuus.Eilenkin luin,että korvaushoitolaiset kerääntyvät yhteen piikittämään lastenne puistoissa ja uhkailevat raiskauksilla.On niin vaikea uskoa tätä,vaikkakin myös opiaatti riippuvaisissakin voi olla kyllästyneitä,epävakaita ihmisiä.Itse kymmenen vuotta korvaushoidossa olleena voin sanoa,että monikaan, ei käytä muita lääkkeitä kuin korvaushoito lääkkeen.Eivätkä näytä narkomaaneilta,eivätkä heittele piikkejä,vaan elävät jopa kunnollisepaa elämää kuin kukaan teistä ns normaaleista.Sellaista vahvuutta tuskin moni teistä edes ymärtää mitä hoitolaisissa on. Moni ei edes pidä itseää narkomaanina hoidosa ja tieden heidän olevan herkkiä,sydämmellisiä ihmisiä,jotka pistävät muut itsensä edelle.zemppiä meidänlaisille lopettamis haaveisiin ja unohtakaa yksinkertaisten puheet,te ootte tärkeitä.

Vierailija
29/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tasoteorioissasi on pahoja aukkoja tässäkin kohtaa: narkit ja umpijuopot eivät ole yksi yhteneväinen ryhmä.

Tyypillistä palstan tasoteoreetikoille tuo. He eivät noudata omaa teoriaansa.

Vierailija
30/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset noin keskimäärin haluaa ihan aitoa yhteensopivuutta, ei riitä että mies on normaalipainoinen. Tässä vastaus kysymykseesi, ole hyvä.

Yhteensopivuus = mies tienaa, nainen kuluttaa

Yhteensopivuus = henkilökemiaa

Henkilökemia syntyy lähinnä arvoista, tarpeista ja menneisyydessä kokemistamme henkilösuhteista. Jos arvot ovat samanlaiset, kemia toimii.

Jos miehen ja naisen arvot ovat parisuhteessa samankaltaiset, jossa miehen kuuluu tienata ja vaimon olla kotona hoitamassa lapsia ja kotia, heillö todennäköisesti on henkilö kemiaa ja täten yhteensopivuutta.

Se, että yksi pariskunta kokee tämän ratkaisun sopivana niin ei automaattisesti tarkoita sitä, että kaikki naiset tai miehet kokevat yhteenkuuluvuutta samaisessa valinnassa.

Useimmiten nykyisin arvot menee siten, että molemmat ovat itsenäisiä, käyvät töissä, yhteiset arvot johtaa myös yhdessä kodin ylläpitoon sekä lapsien kasvatukseen liittyvissä valinnoissa.

Kun jokin arvo ei kohtaa, koetaan helposti ettei parin välillä ole kemiaa - epäillään jopa, onko sitä koskaan ollutkaan.

Vierailija
31/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu sex appeal. Ei siinä sen kummempaa. 

Vierailija
32/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet pyytänyt daameja baarista, keikalta tms. mukaasi?

Nimenomaan. Narkit ja alkkikset käy baareissa, missä saa sosiaalisia kontakteja, ja aineet vähentää sosiaalisia estoja ennestään.

Liian kiltti kotihiiri ei vaan tapaa ketään eikä uskalla lähestyä ketään. Siinä se helppo ero. Pitää tehdä se vaikka tuhat yritystä, että onnistuu kerran, tai mikä se suhde onkin kullakin. Jos ei yritä kertaakaan, ei voi onnistuakaan koskaan.