Mies ja ”prinssi kohtelu”
Mies on eri tavalla rakennettu kuin nainen. Mies on myös aistiensa vietävissä. Mies on metsästäjä tyyppi, joka nauttii seikkailuista sekä vauhdista. Mies vaatii toimintaa ympärillensä. Mies ei juuri tyydy istumaan kiikkutuolissa, hän haluaa olla menossa ja tehdä jotakin. Mieskin kaipaa hellyyttä ja huomiota. Mies haluaa olla huolehtia hyvin siitä, mikä on hänelle tärkeää.
Vaimo sinun miehesi tarvitsee sitä hellyyttä, jota vain sinä voit antaa hänelle. Vaimo sinun miehesi on toiminnan mies, joten anna hänen olla perheesi pää. Vaimo joskus miehesi käyttäytyy kuin pässi, joka voimansa tunnossa sarvillansa puskee muita kumoon. Vaimo tämän tähden sinun tulee rakastaa miestäsi ja rukoilla hänen puolestansa. Jos miehessä on tätä pusku tautia, niin aina voit siitä sävyisyyden ja rakkauden Hengessä hänelle kauniisti huomauttaa, mitä Raamattu opettaa siitä kuinka miehen tulee rakastaa vaimoaan samoin kuin Kristus rakastaa seurakuntaa. Tämä sanominen kannattaa tehdä sitten vasta kun olet asian ensin rukouksessa valmistanut. Sävyisyys ja rakkaus on ”pässin” kesyttämisessä kaikkein viisain ja paras toimenpide.
Vaimo jos olet alamainen Jeesukselle Kristukselle, niin mikset olisi myös alamainen ”Prinssillesi” omalle rakkaalle aviomiehellesi. Vaimo, miehesi tarvitsee siis ”Prinssi kohtelun”, jossa tuoksuu Jumalan rakkauden hedelmä.
mies52v
Kommentit (21)
Mun tekis mieli vastata tähän jotain, mutten tiedä mitä sanoa.
Terapia tekisi sinulle hyvää. Voisit siellä pohtia ongelmiasi jotka vaikeuttavat elämääsi.
Olin varma, että ´´prinssi´´ tarkoittaa penistä. Petyin.
Jaaa, mä olen sitä mieltä että molemmat parisuhteessa on tasa-arvoisia. Vaimo haluaa olla myös toisinaan prinsessa, ja onkin. m38
Mä kohtelen miestäni kuin prinssiä. Olen ottanut Marklen Meksusta oppia, ja nyt mies osaa jo sanoa, että vaimo saa mitä vaimo tahtoo.
Ap. Olet pösilö. Suomesta et tule löytämään unelmiesi näistä. Käännä katseesi itään tai Thaimaahan.
Enkä tiedä yhtään näistä, joka palvoisi satuhahmo Jeesusta.
Etkö lukenut päivän lehdestä, että puolustusvoimien kenttäpappikin joutui pyytämään anteeksi höpinöitä.
Vastaavassa tilanteessa joissakin maissa voi mennä työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olet pösilö. Suomesta et tule löytämään unelmiesi näistä. Käännä katseesi itään tai Thaimaahan.
Enkä tiedä yhtään näistä, joka palvoisi satuhahmo Jeesusta.
Etkö lukenut päivän lehdestä, että puolustusvoimien kenttäpappikin joutui pyytämään anteeksi höpinöitä.
Vastaavassa tilanteessa joissakin maissa voi mennä työpaikka.
Näinhän pitikin käydä (oikeasta tehdään väärää ja väärästä oikeaa) ja tuo muuten vielä tulee pahenemaan..kristittyjen vainot. Todennäköisesti olet sen ikäinen, että näet kristittyjen murhaamista tulevaisuudessa.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Olin varma, että ´´prinssi´´ tarkoittaa penistä. Petyin.
Sinäkin keskonen muka penistä. Läimäytyksen pyllylle saat
mies52v
Entäs jos ei olla naimisissa?? Ei ollakkaan vaimo ja aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei olla naimisissa?? Ei ollakkaan vaimo ja aviomies.
Olette susipari ja tuo ei ole ollenkaan mukavaa. Laitappa miehelle nyt vinkkiä sormuksen ostamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oi voih
Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.
No niin miehet!!! Nyt sitten meillä miehillä on oltava halu vastata vaimojemme tarpeisiin. Miehen tulee ottaa tosissaan vaimonsa, sekä asiat, jotka ovat vaimolle tärkeitä. Miehen tulee olla hellä vaimollensa, koska naisessa oleva hellyydenkaipuu ”vaatii” sitä. Meidän miesten tulee luoda vaimoillemme turvallinen elinympäristö, jotta vaimomme voivat elää sisäisesti turvallista elämää.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voih
Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.
No niin miehet!!! Nyt sitten meillä miehillä on oltava halu vastata vaimojemme tarpeisiin. Miehen tulee ottaa tosissaan vaimonsa, sekä asiat, jotka ovat vaimolle tärkeitä. Miehen tulee olla hellä vaimollensa, koska naisessa oleva hellyydenkaipuu ”vaatii” sitä. Meidän miesten tulee luoda vaimoillemme turvallinen elinympäristö, jotta vaimomme voivat elää sisäisesti turvallista elämää.
mies52v
Tää on niin totta, vaikka muuta naiset yrittää meuhkata.
Miksi tällaset ap:t saa kulkea vapaana?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo, että olen vapaana?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo, että olen vapaana?
ap
Niuvanniemessäkö olet?
Vierailija kirjoitti: