Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 193cm täydellinen pituus miehelle?

Vierailija
22.06.2020 |

Mitä mieltä? Mikä on sinulle täydellinen pituus miehelle?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pidemmistä miehistä, vaikka ex olikin vain 10cm pidempi. Nykyinen on lähes 2m ja ei ole kyllä liian pitkä. En välitä muutenkaan pussailla seisaaltaan, miksi pitäisi. Tai tuon kokoinen mies voi nostaa jo syliinsä. Sohvalla sen sijaan on täydellistä istua sylissä, just hyvin ylettää pussailee ja on intiimimpää ja mukavampaakin kuin seisaaltaan. Mutta kuka tykkää mistäkin.

Vierailija
42/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tässä lähdetään kuvailemaan kovin tarkkaan niin 170 mies ja alle:

-Se kun päällä nylkyttää niin liian pitkät varpaankynnet raapii sun reisiä.

- takaapäin saat levittää haaroja kuin mikäkin, ja siltikään se ei yllä.

Näin 174 naisena sanon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

N183cm

Vierailija
44/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm liikaa täydelliseen verrattuna. Pystyy kompensoimaan, jos on hyvä tyyppi, eihän tuolle mitään mahda.

167 cm

Vierailija
45/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta täydellinen pituus on noin 168-172. Se on itseäni pidempi ja sen pituista miestä on ihanin halata ja suudella.

-Saan leukani miehen olan päälle eikä niskat työnny kenkusti taaksepäin toisin kuin pidempiä miehiä halutessa naamani törmätessä miehen rintakehään.

-Myöskään suudellesa niskat ei taitu vittumaisesti kun liian pitkä mies on ylläpuolellasi, muttei ihan tarpeeksi joten jotenkin työntää kasvojaan sinua kohti, että niskat painuvat.

Ja ole tässä täysin 100 % tosissani.

-Lisäksi n. 170 miehet on minusta useammin harteikkaammam näköisiä ja sopivan kokoisia.

Itse hieman alle 160 ja hyvin hoikka enkä tykkää liioitellusta kokoerosta. Oma mieheni on kuitenkin sen v-mäisen 180 koska luonteellakin oli väliä ja todella iso osa nuorista miehistä vaan on sen pituisia.

Luulen, että aika monesta sen mittainen mies, joka ei hajota niskoja on täydellisen pituinen. Riippuu naisesta siis.

Älä ny viitsi selittää jostain lapsen kokoisesta käävästä tuollee. :D

Vierailija
46/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä, n 185cm on just passeli

Vierailija
47/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos nainen on 111cm. Naisille pitää olla mahdollisimman suuri pituusero, he kun ovat sitä mieltä että patriarkaalisuus eli selkeä roolijako ja pariskunnan selkeät roolit on muka punainen vaate. Naisten ajatusmaailma on totaalisen kiero. Siksi mm. myös naispareissa toinen näyttää rekkakuskilta ja toinen prinsessalta.

Vierailija
48/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-180 cm pitkät miehet on just hyviä :)

Vierailija
49/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan naisen/kumppanin pituudesta ja preferensseistä, että mikä on täydellisin pituus. Minulle 193 olisi liian pitkä. Parisuhteessa olen ollut 162, 178 ja nyt 182cm miehen kanssa. Kaikissa on ollut omat hyvät ja huonot puolensa. Ehkä pituus oli ihanteellisin tuolla 178 senttisellä. :) T:N 160 cm.

Pa. Nykyinen mieheni tykkää pituus- ja kokoerostamme, onhan se tavallaan kiihottavaa, mutta helpompi on pussailla lyhyempää vaakamambossa. ;)

Vierailija
50/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas täällä valehtelemassa. Teoriassa muka tykätään alle 185cm miehistä. Käytännössä ei.

Miksiköhän minä tunnen useita naisia, jotka ovat parisuhteessa alle 185cm pitkän miehen kanssa? Lieneevät jotain luonnonoikkuja.

Itse en osaa sanoa mikä miehen ihannepituus mielestäni olisi, mutta tuskin kuitenkaan niin pitkä kuin 193cm. Pituus ei ole minulle ollut koskaan millään tavalla merkittävä tekijä. Oma rakas aviomieheni on 169cm. Itse olen senttiä lyhyempi. Tosin se sentin ero häviää jo sillä, että vedän ryhdin kuntoon. 😁

Vierailija
51/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167 cm voimamies pieksee vaikka kaksimetrisen vasemmalla kädellä

Kannattaisikohan sinun kää piö hakeutua johonkin vihanhallintakurssille kun tulet rauhalliseen keskusteluun uhoamaan pieksämisellä?

Vierailija
52/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 193 cm ja minulle oikein sopiva.

Vierailija
53/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179,5 cm ja mies n. 185 cm, eli just täydellinen pussailuun ja muuhun.

Vierailija
54/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä minulle. Olen itse 162 cm, mutta jos on tosi hyvä tyyppi ja saa mulla sukat pyörimään en välitä pituudesta.

Vierailija
55/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm pitkä ja tykkään suurin piirtein itseni mittaisista miehistä. Oma mies on minua 8 cm pitempi ja yhtään pitempää en halua. Halasin kerran yli 190 cm pitkää miestä ja se oli hankalaa, kun naama on kiinni miehen rinnuksissa. Minulla on silmälasit, joten ne painautui naamaani vasten, meni klähmäisiksi, joten jouduin pesemään ne heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä