Onko 193cm täydellinen pituus miehelle?
Mitä mieltä? Mikä on sinulle täydellinen pituus miehelle?
Kommentit (55)
Jos mies on tumma, lihaksikas ja yli 190 cm, niin yleensä annan.
No sehän riippuu täysin omasta pituudesta ja omista mieltymyksistä. Varmaan moni 150 senttinenkin pitää 193 senttisistä miehistä, mutta eiköhän keskimäärin yli 190 senttisistä miehistä pitävät naiset ole vähintään 170 senttisiä. Mutta mieltymyksethän on niin persoonakohtaisia, ettei voi mitään suurempia yleistyksiä tehdä.
Itse olen 167 senttinen ja unelmallinen miehen pituus voisi olla 182-187, eli 15-20 senttiä ylin oman pituuteni. Ei tuo kuitenkaan mikään kiveen hakattu sääntö ole. Kuitenkin niin, että mielellään vähintään 10 senttiä pitää miehellä mittaa olla enemmän kuin itselläni.
Puolisoni on 193cm ja hän on elämäni rakkaus. Silti pituudella ei väliä vaan ulkokuoren sijaan merkitsevämpää se mitä pääkopassa liikkuu. Hän hurmasi minut persoonallaan. Aiemmat kumppanini ovat olleet 172-174cm.
Minulla puolisoni kanssa kolme poikaa. Tulee heistä minkä pituisia tahansa, lyhyitä tai pitkiä, toivon että valitsevat kumppaneikseen ihmiset joille pituus ei kriteeri rakkaudelle
m,183 cm kirjoitti:
Apua, en haluaisi olla niin pitkä. Tässä 183 sentissäkin on ihan riittävästi ( ja kymmenen senttiä voisin tästäkin pituudestani jollekin antaa pois, jos joku vain huolisi)
Tänne vaan kelpaisi kyllä. Itsellä mittaa 180 senttiä ja olen aina ollut innokas lentopallon pelaaja ja siihen tarkoitukseen kymmenen senttiä lisää mittaa olisi kyllä poikaa.
M43
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu täysin omasta pituudesta ja omista mieltymyksistä. Varmaan moni 150 senttinenkin pitää 193 senttisistä miehistä, mutta eiköhän keskimäärin yli 190 senttisistä miehistä pitävät naiset ole vähintään 170 senttisiä. Mutta mieltymyksethän on niin persoonakohtaisia, ettei voi mitään suurempia yleistyksiä tehdä.
Itse olen 167 senttinen ja unelmallinen miehen pituus voisi olla 182-187, eli 15-20 senttiä ylin oman pituuteni. Ei tuo kuitenkaan mikään kiveen hakattu sääntö ole. Kuitenkin niin, että mielellään vähintään 10 senttiä pitää miehellä mittaa olla enemmän kuin itselläni.
Minulle pitkä nainen raivonnut kateellisena 193cm puolisostani että miksi lyhyet naiset vievät pitkät miehet pitkiltä naisilta. Eiköhän miehilläkin mieltymyksiä eri mittaisiin naisiin eikä kaikki pitkät miehet halua pitkiä naisia kumppaneikseen
Terv. N 157cm
Jostain syystä 178cm on mun silmään paras. T. 162cm
Yleensä parhaimman näköiset naiset voivat valita isoimmat.
Naiset taas täällä valehtelemassa. Teoriassa muka tykätään alle 185cm miehistä. Käytännössä ei.
Vierailija kirjoitti:
Syytön kirjoitti:
Kaduilla kun katsoo, niin 175 näyttää riittävän naisille oikein hyvin. Täällä tietysti on tarkoituksella tehtaillaan "haistaka vi-u" -numeroita.
Useinmat naiset ottaisivat vähän pitempään jos saisivat valita. Pituus on kuitenkin vain yksi ominaisuus muiden joukossa eikä ratkaise kaikkea.
Ei tietenkään. Ja tottakai on fantasioita. Itse olen välillä miettinyt mikä olisi itselleni naisen ihannepituus. Olen tullut siihen tulokseen, että en vain välitä pituudesta, mut olis kiva jos on minua lyhyempi.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Yleensä parhaimman näköiset naiset voivat valita isoimmat.
Yritätkö väittää, että parhaimman näköiset naiset ovat niitä alle 160-senttisiä tirriäisiä, joita näillä superpitkillä miehillä on?
Minä näen näissä kyllä enemmänkin vain ilmiön, jossa pitkä ja pätkä yrittävät saada aikaan jotain keskimittaisempaa jälkikasvua. Kun taas keskimittaiset seurustelevat aika usein keskimittaisten kanssa.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
178 cm on mun mielestä miehen täydellinen pituus:)
193 cm on täydellinen pituus miehelle. Olen itse 163 cm, olimme hyvännäköinen pari. Olen naisellinen ja kurvikas, en lihava. Mieheni taas oli miehekäs ja raamikas.
Vierailija kirjoitti:
193 cm on täydellinen pituus miehelle. Olen itse 163 cm, olimme hyvännäköinen pari. Olen naisellinen ja kurvikas, en lihava. Mieheni taas oli miehekäs ja raamikas.
Käytin korkeita korkoja olimme sopusuhtainen näky.
Syytön kirjoitti:
Olen 180 ja naiset ovat olleet yli 170, ei tule niska kipeäksi.
Joku lyhyenläntä ruma persu kertoo satuja.
Olen 174 joten kaikki itseäni pidempi on ok. Varmaan jo 180? En tiedä, minusta on kiinnostuneet ja olen seurustellut vain itseäni lyhyempien kanssa, mutta ei kiitos enää. Rima on noussut, alittajat ei enää kelpaa.
Olen ollut korviani myöten ihastunut mieheen, joka on 170cmja myös mieheen, joka on 197cm. En ihastunut pituuteen vaan mieheen ja persoonaan.
En tarkalleen ottaen tiedä kuinka pitkä mieheni on, luultavasti jotain 178cm, itse olen 168cm. Minusta on mukava ettei mies ole liian pitkä, käytän korkokenkiä harvemmin joten ei ole ongelmaa siinä että olen korkkareilla saman mittainen kuin mieheni. Edelliset poikaystävä ovat olleet 183-188 cm pitkiä ja kyllä se pussailu oli hankalampaa.
Tosiasiassa pituus on pieni asia kun kolahtaa muuten, vaikka olen itse käynyt tiedetään-treffeillä yhden itseäni lyhyemmän miehen kanssa ja ainostaan kohteliaisuudesta kävin toisellakin treffeillä vaikka kiinnostusta ei ollut kyllä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas täällä valehtelemassa. Teoriassa muka tykätään alle 185cm miehistä. Käytännössä ei.
Joo olet oikeassa. Kukaan alle 185cm mies ei ikinä ole saanut naista. Jaxuhaleja hei teille.
Minusta täydellinen pituus on noin 168-172. Se on itseäni pidempi ja sen pituista miestä on ihanin halata ja suudella.
-Saan leukani miehen olan päälle eikä niskat työnny kenkusti taaksepäin toisin kuin pidempiä miehiä halutessa naamani törmätessä miehen rintakehään.
-Myöskään suudellesa niskat ei taitu vittumaisesti kun liian pitkä mies on ylläpuolellasi, muttei ihan tarpeeksi joten jotenkin työntää kasvojaan sinua kohti, että niskat painuvat.
Ja ole tässä täysin 100 % tosissani.
-Lisäksi n. 170 miehet on minusta useammin harteikkaammam näköisiä ja sopivan kokoisia.
Itse hieman alle 160 ja hyvin hoikka enkä tykkää liioitellusta kokoerosta. Oma mieheni on kuitenkin sen v-mäisen 180 koska luonteellakin oli väliä ja todella iso osa nuorista miehistä vaan on sen pituisia.
Luulen, että aika monesta sen mittainen mies, joka ei hajota niskoja on täydellisen pituinen. Riippuu naisesta siis.
Apua, en haluaisi olla niin pitkä. Tässä 183 sentissäkin on ihan riittävästi ( ja kymmenen senttiä voisin tästäkin pituudestani jollekin antaa pois, jos joku vain huolisi)