Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä kyllä ihan oikein mene

Vierailija
22.06.2020 |

Ollaan mökille ym lähdössä ja minä olen se joka on tehnyt listoja siitä mitä mukaan pitää ottaa, on se sitten ruokapuolta, vaatetusta, lääkkeitä tai sekalaista tavaraa. Ja olen niitä jo osin kasseihin kun laittanut ja mm omia vaatteitani.
Mies eikä teinit ole tehneet yhtikäs mitään.
En aio heidän vaatteihinsa puuttuakaan (pääsevät kovin helpolla kun heittävät parit sortsit, teepaidat ja kalsarit kassin pohjalle) ja tekisi mieli nuo pakkaamani ruoka ym jutut purkaa nekin.
Vituttaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan koen paremmaksi hoitaa nuo pakkaamiset ihan itse, niin tulee sitten myöskin otettua kaikki tarpeellinen mukaan. Mies voi hoitaa ne kassit autolle ja viedä roskat, tyhjentää tiskikoneen. Jokainen katsoo itse omat tärkeät jutut eli kirjat, pelit, laturit yms. mukaan, mä huolehdin vaatteet, ruoat, pesuaineet yms. 

Jos miehen varaan jättäisi pakkaamisen, niin sieltä puuttuisi kaikki. Esim. oli kerran lähtenyt työmatkalle ulkomaille pariksi yöksi ja pakkasi tapansa mukaan mahdollisimman vähän eli vaihtovaatteet oli tyyliin vaihtopaita. Aina olen motkottanut, että jos vaikka housuille kaatuu jotain tms., pitää olla varalta vaihtovaatetta. No asiahan korjaantui tämän reissun jälkeen, kun herralle iski vatsatauti ja pöntöllä oksentaessa oli sitten tullut tavaraa toisestakin päästä. Onneksi ei ollut kuin kalsarit jalassa ja sai ne pestyä ja kuivattua siinä. Oishan se ollut kiva, jos pitkät housut olisivat olleet pas*kassa.

Vierailija
22/22 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselta mökiltä pääsee vuonna 2020 kauppaan.

ihan turhaa jeesustelua ja marttyyrin leikkimistä taas kaikilta naisilta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän