Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???
Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
DoctorRamanilla on hyviä narsistivideoita youtube täynnänsä. Te, joiden miehet suhtautuvat vihamielisesti, kulkevat edellä, eivät osoita hellyyttä jne., katsokaa niitä.
MIKSI HALUAA OLLA VIHAMIELINEN IHMISTÄ KOHTAAN JONKA ON VALINNUT PUOLISOKSEEN?!! EIKÖ NUO HIRVIÖT VOISI OLLA YKSIN
Huhhuh, on ne miehet sikoja. Siis haluavat auttaa kavereita ja jopa tuntemattomia ihmisiä esimerkiksi muutossa ja ovat heille ystävällisiä. Kyllä pitäisi pikemminkin sanoa suoraan, että mitään en tee ilman vastapalvelusta ja kulkea naama mutrulla kaupungilla. Kuten näemmä av-mammat tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, on ne miehet sikoja. Siis haluavat auttaa kavereita ja jopa tuntemattomia ihmisiä esimerkiksi muutossa ja ovat heille ystävällisiä. Kyllä pitäisi pikemminkin sanoa suoraan, että mitään en tee ilman vastapalvelusta ja kulkea naama mutrulla kaupungilla. Kuten näemmä av-mammat tekevät.
Pointti oli se että auttavat kavereita ja tuntemattomia, mutta eivät sitä läheisintä eli omaa puolisoa.. ei se ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää mies/nainen, joka ei auta kaveria, ole ystävällinen, small talkaa vieraan kanssa tarvittaessa. Mutta hävettää myös mies/nainen, joka on vihamielinen, alistava tai kylmä puolisoaan kohtaan. Se, että onnistuu ensimmäisessä kohdassa, ei pelasta mitään, jos toinen kohta ontuu.
Narsisti. Minunkin mieheni on kauhean ystävällinen vieraita kohtaan, minusta ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyseessä on ilmiö, jossa mies osoittaa silkkaa vihamielisyyttä ja välinpitämättömyyttä omaa kumppaniaan tai omaa kotiaan kohtaan, mutta on sitten muualla kaikille muille yliystävällinen mielistelijä, joka on tarjoamassa auttavaa kättä kaikille muille. Se, että omassa kodissa on kaikki listat asentamatta ja tekemättä sitä ja tätä vuosien ajan, mutta on ollut aikaa ja halua käydä tekemässä samat hommat kaverinsa Maken luona. Autetaan neitoja hädässä, kannetaam jopa tuntemattomien naisten tavaroita, mutta se oma muija joutuu raahautumaan perässä 2 kauppakassin ja kakaroiden kanssa, kun mies viilettää kovaa vauhtia autolle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyseessä on ilmiö, jossa mies osoittaa silkkaa vihamielisyyttä ja välinpitämättömyyttä omaa kumppaniaan tai omaa kotiaan kohtaan, mutta on sitten muualla kaikille muille yliystävällinen mielistelijä, joka on tarjoamassa auttavaa kättä kaikille muille. Se, että omassa kodissa on kaikki listat asentamatta ja tekemättä sitä ja tätä vuosien ajan, mutta on ollut aikaa ja halua käydä tekemässä samat hommat kaverinsa Maken luona. Autetaan neitoja hädässä, kannetaam jopa tuntemattomien naisten tavaroita, mutta se oma muija joutuu raahautumaan perässä 2 kauppakassin ja kakaroiden kanssa, kun mies viilettää kovaa vauhtia autolle...
Hyvin tiivistetty. Mistä se johtuu?
Jep ja tohon kuuluu vielä se, että anteliaasti tarjotaan kavereille ja tutuille baareissa ym, ja kotona kitsastellaan, eikä osallistuta ruoka tai lasten kuluihin..
Vierailija kirjoitti:
Jep ja tohon kuuluu vielä se, että anteliaasti tarjotaan kavereille ja tutuille baareissa ym, ja kotona kitsastellaan, eikä osallistuta ruoka tai lasten kuluihin..
ja kehutaan muita naisia ja ollaan ystävällisiä ja kotona haukutaan vaimoa ja vaimon ulkonäköä..
Koska tuo kyseinen mies kuuluu miestyyppiin: ekstrovertti naistennaurattaja aka narsisti.
Mun miehellä on myös taipumusta unohtaa normaalit käytöstavat läheisten kanssa. Muuten tyyliin käveleekin ojanpohjia myöten, ettei vaan vastaan tuleva autoilija joudu liikauttamaan millin rattia ohittaakseen, vie mun äidille kukkia kun käydään, availee ovia vieraille kaupassa jne. Mutta jotenkin nuo kaikki unohtuu mun ja muiden läheisten kanssa. Kysymys ei ole tunteista esim. mua kohtaan, ollaan vielä rakastuneita, ja kohteliaisuus kohdistuu tasapuolisesti kaikkiin vieraisiin eli ei ole muiden naisten liehittelyä :D Mutta mistä tuo siis johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanss samaa
Kävelee ihan omia reittejään kymmeniä metrejä edellä, itse raahaan tyyliin jotain lasta siellä perässä.
Kaikille kavereilleen mukava ja vastaa puhelimeen sekunnissa ja aina aikaa tuntikausia höpöttää. Mulle kategorisesti ei vastaa, viesteihinkään monesti ei.
Jatkuvasti pahalla tuulella (minulle, kaikille muille super mukava), mielestäni on yrittänyt ajaa tilanteen siihen että hänen ympärillään joutuisi kävelemään munankuorilla. Esim hänen mökilleen emme saa lapsen kanssa mennä ilman lupaa jne jne.. (yhteinen lapsi)
Olisi mielenkiintoista päästä tuon pään sisään. Mitä siellä oikein tapahtuu? Miksi joku on tuollainen?
Suomalaisia miehiä ei opeteta käsittelemään tunteita, niin tuo on lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanss samaa
Kävelee ihan omia reittejään kymmeniä metrejä edellä, itse raahaan tyyliin jotain lasta siellä perässä.
Kaikille kavereilleen mukava ja vastaa puhelimeen sekunnissa ja aina aikaa tuntikausia höpöttää. Mulle kategorisesti ei vastaa, viesteihinkään monesti ei.
Jatkuvasti pahalla tuulella (minulle, kaikille muille super mukava), mielestäni on yrittänyt ajaa tilanteen siihen että hänen ympärillään joutuisi kävelemään munankuorilla. Esim hänen mökilleen emme saa lapsen kanssa mennä ilman lupaa jne jne.. (yhteinen lapsi)
Olisi mielenkiintoista päästä tuon pään sisään. Mitä siellä oikein tapahtuu? Miksi joku on tuollainen?
Samaa olen miettinyt. Vaikka olen kaunis ja pidetty, ainoastaan mieheni vaikuttaa vihaavan minua. Haukkuu osaamattomuuttani, muut naiset ovat niin kauniita ja eteviä.
Minä tunnen ruman, mätisäkkivartaloisen ja taikinanaamaisen miehen, joka toimii näin projisoidakseen omaa häpeää itsestään naiseensa. Tätä voidaan kutsua myös ”pahuudeksi”, koska itse ei myönnä eikä ymmärrä tilaansa.
Eikös se ole pahuutta vasta sitten, kun ymmärtää mitä tekee, muttei muuta käyttäytymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanss samaa
Samaa olen miettinyt. Vaikka olen kaunis ja pidetty, ainoastaan mieheni vaikuttaa vihaavan minua. Haukkuu osaamattomuuttani, muut naiset ovat niin kauniita ja eteviä.
Minä tunnen ruman, mätisäkkivartaloisen ja taikinanaamaisen miehen, joka toimii näin projisoidakseen omaa häpeää itsestään naiseensa. Tätä voidaan kutsua myös ”pahuudeksi”, koska itse ei myönnä eikä ymmärrä tilaansa.
Eikös se ole pahuutta vasta sitten, kun ymmärtää mitä tekee, muttei muuta käyttäytymistä?
Eikö se ole pahuutta että tuhoaa hitaalla henkisellä väkivallalla, sen läheisimmän? Manipuloija ymmärtää mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanss samaa
Kyllä hänen tekonsa aivan tarkoituksellisia ja tiedostettuja ovat, hän vain narsistisena kokee käytöksenä oikeutetuksi. Tietää satuttavansa ja haluaa sitä; vaikka toisen kuolemaan saakka. Sitä pahuus juuri on - oikeutusta kohdella muita huonosti, itsensä ylentämistä toista alentamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kanss samaa
Kyllä hänen tekonsa aivan tarkoituksellisia ja tiedostettuja ovat, hän vain narsistisena kokee käytöksenä oikeutetuksi. Tietää satuttavansa ja haluaa sitä; vaikka toisen kuolemaan saakka. Sitä pahuus juuri on - oikeutusta kohdella muita huonosti, itsensä ylentämistä toista alentamalla.
Miksi haluaa käyttää elämänsä pahuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo kyseinen mies kuuluu miestyyppiin: ekstrovertti naistennaurattaja aka narsisti.
Jep. Ex-mieheni sai jopa minun äitini kääntymään minua vastaan, kun osasi aina niin yltiökohteliaasti käyttäytyä hänen edessään. Vei kukkia omatoimisesti ja kehui jopa ulkonäköä!? Tottakai äitini oli ihan haltioissaan miten upea ja hyväkäytöksinen herrasmies! Minua hän kyllä haukkui ja mollasi ja petti minkä ehti... Kukkia toi silloin, kun teki minuun vaikutusta suhteen alkuaikoina, mutta sitten kun olin nalkissa, niin eipä tullut mitään kehua ja kiitosta enää mistään. Ja kyllä minä kohtelin häntä liian hyvin ja opin jopa säätelemään omaa käytöstäni niin, etten saa taas nenilleni. Kyllä olin tyhmä ja sokea.
Kaikki pitivät tuota sellaisena erittäin hyvänä tyyppinä ja lojaalina huippuystävänä. Hän osasi niin hyvin manipuloida ja esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli taas mies eilen lupautumassa muuttoavuksi nuorelle naiselle vaikka meillä sovittua menoa. Menkööt mun puolesta ja sitten alan kyllä pakkaamaan myös tavaroitani.
Onko kyse jostain tutusta nuoresta naisesta? Joku sukulainen tms.? Ja ukkosi on vanhahko setämies?
No on puolituttu eli ei mikään sukulainen. Ja mieheni 43v ja nainen 22.
DoctorRamanilla on hyviä narsistivideoita youtube täynnänsä. Te, joiden miehet suhtautuvat vihamielisesti, kulkevat edellä, eivät osoita hellyyttä jne., katsokaa niitä.