Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä pariskuntajuhannus

Vierailija
21.06.2020 |

Kaikki muut olivat suhteessa.
Ilta 1
Varatut miehet iskivät

Ilta 2
Parit poteroituivat huoneisiin, yksi pari lähti kotiin kesken illan

Ilta 3
Yksi pari sai lapsensa mökille, ja minä hilluin valkoviinipäissäni kakaroiden kanssa.

Hyi.
Ensi vuonna olen kotona, käyn lenkillä ja avaan kuohuvan omalla terassilla, katson elokuvia ja luen kirjoja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi samaten joskus. Kutsuttiin kaverin mökille juhannukseksi ja menin. Käsi paketissa, niin en mennyt saunaan. Kaveri ja muut naiset menivät saunaan ja näiden miehet alkoivat iskeä urakalla. Ei siis mitään pikkuflirttiä vaan iholle kiinni heti, kun saunan ovi meni kiinni. Naiset kännissä, miehet kännissä, pikkulapset 1-5v nälissään ja vahtimatta veden äärellä. Minä niitä sit vahdin, viihdyin, ruokin, vaihdoin nuorimmille vaippoja ja pistin nukkumaan. Kaverin mies tuli yöllä näyttämään munaansa, kun olin lasten kanssa nukkumassa. Kaveri ja muut naiset vetivät hillittömät mustasukkaisuus draamat ja sain vielä huorittelut kaupan päälle. Aamulla häivyin ja eipä muuten paljoa olla oltu yhteyksissä. Mutta mikä tahansa juhannus sen jälkeen on ollut hyvä.

Vierailija
22/22 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla kohtalotoveria!

Tuollakin kaverin mies nappasi vedessä vyötäröstä kiinni, sukelteli ja veteli jaloista. Toisen kaverin mies kyseli millaisesta seksistä tykkään ja viihdytti itseään arvailemalla millainen olen sängyssä. Kolmas mies koki tärkeäksi siirtää minua aina kun halusi kulkea ohitseni. Ilmeisesti kiertäminen oli mahdotonta, vaikka tilaa oli.

Sinkkuus kai on näille oikeutus lääppiä. Tuntuivat lääppivän varattujakin, mutta heitä ei tuhottu vihaisella katseella.

Yhden tuntemattoman parin nainen katseli minua kuin olisin itse piru ja houkuttelisin juntit lääppimään itseäni. Hohhoijaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla