Martina! Sofia!
Te olette siis riidelleet täällä aamusta alkaen...tai siis koko juhannuksen noiden kahden tekemisistä.
Ja sillä aikaa nuo kaksi ovat nauttineet elämästä, ystävien ja rakkaittensa kanssa.
Te olette ihan hönttöjä 😁
Kommentit (9)
Sinähän sen tiedät, kun olet täällä päiväsi viettänyt.
Väittävät, etteivät todellakaan kadehdi mm. Martinaa, mutta mitäs muutakaan tuo on ;))
Sofia ehkä elämästään nauttiikin, mutta katkera Martina viettää aikaa toisen katkera Nannan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ehkä elämästään nauttiikin, mutta katkera Martina viettää aikaa toisen katkera Nannan kanssa.
Pirun hauskaa niillä katkeroilla näytti olevan:)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ihmisten kannattaisi elää omaa elämäänsä ja jättää toisten elämä ihan niiden toisten hoitoon.
Oma elämä on ykstoikkoisen tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko hymyillä kun sponsori maksaa ylläpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, kun olet täällä päiväsi viettänyt.
En mä ole, katsoin vaan , että yks Martinaketju aloitettu jo klo 10.00 ja onhan sitä sitten jauhettu koko päivä. Ja varmaan samoja kirjoittajia ollut.
😁
Olen samaa mieltä. Ihmisten kannattaisi elää omaa elämäänsä ja jättää toisten elämä ihan niiden toisten hoitoon.