Juttelet netissä kivan miehen ( tai naisen) kanssa, kaikki speksit ok
Juttu luistaa, sitten vaihdatte kuvat. Kuva ei miellytä sinua yhtään. Miten liukenet tilanteesta?
Kommentit (10)
Tyhmyys se vasta kuvottavaa on, ei ulkonäkö.
En liukene, koska ulkonäkö on mulle toissijainen seikka.
Ok, eli ajat seurustella kivan tyypin kanssa vaikka tällä olisi tatuoitu hakaristi otsaan, painoa 200kg, vihreäksi värjätty kouvolatukka jne. Olettepa jaloja. Itse en ole=(
En vaihda kuvia kenenkään kanssa, juttuseura riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli ajat seurustella kivan tyypin kanssa vaikka tällä olisi tatuoitu hakaristi otsaan, painoa 200kg, vihreäksi värjätty kouvolatukka jne. Olettepa jaloja. Itse en ole=(
No joku hakaristi nyt olisi tullut puheessa esiin arvojen osalta jo. Ja tatuoinnit yleensäkin olisin kysynyt ennen kuvaa, en nimittäin siedä niitä yhtään. Ylipainonkin olisin voinut päätellä liikunnallisuudesta, itse juoksen ja toivon samaa mieheltä, joten tietenkin olisin kysynyt tästä. Tukan väri on oma asiansa.
Kyllä olisin avoin kohtaamaan vaikka ei olisi kuvasta katsomalla mikään komistus. Suurin osa ihmisen ulkonäöstäkin muuten tulee esille irlissä eikä pysäytetyssä kuvassa. Olemus, eleet, ilmeet, jne vaikuttaa tosi paljon. Kaikki me ollaan jossain passikuvissa kamalan näköisiä :D kunhan ei mugshotia lähetä niin kuvan ainoa virka on tapaamisessa tunnistamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa puhuttu tapaamisesta eikä seurustelusta? En alkaisi seurustella pelkän kuvan perusteella.
Niin siis haluatko aloittaja nyt jotain apua vai vain vaihtaa mielipiteitä? Jos haluat oikeasti liueta (miksi?) niin sano nätisti, mutta SANO. Ghostaaminen loukkaa eniten.
"Et valitettavasti ole tyyppiäni, hyvää jatkoa kuitenkin"
Vierailija kirjoitti:
"Et valitettavasti ole tyyppiäni, hyvää jatkoa kuitenkin"
Hah, tuo "et ole tyyppiäni” on niin kulunut kiertoilmaisu sille, ettei toisen ulkonäkö miellytä. Jos kyse ei ole ylipainosta eli lihavuudesta, ainoat "tyypit" ovat kaunis/ok ulkonäkö ja ruma.
Koska: jos joku vaikuttaa kivalta ja juttu luistaa, ainoa syy olla tapaamatta, on toisen rumuus. Tavalla tai toisella. Naisen rumuus on usein karkeapiirteisyyttä, miehen hintelyyttä ja harvoja haituvia.
En juttele ulkonäön kanssa vaan sen mukavan miehen /naisen kanssa.
Ulkonäko ei muuta asiaa miksikään jos toinen on muuten fiksu.
En voisi jutella minkään tyhmään saappaan kanssa, vaikka olis miten kaunis tai komea ja hyvännäköinen.