Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka olisi käynyt Agentsin (ja Sorsakosken) keikoilla 80-luvulla?

Vierailija
21.06.2020 |

Niin, kysymys otsikossa. Onko täällä sitä ikäluokkaa? Kokemuksia kiinnostaisi lukea...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 90-luvun alussa tanssilavoilla paljon. He esiintyivät. Muistan Pulliaisen kitarasoolon alussa. Upeaa oli.

Vierailija
2/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 90-luvun alussa tanssilavoilla paljon. He esiintyivät. Muistan Pulliaisen kitarasoolon alussa. Upeaa oli.

Harmi kun noilta ajoilta ei ole hirveästi videomateriaalia netissä. Youtubesta olen jotain katsellut, ainakin höyryveturipuistosta on hyviä klippejä. Olikohan näillä paljon vakkarifaneja, jotka kiersivät keikalta toiselle? -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, mut en muista mitään 😂 Siihen aikaan oli tapana olla kovas jurris.

Vierailija
5/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon vakkarifaneja. Jotkut kaverit kiersi autolla pidempääkin matkaa keikoille.

Vierailija
6/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin useammilla keikoilla ja vielä Jorma Kääriäisenkin aikaan, mutta sitten on into hiipunut. Hyvin soittivat Agentsit ja artistit lauloivat upeasti. Hienoja muistoja.

Vierailija
7/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin keikalla vanhalla ylioppilastalolla joskus 80-luvun lopulla (kai). Sen tarkemmin en ajankohtaa muista. Olin erottanut Esan soiton jo Tuomari Nurmion ekan levyn taustalla ja seurailin sitä, ensin Baddingin ja sitten Sorsakosken taustalla. Tuohon aikaan ei ollut juuri rahaa: olisi pitänyt ensin reissata, sitten maksaa keikkalipusta ja lopuksi vielä yöpyä jossain maakuntakaupungissa. Se ei ollut mahdollista. Tuo keikka oli Helsingissä ja sain kasattua riittävästi keikkalippuun. En kadu :)

Vierailija
8/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa vielä, että sen jälkeen olen käynyt Pulliaisen veljeksi kuuntelemassa eri kokoonpanojen kanssa: Kääriäinen, Haaja. Viimeksi vappuna 2019 Somerolla Valon kanssa. Tuo Vanhan keikka jäi ainoaksi keikaksi Topin kanssa.

Vierailija
9/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Tavastialla 80-luvulla olin kuuntelemassa. Ihan kiva vaikka en erityinen fani ollutkaan. Sattui menojalka vipattamaan ja Tavalle olisin mennyt, olisi siintymässä ollut kuka hyvänsä :D

Vierailija
10/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä Tavastialla 80-luvulla olin kuuntelemassa. Ihan kiva vaikka en erityinen fani ollutkaan. Sattui menojalka vipattamaan ja Tavalle olisin mennyt, olisi siintymässä ollut kuka hyvänsä :D

Siintymässä = esiintymässä :D

Vierailija
11/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Pulliainen oli aika kivannäköinen 80-luvun lopulla :D Ja hyvä basisti toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi