Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on 500 kirjaa hyllyssä

Vierailija
21.06.2020 |

Ja olen keski-ikäinen mies, joka on ujo naisten kanssa.

Voiko tällä yhdistelmällä koskaan voittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla kirjalla kolkata naisen. Ja sitten yrittää hurmata hänet. Eivät naiset muuten kirjoista syty.

Vierailija
2/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 500? En usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 on aika vähän - pientä yritystä ja satsaa hyvään kirjallisuuteen! :)

Vierailija
4/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tulossa enemmän, mutta sitten tuohon lähellä perustettiin kirjaston haarakonttori. Käytän sitä melko usein enkä enää osta kuin ehkä 15 kirjaa vuodessa.

ap

Vierailija
5/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tulossa enemmän, mutta sitten tuohon lähellä perustettiin kirjaston haarakonttori. Käytän sitä melko usein enkä enää osta kuin ehkä 15 kirjaa vuodessa.

ap

Minulla on hyllyssä 2000 nidettä. En koe että niitä on tippaakaan liikaa. Minusta oli ihana tavata mies joka nautti kirjallisuudesta siinä missä minäkin.

Vierailija
6/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kirjastoilla ei ole 'haarakonttoreita'.

Vierailija
7/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 500 ole paljon. Mulla on joku parituhatta eikä sekään ole paljon. Paitsi muuttoavun mielestä.

Vierailija
8/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olis lukutaitoinen.

Vierailija
9/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulla on hyllyssä 2000 nidettä. En koe että niitä on tippaakaan liikaa. Minusta oli ihana tavata mies joka nautti kirjallisuudesta siinä missä minäkin.

Kunnioitettavaa. Tuolla määrällä mun täytyisi jo laittaa uusi hylly toiseen huoneeseen.

ap

Vierailija
10/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sivukirjasto? Mini-konttori? Paikalliskirjasto?

Joku noista se on.

ap

Vierailija
11/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun olis lukutaitoinen.

Ei kaikkea voi saada. Luen paljon ja ehkä jotain ymmärränkin.

ap

Vierailija
12/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myydä sinulle 3000 lisää kirjahyllyineen.

Vierailija
13/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräätkö tiettyjä kirjailijoita tai tiettyä teemaa, vai otatko hyllyysi "yleisesti hyväksyttyjä" riippumatta onko ne hyviä?

Itse luen 3-5 kirjaa viikossa ja olen niin kranttu suosikkien suhteen että en kyllä saisi hyllyjä täytettyä sadoilla niteillä. Vain parhaat hyllyssä, ne joita kelpaa lukea kerta kerran jälkeen.

Vierailija
14/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuo kirja juttu on hyvä👍 Ja kyllä sillä voi voittaa, kunhan pääsisit eroon ujoudesta.

Vierailija
15/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräätkö tiettyjä kirjailijoita tai tiettyä teemaa, vai otatko hyllyysi "yleisesti hyväksyttyjä" riippumatta onko ne hyviä?

Itse luen 3-5 kirjaa viikossa ja olen niin kranttu suosikkien suhteen että en kyllä saisi hyllyjä täytettyä sadoilla niteillä. Vain parhaat hyllyssä, ne joita kelpaa lukea kerta kerran jälkeen.

Keneltä kysyit?

Vierailija
16/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mies joka lukee! Niin kuin yritän haahuilla kirjakaupoissa luoden merkityksillisiä silmäyksiä miesten suuntiin, mutta kun ei miehiä koskaan näe kirjakaupoissa. Netistäkö tilaat kirjasi?

Vierailija
17/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kirjoillahan sitä tehdään vaikutus. Dekkareita ja Litmasia. Jo lähtee järki...

Vierailija
18/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään molempia - kirjalijoita ja teemaa. En mitenkään orjallisesti ja olen valmis löytämään uusia tuttavuuksia, mutta silti helpompi palata tuttuihin kirjoittajiin ja aiheisiin.

ap

Vierailija
19/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mies joka lukee! Niin kuin yritän haahuilla kirjakaupoissa luoden merkityksillisiä silmäyksiä miesten suuntiin, mutta kun ei miehiä koskaan näe kirjakaupoissa. Netistäkö tilaat kirjasi?

Netistä nykyään. Ei tässä kaupungissa taida enää olla kuin yksi kirjakauppa. Siellä käyn välillä, mutta valikoima on melko pieni.

ap

Vierailija
20/26 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuopiossa sanotaan huarakonttorj'...