Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on 500 kirjaa hyllyssä

Vierailija
21.06.2020 |

Ja olen keski-ikäinen mies, joka on ujo naisten kanssa.

Voiko tällä yhdistelmällä koskaan voittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohimennen: kuinka tapaatte pyyhkiä pölyt kirjoistanne? Minulla on 23 metriä kirjoja kahdessa avohyllyssä ja jotenkin tuntuu ylivoimaiselta se pölyjen pyyhkiminen, varsinkin kirjojen takaa, mihin avohyllyssä sitä pölyä juuri kertyy. Kirjojen kappalemäärää en tiedä, metrimääristä puhuttaessa tiedostaa paremmin ongelman laajuuden.

Vierailija
22/26 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankan taskukirja ei ole kirja vaikka siinä niin väitetäänkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla  tasan 0 kirjaa,eikä ole edes kirjahyllyä. Luen noin yhden kirjan per viikko.

ei minulla ole edes öljylamppuja.

nyt on vuosi  2020

Vierailija
24/26 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohimennen: kuinka tapaatte pyyhkiä pölyt kirjoistanne? Minulla on 23 metriä kirjoja kahdessa avohyllyssä ja jotenkin tuntuu ylivoimaiselta se pölyjen pyyhkiminen, varsinkin kirjojen takaa, mihin avohyllyssä sitä pölyä juuri kertyy. Kirjojen kappalemäärää en tiedä, metrimääristä puhuttaessa tiedostaa paremmin ongelman laajuuden.

Minulla on suljettujen ovien takana kirjat. En jaksa pyyhkiä pölyjä. Kerran vuodessa palkkaan sukulaisteinejä auttamaan puistelemaan niitä parvekkeella.

T. Tuo 2k niteen omistaja

Vierailija
25/26 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ovat?

Vierailija
26/26 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräätkö tiettyjä kirjailijoita tai tiettyä teemaa, vai otatko hyllyysi "yleisesti hyväksyttyjä" riippumatta onko ne hyviä?

Itse luen 3-5 kirjaa viikossa ja olen niin kranttu suosikkien suhteen että en kyllä saisi hyllyjä täytettyä sadoilla niteillä. Vain parhaat hyllyssä, ne joita kelpaa lukea kerta kerran jälkeen.

Kerään molempia - kirjalijoita ja teemaa. En mitenkään orjallisesti ja olen valmis löytämään uusia tuttavuuksia, mutta silti helpompi palata tuttuihin kirjoittajiin ja aiheisiin.

ap

Kirjat ovat ihan paras harrastus 😄