Miksi kaikki ÄITIYTTÅ hehkuttavat ovat olleet äitinä korkeintaan 12 vuotta?
Kommentit (17)
Koska sitä vanhemmat äidit eivät osaa käyttää somea. Missä he sitä hehkuttaisivat.
Mitä vanhemmat lapset, sitä enemmän Kaikki hehkuttaa.
Miksei hehkuttaisi tuon jälkeen? Saa nukuttua kun lapset eivät enää herätä neljää kertaa yöllä, syövät itse, aikuiset ehtivät suihkuun ja harrastaa seksiäkin!
Oikeat äidit eivät koskaan hehkuta äitiyttään, se on heille itsestään selvää.
Kertokaa tietämättömälle, mitä tarkoittaa ' hehkuttaa äitiyttä'?
Minusta on ollut ihanaa olla äiti kohta 35v. En kyllä muista olenko koskaan sitä erityisesti hehkuttanut, hiljaa itsekseni miettinyt kuinka kivaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat äidit eivät koskaan hehkuta äitiyttään, se on heille itsestään selvää.
Etkö koskaan kehu lapsiasi ääneen? Kamala olet.
Ap vastaakin jo itse, mutta kyllähän teinit on aika usein kauheita, ja tuossa iässä kontrolli lapsiin katoaa. Ei toki kaikilta, koska joillakin murrosikää tuskin huomaa, mutta monilla ja ainakin itselläni on näin. Teinit eivät ole enää vanhempien hyppysissä samalla tavalla kuin pienemmät lapset. Teinit aiheuttavat huolta, joka on ihan eri sfääreissä kuin pienten lasten huolet. Teinit saattavat käyttäytyä aivan toisin kuin mihin heitä on parhaansa mukaan yrittänyt kasvattaa. Ja se tuntuu pahalta: ei paljon tee mieli hehkuttaa äitiyttä, kun tuntuu että tekee kaiken väärin.
Anteeksi mitä? Oma äitini "hehkuttaa" äitiyttä useinkin. Nuorin lapsensa on 33. Tiedän myös monia teinien äitejä, jotka "hehkuttavat" äitiyttään. Kaikkien teinit eivät ole hirviöitä.
En hehkuta, mutta on ollut ihanaa sen 17 vuotta kun olen ollut äiti :)
Oon ollu äiti 16 vuotta ja edelleen on siistii.
Mun lapset on yli kahdenkymmenen, mutta mä siunaan joka päivä sitä, että saan olla äiti. Mitään ihanampaa en osaa kuvitellakaan! Siis siitä huolimatta, että sanonta "pienet lapset, pienet murheet. isot lapset, isot murheet" on totta.
Olen lapsille sanonut, että eniten murehdin sitä, jos heistä ei tule vanhempia. On nimittäin maailman mahtavin tunne! Sitä ei voi sanoin kuvata <3.
Omaa äityyttä takana 20 vuotta ja olen digannut. Ei vaihtaisi päivääkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset on yli kahdenkymmenen, mutta mä siunaan joka päivä sitä, että saan olla äiti. Mitään ihanampaa en osaa kuvitellakaan! Siis siitä huolimatta, että sanonta "pienet lapset, pienet murheet. isot lapset, isot murheet" on totta.
Olen lapsille sanonut, että eniten murehdin sitä, jos heistä ei tule vanhempia. On nimittäin maailman mahtavin tunne! Sitä ei voi sanoin kuvata <3.
Ymmärrätkö, miten ahdistavaa tuollainen on? Siis se, että äiti sanoo lastensa lapsettomuuden olevan suurin murheensa. Järkyttävän itsekäs lausunto. Onneksi omalle äidille tärkeintä on, että olen onnellinen. Ei se, että lisäännyn häntä varten.
Vaikka äitiyden tärkeys ei vähene iän myötä, niin teini-ikäistyttyä lapset itsenäistyvät ja samalla myös vanhemmilla alkaa olla enemmän sitä kuuluisaa omaa elämää ja hehkutusten kohteet muuttuvat esim. omiin harrastuksiin. Jos nyt siis ylipäätänsä kokee tarvetta hehkuttaa elämäänsä somessa tai av-palstalla...
Fitneshempukka..Totuus on usein aivan toista hehkutuksen takana. Kerätään peukkuja fasessa turvottamalla se salikuvilla ja merkkiräteillä...Mikäs siinä kun sossu maksaa elinkustannukset. Pienet lapset oireilevat mamman raivokohtausten vuoksi ja Suomessa mamma hehkuttaa lasten ihanuutta, vaikka työntää ne pitkiksi päiviksi päivikseen ja viikonlopuiksi pois jaloista. Naapurit kyllä näkevät ja kuulevat.
Mutta lasten oireista äiti etsii oikeutusta narsistiselle käyttäytymiselleen...mikäs siinä kun on verbaalisesti lahjakas ja hämää luonnehäiriöllään ammattilaisiakin. Tarkoituksena lienee tuhota lasten isä.
Mikä on tarinan opetus??? Ei ole kaikki mille näyttää somessa. Uskaltakaa kysyä ja kyseenalaistaa. Miten noilla tuloilla on varaa?? Ja milloin sinulla on aikaa lapsillesi?
Mä hehkutan ja mulla on kaksi aikuista ja kaksi teini-ikäistä lasta.