Syötkö masentunut varsiselleriä?
Kommentit (16)
Viestisi esimerkki puoskaroinnista, eli vaarallista mielisairautta yritetään parantaa sellerilllä. Ja näitä kansanlääkinnän kikkoja riittää
Juuri tuollaisten viestien takia sähköhoidon tulisi olla masentuneille pakollista, se säästäisi monia ihmishenkiä
Miksi söisin? Ei ole minkäänlaista pätevää todistetta sille, että siitä olisi hyötyä.
En syö, koska olen sille allerginen. Harvinaisen omituinen kysymys jopa av-mittarilla.
Voiko joku kertoa että mikä tämä "masennus-varsiselleri" juttu oikein on? Miksi tällä palstalla on sata tälläistä aloitusta? Onko se vain tämän vauvapalstan juttu, vai puhutaanko tuollaista jossain laajemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa että mikä tämä "masennus-varsiselleri" juttu oikein on? Miksi tällä palstalla on sata tälläistä aloitusta? Onko se vain tämän vauvapalstan juttu, vai puhutaanko tuollaista jossain laajemminkin?
Varsiselleri piristää jne.
Olisi aika lopullinen ratkaisu - olen sille tosi allerginen. Mutta toki loppuisi masennus.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin seuraamillani terveyshihhuleilla on joku ylimääräinen jääkaappi täynnä varsiselleriä, koska se mehu on jotain "supermehua" ja sitä juodaan niin paljon. En kiellä varsisellerin terveellisyyttä, mutta liika on liikaa. Joku kuuluisa terveysfriikki sitä vissiin suositteli, mutta en muista kuka.
En. Masennukseni johtuu siitä, että lapseni on kaapattu ulkomaille. Kerrotko miten varsiselleri hänet tuo takaisin?
Miksi varsiselleriä inhotaan?
Minä pidän siitä erittäin paljon.
Kovin harvoin, koska en oikein tykkää. En kylläkään tiedä miten joku selleri auttaisi esim. mun traumoihin, jotka ruokkii masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika lopullinen ratkaisu - olen sille tosi allerginen. Mutta toki loppuisi masennus.
Hahha, olet hauska! Sait tämän masentuneen nauramaan :).
En ole masentunut.
En syö, koska varsiselleri on pahaa.