Oltiin porukalla paljussa ja tulin sen jälkeen raskaaksi
Mistä voin tietää kuka on isä, kun siellä paljussa oli oman mieheni lisäksi muitakin miehiä?
Kommentit (15)
Joo, ei jaksa näitä älyttömiä provoja! Keksi jotain parempaa !! Vai onko aurinko pehmittänyt nuppisi ??
Aika avoinna on ap:n hottero ollutmikäli paljun vesi kaikkine töhkineen siellä sisällä huljuaa
Vierailija kirjoitti:
Aika avoinna on ap:n hottero ollutmikäli paljun vesi kaikkine töhkineen siellä sisällä huljuaa
Ei tarvi kuin kerran raapia sitä alapäätä siellä vedessä niin mällit on helposti jo sisässä.
Oliko veden tilalla pelkkää siemennestettä? :DD!!
Mä veikkaan että sulla on hitokseen lapsia. Saunan lauteilta, uima-altaasta, lammesta ja nyt paljusta raskaaksi.
Yleensä tällaisissa tapauksissa voidaan kuitenkin mahdollinen puoliso, miesystävä jättää laskuista joten se helpottaa jonkin verran isän etsimistä. Tiineeksi tuleminenhan on ihan mahdollista, koska nainen imee itseensä kaikenlaista paljun vedenpintakin on aina matalampi kun nainen nousee sieltä pois.
Olet yliherkkä raskautumaan. Raskaudut varmaan jo siitä kun mietit spermaa.
Sammuitko sinne paljuun?
Oliko ryhmäseksiä?
mitäs vielä kirjoitti:
Mä veikkaan että sulla on hitokseen lapsia. Saunan lauteilta, uima-altaasta, lammesta ja nyt paljusta raskaaksi.
Jep. Aina joku muu syy tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sammuitko sinne paljuun?
Oliko ryhmäseksiä?
Ei mitään seksiä tietenkään harrastettu. Mutta näin kun parikin miestä tuijotteli mun tissejä, ja oli varmasti kalu kovana. Tiedä mitä tippoja sieltä ui.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen kutupalju.
Siemenlinko :D
Onhan se tuokin tapa perustella miehelleen ylläriraskautta bileiden jälkeen =D
Mikä päässäsi on vikana, kun et saa tuon parempia provoja aikaiseksi?
-100/5