Estäminen whatsapissa, onko mahdollista että näkyy silti kaksi harmaata väkästä?
Kysymys tulikin jo otsikossa. Mitä luulette, voiko näin olla, että kun viestiä lähettää, se näyttää menneen perille väkästen mukaan, vaikka olisikin estetty? Ihminen, jonka kanssa oli riitaa on hyvin aktiivinen puhelimen käyttäjä ja esimerkiksi instassa kyllä ollut paikalla, mutta whatsapp näyttää, ettei olisi pariin päivään ollut paikalla. Viestit näyttäisi menevän perille, mutta niitä ei lueta. Profiilikuva ja tämä parin päivän takainen paikallaolo näkyy kyllä. Eikö niiden pitäisi hävitä, jos on tullut estetyksi? Kysymys oli siis, voiko estettynä näkyä kaksi väkästä? :D
Kommentit (19)
Mutta voiko paikallaolo olla jämähtäyt siihen aikaan kun on tullut estetyksi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko paikallaolo olla jämähtäyt siihen aikaan kun on tullut estetyksi?
Ei. Silloin et näe paikallaolotietoja ollenkaan.
Siis eihän paikallaolo vaikuta siihen, meneekö viestit perille.
Kyseinen henkilö ei ole avannut whatsappia pariin päivään. Saattaa toki käyttää lentotilassa tai esim. yläpalkin ilmoitusten kautta. Silloin paikallaolo ei päivity. Sinun viestejäsi ei ole lukenut.
Tai on toki voinut lukea, jos on sellaiset asetukset että väkäset ei muutu sinisiksi.
Miten muuten pystyy kirjoittamaan viestin siten, ettei ole paikalla? Eli viestiin on vastattu esim 16.00 mutta silti ollut viimeksi paikalla klo 14.50.
Niin, tiedän ettei paikallaolo vaikuta viestien perillemenoon. Ihmettelin vain tätä pitkää poissaoloa ja oletin tulleeni sen perusteella estetyksi, kunnes laitoin viestiä ja yllätyin näistä kahdesta väkäsestä. Ajattelin siis, että onko silti mahdollista olla estetty, vaikka viestit oman puhelimeni perusteella näyttäisi menneen perille.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten pystyy kirjoittamaan viestin siten, ettei ole paikalla? Eli viestiin on vastattu esim 16.00 mutta silti ollut viimeksi paikalla klo 14.50.
Ainakin yläpalkin ilmoituksen kautta tai lentotilassa.
Estettynä et näe profiilikuvaa etkä viimeistä läsnäoloa. On voinut kyllä mykistää niin, ettei saa ilmoituksia viesteistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yläpalkin ilmoituksen kautta tai lentotilassa.
Mutta eikö siitä yläpalkista aukea wa, jos alkaa vastaamaan.
Kyllä minulla on aavistus, että viesti on luettu yläpalkin kautta mutta, jos henkilö ei avaa teidän keskusteluanne, niin väkät pysyy harmaana. Etkö voi testata toisella puhelimella, lähetät siihen whatsappia ja kokeimet eri vaihtoehtoja.?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla puhelimella pystyy ns. pikavastaamaan avaamatta whatsappia. Sen viestiilmoituksen kautta.
Viesti on mennyt perille, mutta hän on poistanut lukukuittauksen etkä myöskään näe milloin hän on ollut viimeksi paikalla. Mulla näkyy kaikki luetut viestit kahtena harmaana väkäsenä enkä näe viimeistä paikallaoloaikaa, koska olen poistanut sen omista asetuksista.
Mulla on asetuksissa tietosuoja:
Viimeksi paikalle : ei kukaan
Profiilikuva: ei kukaan
Tietoja minusta: ei kukaan
Lukukuittaukset: Pois päältä. Jos tämä on pois päältä, et näe muiden lukukuittauksia eivätkä muut näe sinun luukuittauksiasi. Lukukuittaukset lähetetään kuitenkin aina ryhmäkeskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Viesti on mennyt perille, mutta hän on poistanut lukukuittauksen etkä myöskään näe milloin hän on ollut viimeksi paikalla. Mulla näkyy kaikki luetut viestit kahtena harmaana väkäsenä enkä näe viimeistä paikallaoloaikaa, koska olen poistanut sen omista asetuksista.
Joo, mutta jos siinä joku paikallaoloaika näkyy niin kyseinen henkilö ei ole poistanut sitä asetuksistaan. Jos olisi niin siinä ei näkyisi mitään.
Eli ap:n tapauksessa ainoa vaihtoehto on, että henkilö ei ole avannut sovellusta pariin päivään?
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:n tapauksessa ainoa vaihtoehto on, että henkilö ei ole avannut sovellusta pariin päivään?
Kyllä. Saattaa käyttää sitä, mutta sovellusta ei ole avannut.
Jos kuva ja paikallaolo näkyy, ei ole estetty.