Poikkiksella mökillä pitkälahkeiset uimashortsit, muut seurueen miehistä seksikkäissä speedoissa
En ymmärrä miksi hän pukeutuu noin mökkisaunaan. On ihan hyvävrunkoinen kuitenkin😔 ei kalpene vertailussa muita seurueen miehiä vastaan.
N27
Kommentit (13)
Nyt vaikuttaa , että teillä kaikilla on ulkomaalainen mies. yleensä ollaan alasti ja sitten muuten pyyhe päällä
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt provo, en jaksa lukea.
Kuitenkin luit ja kommentoit.
Olisi kyllä vakavan keskustelun paikka jos tittelini olisi poikkis.
Eikös jo kohta polvetkin pidä peittää jenkkityyliin?
öö. kuka käyttää speedoja? Kuolisin nauruun jos mun mies laittais sellaset, ei sillä etteikö sillä kroppa kestäis katsetta vaan siis YH..
Ehkä oon outo. Ei yhtää iske miehet jotka "esittelevät" itseään.
Vierailija kirjoitti:
öö. kuka käyttää speedoja? Kuolisin nauruun jos mun mies laittais sellaset, ei sillä etteikö sillä kroppa kestäis katsetta vaan siis YH..
Varmaankin itse uit burkha päällä?
Speedot on kova sana gay-piireissä. Heteromiehet käyttää sen sijaan shortseja, joko tyylikkään istuvia baywatch-mallisia tai sitten näitä ylipitkiä tuulipusseja.
Kaikkihan tuolla on noloja, Suomessa ollaan mökkisaunassa ilman mitään.
Itselläni sen verran pitkä, että pitää olla pitkälahkeiset. Ei speedoihin mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin itse uit burkha päällä?
No en ui.
Mutta minusta nyt on vaan kivempi ku miehellä on väljemmät "mukavemmat" kuteet, en pidä jos mieheni käyttäisi tiukkaja t-paitoja, ei sillä että tulisin mustasukkaiseksi. Minusta ei näytä hyvältä, mutta korostan, etten kiellä miestäni pukeutumasta mihinkään tai kommentoi hänen vaatteitaan, mutta JOS minulta kysyttäisiin. Itse pukeudun ihan normivaatteisiin. Mies varmaan kuolisi nauruun, jos pukeutusin itse johonkin lateksiasuun.
Mutta oikeasti, käyttääkö joku speedoja? En ole nähnyt ainakaan meillä päin
Väsynyt provo, en jaksa lukea.