Tässä talossa asuu mua 20 vuotta vanhempi nainen
Hän käy aina yksin koiransa kanssa lenkillä, Keskustelemme ja joskus kerron vitsejä.
Olisiko väärin kysyä häntä luokseni teelle?
Kommentit (17)
En kysyisi. Jos ei suostu niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Onko isot?
Koira on melko pieni.
ap
Sama ongelma. Kerrosta ylempänä asuu viisikymppinen hemmetin kaunis nainen, mukava ja kiva juteltava. Luulin ikäisekseni kunnes oikaisi. Olen korviani myöten ihastunut, mutta voiko olla kiinnostusta 15 vuotta nuorempaan mieheen?
Tottakai voit kysyä. Itse en suostuisi, koska en pidä miehistä, jotka kertovat vitsejä. Myös se, että kysyt tällaista asiaa vauvalehden keskustelupalstalta viittaa kehittymättömiin sosiaalisiin taitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Kerrosta ylempänä asuu viisikymppinen hemmetin kaunis nainen, mukava ja kiva juteltava. Luulin ikäisekseni kunnes oikaisi. Olen korviani myöten ihastunut, mutta voiko olla kiinnostusta 15 vuotta nuorempaan mieheen?
Voi olla. Miksei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ja kerro sitten mulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit kysyä. Itse en suostuisi, koska en pidä miehistä, jotka kertovat vitsejä. Myös se, että kysyt tällaista asiaa vauvalehden keskustelupalstalta viittaa kehittymättömiin sosiaalisiin taitoihin.
En kerro vitsejä - vitsailen.
Ja sosiaaliset taitoni ovat korkeintaan keskinkertaiset.
ap
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin kelpuutti 26 vuotta nuoremman miehen panokaverikseni. Hyvin meni kolme vuotta, sitten löysin vain vähän itseäni nuoremman ja vaihdoin häneen, nyt voidaan olla julkisesti yhdessä. Nuoren kanssa en kehdannut kun hän oli poikani ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten on aina helppo valittaa sosiaalisista taidoista kun itse vain odottavat että mies tekee kaiken.
Jos ei ole ikinä miestä niin kysy vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on aina helppo valittaa sosiaalisista taidoista kun itse vain odottavat että mies tekee kaiken.
ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ikinä miestä niin kysy vain.
Riskialtista.
Olenko ihan tyhmä, kun en aloitusviestistä ollenkaan tajunnut, että kyseessä olisi romanttisessa/iskemismielessä kutsuminen? Vastaajat näyttävät kuitenkin ottaneen kaikki tämän näkökulman.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan tyhmä, kun en aloitusviestistä ollenkaan tajunnut, että kyseessä olisi romanttisessa/iskemismielessä kutsuminen? Vastaajat näyttävät kuitenkin ottaneen kaikki tämän näkökulman.
Missä mielessä ajattelit, että kysyisin?
ap
Eiköhän hänellä ole melko paljon kosijoita ilman suakin? Jos kysyy niin vastaa. Muuten oleta, että ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä ajattelit, että kysyisin?
ap
Eri, mutta itsekin kyllä heti mielsin, että romanttisessa mielessä. MUTTA nyt kun tarkemmin ajattelee, niin olisihan aloitus voinut olla ihan vain tutustumismielessä. Että olisit yhtä hyvin voinut kysellä vaikka naapurin insinööri-Jukkaa tai yläkerran mukavaa mummoa teelle istumaan.
Mutta entä jos hän juokin kahvia?