Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä talossa asuu mua 20 vuotta vanhempi nainen

Vierailija
21.06.2020 |

Hän käy aina yksin koiransa kanssa lenkillä, Keskustelemme ja joskus kerron vitsejä.

Olisiko väärin kysyä häntä luokseni teelle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos hän juokin kahvia?

Vierailija
2/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysyisi. Jos ei suostu niin mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isot?

Koira on melko pieni.

ap

Vierailija
4/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Kerrosta ylempänä asuu viisikymppinen hemmetin kaunis nainen, mukava ja kiva juteltava. Luulin ikäisekseni kunnes oikaisi. Olen korviani myöten ihastunut, mutta voiko olla kiinnostusta 15 vuotta nuorempaan mieheen?

Vierailija
5/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit kysyä. Itse en suostuisi, koska en pidä miehistä, jotka kertovat vitsejä. Myös se, että kysyt tällaista asiaa vauvalehden keskustelupalstalta viittaa kehittymättömiin sosiaalisiin taitoihin.

Vierailija
6/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Kerrosta ylempänä asuu viisikymppinen hemmetin kaunis nainen, mukava ja kiva juteltava. Luulin ikäisekseni kunnes oikaisi. Olen korviani myöten ihastunut, mutta voiko olla kiinnostusta 15 vuotta nuorempaan mieheen?

Voi olla. Miksei voisi?

Vierailija
7/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ja kerro sitten mulle.

ap

Vierailija
8/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voit kysyä. Itse en suostuisi, koska en pidä miehistä, jotka kertovat vitsejä. Myös se, että kysyt tällaista asiaa vauvalehden keskustelupalstalta viittaa kehittymättömiin sosiaalisiin taitoihin.

En kerro vitsejä - vitsailen.

Ja sosiaaliset taitoni ovat korkeintaan keskinkertaiset.

ap

Vierailija
9/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin kelpuutti 26 vuotta nuoremman miehen panokaverikseni. Hyvin meni kolme vuotta, sitten löysin vain vähän itseäni nuoremman ja vaihdoin häneen, nyt voidaan olla julkisesti yhdessä. Nuoren kanssa en kehdannut kun hän oli poikani ikäluokkaa.

Vierailija
10/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on aina helppo valittaa sosiaalisista taidoista kun itse vain odottavat että mies tekee kaiken.

Vierailija
11/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ikinä miestä niin kysy vain.

Vierailija
12/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on aina helppo valittaa sosiaalisista taidoista kun itse vain odottavat että mies tekee kaiken.

ok.

Vierailija
13/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ikinä miestä niin kysy vain.

Riskialtista.

Vierailija
14/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan tyhmä, kun en aloitusviestistä ollenkaan tajunnut, että kyseessä olisi romanttisessa/iskemismielessä kutsuminen? Vastaajat näyttävät kuitenkin ottaneen kaikki tämän näkökulman.

Vierailija
15/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ihan tyhmä, kun en aloitusviestistä ollenkaan tajunnut, että kyseessä olisi romanttisessa/iskemismielessä kutsuminen? Vastaajat näyttävät kuitenkin ottaneen kaikki tämän näkökulman.

Missä mielessä ajattelit, että kysyisin?

ap

Vierailija
16/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hänellä ole melko paljon kosijoita ilman suakin? Jos kysyy niin vastaa. Muuten oleta, että ei ole kiinnostunut.

Vierailija
17/17 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mielessä ajattelit, että kysyisin?

ap

Eri, mutta itsekin kyllä heti mielsin, että romanttisessa mielessä. MUTTA nyt kun tarkemmin ajattelee, niin olisihan aloitus voinut olla ihan vain tutustumismielessä. Että olisit yhtä hyvin voinut kysellä vaikka naapurin insinööri-Jukkaa tai yläkerran mukavaa mummoa teelle istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi