Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osmo color (sävytetty) keittiön työtasoon

Vierailija
21.06.2020 |

Rievulla ajattelin levittää. Onko 2-3 kerrosta riittävästi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittävästi. Usein pitää uusia, että pysyy hyvänä. Ja erittäin tarkka olla, ettei vettä pääse yhtään tasoille.

Meillä meni osmocolorilla käsitelty taso huonon näköiseksi juuri vesihanan vierestä.

Nyt vaihdettu jo kivitaso!

Vierailija
2/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muita samantyyppisiä sävyttäviä tuotteita jotka sopivat puisen työtason käsittelyyn voi suositella! Tuosta osmosta on vaan aikaisempaa kokemusta huonekalujen käsittelyssä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan uusi taso, muista käsitellä ensin kauttaaltaan pariin otteeseen. Myös alta ja piilossa olevat reunatkin.

Sen jälkeen päältä kerran tai pari. Itse oon tuossa välissä hionut kevyesti ja sitten se loppusilaus.

Meillä ainakin on kestänyt hyvänä tammitasot vuosikausia. Kestää vettä ja kaikkea. Öljyän pinnat noin 2 krt vuodessa ihan rievulla, sellainen ylläpito-öljyäminen kevyesti. Mutta useamminkin jos kuluu paljon! Sittenhän ne tasot ei kestä vettä ja menee huonoksi. Eli jos huonoksi menee, on hoidon puutetta. Vesitiivis on oikeaoppisesti tehtynä kyllä.

Vierailija
4/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutaso vaatii hoitoa. En ottaisi puutasoa vesihanan viereen. Eli jos haluaa puutason, niin vesihana pitää olla lavuaarissa kiinni. Ei puutasossa.

Vierailija
5/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihan uusi taso, muista käsitellä ensin kauttaaltaan pariin otteeseen. Myös alta ja piilossa olevat reunatkin.

Sen jälkeen päältä kerran tai pari. Itse oon tuossa välissä hionut kevyesti ja sitten se loppusilaus.

Meillä ainakin on kestänyt hyvänä tammitasot vuosikausia. Kestää vettä ja kaikkea. Öljyän pinnat noin 2 krt vuodessa ihan rievulla, sellainen ylläpito-öljyäminen kevyesti. Mutta useamminkin jos kuluu paljon! Sittenhän ne tasot ei kestä vettä ja menee huonoksi. Eli jos huonoksi menee, on hoidon puutetta. Vesitiivis on oikeaoppisesti tehtynä kyllä.

Miksi myös alta? Tasot ovat jo paikallaan joten taitaa tuo alta öljyäminen jäädä... ap