Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 26-vuotiaalla näkyy haaleita ryppyjä/uria silmien ympärillä?

Vierailija
20.06.2020 |

Missä iässä teille ilmestyi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva iho? Mulla ainakin rypyt silmien alla ja olen 23v. Tässä iässä nuo rypyt taitaa melkeenpä aina johtua ihon riittämättömästä kosteutuksesta.

Vierailija
2/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Riippuu ihan ihotyypistä milloin ryppyjä ilmestyy. Silmärypyt on kivoja mielestäni. Ne lähtee kyllä helposti kemiallisella kuorinnalla jos haluat eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Riippuu ihan ihotyypistä milloin ryppyjä ilmestyy. Silmärypyt on kivoja mielestäni. Ne lähtee kyllä helposti kemiallisella kuorinnalla jos haluat eroon.

No ei todellakaan pääse eroon millään kemiallisella kuorinnalla, ihan naurettava väite! Ei kuorintaa edes tehdä silmänympärysiholle ja vaikka tehtäisiin niin se ei ole mitenkään yksinkertaista eikä helppoa.

Vierailija
4/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kosteutatte? Laitan itse yöksi Estee Lauderin silmänympärysvoidetta (Advanced night repair eye consentrate) mutta tuntuu, että rypyt / urat ovat vain vahvistuneet :(

Ap

Vierailija
5/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsesta asti ollut ”itkurääkkyrypyt” isän sanojen mukaan. Silmien alaluomet ovat sellaiset ryppyiset, kuin olisi itkenyt. Toivottavasti en vanhemmiten näytä aivan kamalalta :)

N25

Vierailija
6/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. Nyt aivan viime aikoina on alkanut näkyä sellaista pientä syheröä silmien alla ja ulkonurkissa, kun hymyilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan