Haluan pois lapsuuden ja nuoruuden maisemista
Oon 23v ja asun viel vanhemmilla... Vähä meinannut syrjäytyä.
Noh tulin siis kertomaan että tekis mieli vaan muuttaa kauas pois. Johonkin missä on hyvin epätodennäköistä että törmää johonkin lapsuudesta tai nuoruudesta tuttuun ihmiseen.
Musta on alkanut tuntumaan, että en halua olla missään tekemisissä mun edellisten kavereiden kanssa. Ei tunnu olevan paljoa yhteistä. Mun elämä ei oo täällä, en oo koskaan kuulunut joukkoon.
Olisi niin ihana mennä jonnekin kauas. No, miksi en mene?
No koska hain tyhmänä korkeakouluun tänne samaiselle alueelle. Tai, naapurikaupunkiin jossa paljon lapsuuden kavereita, kiusaajia, yms.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki halua kauas vanhemmistaan ja lapsuuden kuvioista tuossa iässä. Neuvoisin sinua hankkimaan työpaikan, jossa teet vuoroja viikonloppuisin ja iltaisin. Säästä mahdollisimman paljon rahaa, ja loma-aikoina sitten reissaat.
Mitä v*ttua? Sanoin, että en halua nähdä näitä lapsuuden ja nuoruuden aikaisia ihmisiä.
"Eiköhän kaikki halua" no mitä hemmettiä, lähinnä kaikki ovat muuttaneet omilleen, mutta pysyneet lähes samoissa kaveriporukoissa.
Haluan aivan kokonaan uuden elämän. Ja katkaista kaikki yhteydet vanhaan
Voitko siirtää opinnot toiseen korkeakouluun? Tai onnistuuko opinnot etänä? Näin ollen voisit muuttaa vaikka heti.
Muuta omillesi. Tuskin siellä koulussa kaikki ovat entisiä ystäviä ja tuttuja ja miksi heihinkin ei voisi tutustua uudelleen, on voinut jutut hieman muuttua lapsuus vuosista...
Siirrä opinnot, hae toiseen kouluun, tee välillä työtä toisella paikkakunnalla. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki halua kauas vanhemmistaan ja lapsuuden kuvioista tuossa iässä. Neuvoisin sinua hankkimaan työpaikan, jossa teet vuoroja viikonloppuisin ja iltaisin. Säästä mahdollisimman paljon rahaa, ja loma-aikoina sitten reissaat.
Mitä v*ttua? Sanoin, että en halua nähdä näitä lapsuuden ja nuoruuden aikaisia ihmisiä.
"Eiköhän kaikki halua" no mitä hemmettiä, lähinnä kaikki ovat muuttaneet omilleen, mutta pysyneet lähes samoissa kaveriporukoissa.Haluan aivan kokonaan uuden elämän. Ja katkaista kaikki yhteydet vanhaan
Olet v*ttumaisenoloinen ihminen. Varmaan ne paikallisetkin haluavat sinusta eroon. Ehkä jonakin päivänä opit, että kun joku ystävällisesti vastaa sinulle, niin et ryöpytä v*ttua ja h***ettiä ja muuta törkyä naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eiköhän kaikki halua" no mitä hemmettiä, lähinnä kaikki ovat muuttaneet omilleen, mutta pysyneet lähes samoissa kaveriporukoissa.Haluan aivan kokonaan uuden elämän. Ja katkaista kaikki yhteydet vanhaan
Olet v*ttumaisenoloinen ihminen. Varmaan ne paikallisetkin haluavat sinusta eroon. Ehkä jonakin päivänä opit, että kun joku ystävällisesti vastaa sinulle, niin et ryöpytä v*ttua ja h***ettiä ja muuta törkyä naamalle.
Ystävällisesti ehkä, muttei tainnut lukea aloituksesta mitään. "Haluan eroon mun lapsuuden ja nuoruuden maisemista ja ihmisistä ja kaikista"
Vastaus :"kaikki haluaa muuttaa pois kotoaan, se on normaalia"
Niin minäkin halusin ja nyt 10 vuotta myöhemmin olen yksin hevon perseessä, ikävä kotimaisemiin 😟