Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka yrittävät vauvaa?

Vierailija
09.07.2006 |

Minulla oli keskenmeno noin 8 viikkoa sitten. Kuukautisia ei ole vielä näkynyt, vuotokin vasta loppui pari viikkoa sitten. Nyt hiljalleen aloiteltu seksielämää taas.

Haluaisin kovasti raskautua vaikka heti, mutta pelottaa mielettömästi, jos taas menee kesken.. :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sitä monet kerrat miettinyt ja itkenyt!! Ei kai siihen olon paranemiseen auta kuin aika ja/tai se vauva! :(

Ja mulla ainakin se lapsettomuus ja keskenmenot vaikutti kaikkiin ihmissuhteisiinkin. Tuntui niin pahalta katsoa, kun tuttavapiirissä " kaikki" muut oli paksuna ja vauvoja sai semmoisetkin ketkä ei niistä sitten edes kyenneet huolehtimaan!

Kyllä siihen liittyy niin paljon vaikka minkälaisia tunteita mistä helposti raskautuneet ei voi aavistaakkaan ja sitten sitä saa niitä " typeriä" neuvoja...

-6-

Vierailija
22/23 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ehdin ennen yrityksen aloittamista ajatella, että me ei ainakaan tulla kärsimään lapsettomuudesta, sillä meidän tuttavapiirissä on 2 pariskuntaa, jotka ovat kärsineet siitä ja epäilen, että kolmaskin pariskunta kärsii. Mutta niin vain se osa meillekin tuli :(. Nyt pelottaa, että me ollaan se pariskunta, joka ei tule saamaan lasta, sillä noista kahdesta pariskunnasta toinen sai lapsen icsi:llä ja toiselle tuli yllätystärppi juuri, kun tutkimukset aloitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, kun tuntuu että koko kesä menee täällä kotona lievässä masiksessa. Ei huvita lähteä esim. terassille istuskelemaan, vaikka nyt siihenkin olisi " lupa" . Luulin jo päässeeni tästä asiasta yli, mutta aina vaan tulee juttuja mieleen, esim. monennella viikolla nyt olisi jne. :( Kaipa se vauva siihen auttaisi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän