Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lenkillä ja joku mies lähti perääni juoksemaan ja huusi HEI PYSÄHDY

Vierailija
20.06.2020 |

No en todellakaan pysähtynyt vaan lisäsin vauhtia, näin kuinka mies alkoi hiukan jäämään, onneksi kerkisin kotiin nyt tärisen vessassa.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on muuten ehdottomasti hirvein mahdollinen tilanne myös alkaa iskemään ja flirttailemaan, kun joku äijä tulee yllättäen vastaan jossain autiossa paikassa. Tulee hirveän turvaton olo ja toisaalta haluaa olla niin tyly kuin mahdollista, ettei toinen luule mitään. Toisaalta haluaa mielistellä, jottei mies vain hermostu.

Ja mitä ihmettä sellasen miehen päässä voi edes liikkua, joka tulee jossain tyhjässä parkkihallissa iltakymmeneltä sanomaan että "hei anteeks häiriö, mutta huomasin sut tossa aiemmin ja aattelin vaan tulla sanomaan että oot kaunis. Onko tää sun auto? Minne oon menossa, missä asut?". Kaikki ihokarvat pystyssä ja silmät suurina sitte äkkiä autoon ja pois paikalta kaasutus. Sairas äijä!

Paras hetki on kuitenkin pysäyttää hissi kerrosten väliin

Vierailija
82/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ei saa olla varuillaan öisillä kaduilla, koska miehet hakkaa myös miehiä?

Onko se teiltä, palstan miehet, pois jos olemme varovaisia? Oletan, että te ette siis ole näitä tuntemattomille naisille huutelijoita. Jos olette, niin sittenhän se on teiltä pois.

No oikeassa olet. Se on nimenomaan teiltä naisilta itseltänne pois. Suljette, täysin turhaan, ison osan kaupunkia ja ylipäätään julkista tilaa itseltänne. Lisäksi vaikeutatte nuorten naisten pariutumista, kun kukaan mies ei enää viitsi lähestyä näitä väriseviä haavanlehtiä. Minä olen puolisoni löytänyt, joten itseäni tämä ei koske. Koen silti loukkaavana sen, kun minua kohdellaan kuin potentiaalista raiskaria. 

M40

Se on siis naisten vika? Eikä muiden miesten?

Kyllä, naisten vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen "rikolliset miehet kuriin" kuva tähän.

Vierailija
84/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä huutajalla sellainen tummansininen puku päällä ja hihassa joku outo miekka/leijona kuvio ? Hyvä ettei saanut kiinni, olis voinut vielä vaikka vaatia sulta jotain.

Vierailija
85/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näki että sulla oli punkki poskessa kiinni eikä halunnut että saat mahdollisesti aivohalvauksen.

Vierailija
86/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi kerran teki fiksuksi, kun huusi, että hei sulta tippu repusta jotain, eikä lähtenyt juoksemaan perään vaan kääntyi taaksepäin. Halusi selvästi, etten säikähdä. Mulla oli jäänyt repun ylätaskun vetskari auki ja sieltä tippui yksi pussukka. Ei siinä mitään tärkeää ollut, käytettyä kosmetiikkaa vain. Mulla tosin suojaa pahimmilta tapauksilta jo ulkonäkö, että varmaan tuokin lähinnä pelkäsi minua.

Vierailija
87/92 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ei saa olla varuillaan öisillä kaduilla, koska miehet hakkaa myös miehiä?

Onko se teiltä, palstan miehet, pois jos olemme varovaisia? Oletan, että te ette siis ole näitä tuntemattomille naisille huutelijoita. Jos olette, niin sittenhän se on teiltä pois.

No oikeassa olet. Se on nimenomaan teiltä naisilta itseltänne pois. Suljette, täysin turhaan, ison osan kaupunkia ja ylipäätään julkista tilaa itseltänne. Lisäksi vaikeutatte nuorten naisten pariutumista, kun kukaan mies ei enää viitsi lähestyä näitä väriseviä haavanlehtiä. Minä olen puolisoni löytänyt, joten itseäni tämä ei koske. Koen silti loukkaavana sen, kun minua kohdellaan kuin potentiaalista raiskaria. 

M40

Eiköhän se varovaisuus kumpua ihan omista tai tuttujen naisten kokemasta häiriköinnistä. Naisia voi tavata opiskelijabileissä, tapahtumissa, harrastuksissa tms. normaalin kanssakäymisen merkeissä.

Vierailija
88/92 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hyypiö.

Vierailija
89/92 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänvalossakin voi tulla vastaan tyyppi, josta vain heti vaistoaa, että nyt ei ole kaikki kohdallaan. Ja sen tuntee koko kehossaan. Vaikka olisi koira vierellä, alkaa suorastaan pelottaa se outo käytös, tuijotus ja uhkaavuus, vaikka olisi täysin vieras tyyppi. Näitähän on, kunhan vain kiertää mahdollisimman kaukaa eikä puhu itse mitään, selviytyy kyllä. Mutta kaikenlaisia on. Viisautta on varoa, kun siltä tuntuu. Tietenkään ei pidä alkaa pelkäämään kaikkea, mutta yleensä sen tuntee, milloin kannattaa varoa. Siinä mielessä olisi hyvä juosta, kuntoilla ja urheilla porukassa. Olisi vähemmän häirikköjä lähestymässä tai huutelemassa.

Vierailija
90/92 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sulta oli tippunut jotain ja hän vain yritti auttaa? Ei ne saalistajat huutele perään, vaan yllättää kaikessa hiljaisuudessa takaapäin.

Kenellä on lenkillä mukana jotain irtotavaraa, joka ei ole suljetussa taskussa tms?

Ap:lla.

Vierailija
91/92 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivänvalossakin voi tulla vastaan tyyppi, josta vain heti vaistoaa, että nyt ei ole kaikki kohdallaan. Ja sen tuntee koko kehossaan. Vaikka olisi koira vierellä, alkaa suorastaan pelottaa se outo käytös, tuijotus ja uhkaavuus, vaikka olisi täysin vieras tyyppi. Näitähän on, kunhan vain kiertää mahdollisimman kaukaa eikä puhu itse mitään, selviytyy kyllä. Mutta kaikenlaisia on. Viisautta on varoa, kun siltä tuntuu. Tietenkään ei pidä alkaa pelkäämään kaikkea, mutta yleensä sen tuntee, milloin kannattaa varoa. Siinä mielessä olisi hyvä juosta, kuntoilla ja urheilla porukassa. Olisi vähemmän häirikköjä lähestymässä tai huutelemassa.

Viisautta on varoa ja luottaa omiin tunteisiin ja aisteihin.  Silti tosinaan harmittaa miten vähän on sellaisia paikkoja ja tiloja, joissa voi yrittää lähestyä toista, jos hän mahd. herättää kiinnostuksen. - Erityisesti, jollei ole kiinnostunut baareista tai yökerhoista tms. paikoista, joissa alkoholi on enemmän tai vähemmän läsnä ja monesti myös vähän hämärää. - Tai ellei ole kiinnostunut laittamaan itseään likoon Tinderiin tai neti deittisovelluksiin, niin mikä jää vaihtoehdoksi?

Vierailija
92/92 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatti on uhka naisten turvallisuudelle.

Afrikkalainen patriarkaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi