Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin lenkillä ja joku mies lähti perääni juoksemaan ja huusi HEI PYSÄHDY

Vierailija
20.06.2020 |

No en todellakaan pysähtynyt vaan lisäsin vauhtia, näin kuinka mies alkoi hiukan jäämään, onneksi kerkisin kotiin nyt tärisen vessassa.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja ja saalistajia.

Nykyisistä mammanpojista ei kyllä ihan ekana saalistaja tule mieleen :D

Kaikki nykymiehetkään eivät ole feministien kuohitsemia ikisinkkuja.

Vierailija
22/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on niin arkipäivää pelätä, että tuntuu oudolta ja ihanan vapaalta se ajatus, ettei pelkää tai edes ymmärrä tollasta pelkoa. Mulle oli vuosia ihan jokapäiväistä kävellä avaimet nyrkissä siltä varalta että joku käy kimppuun ja pitää iskeä sitä naamaan ja yrittää karkuun. Asuin silloin itä-Helsingissä ja kävin iltavuorossa. Kiersin kaikki miehet kauempaa, pidin kännykkää valmiina auki ja joku numero valmiiksi valittuna, ja sit noi avaimet kädessä. Ihan normisetti varmuuden vuoksi. Sen takia tuntuu jotenkin absurdilta että jotkut tavalliset ja turvallisetkin miehet on niin vailla tilannetajua, että ne jututtaa yksinkulkevaa naista, yrittää pysäyttää, tööttää autosta tms mitä ikinä. Se ei ole hauskaa tai söpöä, se on joko ajattelematonta tai julmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on niin arkipäivää pelätä, että tuntuu oudolta ja ihanan vapaalta se ajatus, ettei pelkää tai edes ymmärrä tollasta pelkoa. Mulle oli vuosia ihan jokapäiväistä kävellä avaimet nyrkissä siltä varalta että joku käy kimppuun ja pitää iskeä sitä naamaan ja yrittää karkuun. Asuin silloin itä-Helsingissä ja kävin iltavuorossa. Kiersin kaikki miehet kauempaa, pidin kännykkää valmiina auki ja joku numero valmiiksi valittuna, ja sit noi avaimet kädessä. Ihan normisetti varmuuden vuoksi. Sen takia tuntuu jotenkin absurdilta että jotkut tavalliset ja turvallisetkin miehet on niin vailla tilannetajua, että ne jututtaa yksinkulkevaa naista, yrittää pysäyttää, tööttää autosta tms mitä ikinä. Se ei ole hauskaa tai söpöä, se on joko ajattelematonta tai julmaa.

Ei se ole mitenkään absurdia. Miesten ja naisten maailma on niin erilainen. Miehille maailma on turvallinen ja naiset heidän mielestään kauniita ja kiihottavia. Eivät miehet osaa eläytyä siihen vuosituhantiseen sortoon ja jatkuvaan uhkaan mitä naiset joutuvat kokemaan.

Vierailija
24/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysellä mitä sillä on asiaa. Fiksusti teit kun juoksit pois.

Vierailija
26/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että Suomen syntyvyys laskee.

No ehkä tän ei niin tarviskaan jatkaa sukua.

Rehti mies joka yritti palauttaa jotain ap:lta tippunutta tai ehkä halusi pyytää häntä treffeille? Kyllä sellaisen pitäisi sukuaan jatkaa.

Tässä taidettiin nyt tarkoittaa sitä karkuun lähtenyttä...

Vierailija
27/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit huutanut että "Mitä asiaa?"

Vierailija
28/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään soitit poliisit ja mies vietiin putkaan

Vierailija
29/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin Suomea pysähtyy kaikki tienvarteen juttelemaan, kun lenkillä tavataan. Mukava asua maalla.

Vierailija
30/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Onneksi mun vaimo tulee kohta töistä niin uskallan tulla pois vessasta.

Vierailija
31/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villakangasmi kirjoitti:

Sille joku oli kertonut, että lenkkipoluilta löytää seuraa.

Niin täälläkin usein väitetään.

Kyllä mutta ei pitää pysähdy huutoja tarvita siihen.

No mitä huutoja sitten? Olisiko "seksi seksi" parempi huuto?

Eeeiii...Kantolan keksi!

Vierailija
32/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään absurdia. Miesten ja naisten maailma on niin erilainen. Miehille maailma on turvallinen ja naiset heidän mielestään kauniita ja kiihottavia. Eivät miehet osaa eläytyä siihen vuosituhantiseen sortoon ja jatkuvaan uhkaan mitä naiset joutuvat kokemaan.

Voisi olla silmiä avaavaa jos lenkkipoluilla ja pimeillä kaduilla miehiä jahtaisi isot karvaiset omo paiskaajat.

Vierailija
33/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat moninkertaisesti naisia useammin väkivallan uhriksi. Maailma on miehelle moninkertaisesti vaarallisempi kuin naiselle. Mutta tänä totuudenjälkeisenä aikanahan faktoilla ei ole väliä, jos ne eivät sovi uhriutuvan lumihiutaleen narratiiviin. Sitä en ihan tajua, mitä hienoa siinä uhrin asemassa on. Miksi pitää esittää heikkoa ja avutonta, ikään kuin se olisi jokin ansio?

Vierailija
34/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viittiny huutaa et sulla tippu tamppooni

Vierailija
35/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pidetäänkö mua heikkona tai hölmönä, minä en todellakaan jää oottelemaan mitä se lenkkipolulla huuteleva mies ehkä haluaa. En mä ehkä pakoon juokse täyttä päätä, voin kauempaa vaikka huutaa että "oot erehtynyt henkilöstä ja mulla on kiire, näkemiin" ja sit poistun rivakasti.

Kiva että jossain voi luottaa kehen vaan ja kaikki ei pelkää, mutta mä en ota tollasia riskejä yksin jossain metsässä tai pimeellä kujalla tms. Siinä saa kohteliaisuus väistyä turvallisuuden tieltä.

Oon kyllä silti kohdannut törkeää ahdistelua, että ei kaikki siltä välty vaikka mitä tekis, tuuristakin kiinni.

Vierailija
36/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se oli joku sairas pervo joka ois napannut sut ja puskaraiskannut. Hyvä kun juoksit pakoon.

Vierailija
37/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että Suomen syntyvyys laskee.

Meinaat että niitä lapsia pitäisi tehdä lenkkipolulla?

Vierailija
38/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin l'ähti muutama vuosi sitten iltalenkillä joku mies jahtaamaan huutaen "OOOTA! PYSÄHDY!", en tosuaan totellut! Asun pikkukaupungissa ja tuohon asti olin kuvitellut myöhäisten iltalenkkien olevan turvallisia,  se illuusio särkyi kerralla.

Vierailija
39/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole totta.

On paljon todennäköisempää, että se mies joutuu väkivallan uhriksi kuin nainen.

Itse epäilen, että ero tulee kasvatuksesta. Meille naisille opetetaan, että pitää pelätä ja varoa. Miehiä ei kasvateta pelkäämään.

Vierailija
40/92 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sentään mahdollisuus puolustautua, naiset ovat yleisesti ottaen alakynnessä kun ovat pienempiä ja heikkorakenteisia